Pian on taas hyytävää Helsinkiin povataan jopa talven pakkasennätystä. Punainen hälytys on annettu.
Kommentit (25)
Aamulla vielä Vihreiden puoluetoimistolla otettiin vastaan potkukelkkoja romutuspalkkion avulla.
Oon nuo uutiset taas
vähän tuulee kyllä mutta ei juuri pakkasta
Ja taas HELLsingin liikenne jumittuu, ettekö te koskaan opi siellä kaatopaikalla.
Onko nämä pakkaset todiste siitä "ilmastonmuutoksesta" vai midenkä??
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä pakkaset todiste siitä "ilmastonmuutoksesta" vai midenkä??
Itse asiassa kyllä. Kannattaisi vähän tutustua asiaan.
Sääennuste povaa kuitenkin plussakeliä sunnuntaista eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Pahin mahdollinen keli lämpötila nollan molemmin puolin ja helvetimoinen lumimyräkkä monta päivää. Helsingissä on liikenne ihan sekaisin ensi viikolla.
Ei haitaa, ulkoilen säällä kuin säällä ,läpi vuoden aikojemme.Minulla on kulloinkin vuoden aikojemme mukaiset vaatteet,jalkineet : Talvi,kevät kesä,syksy..
Talvi yllätti Helsingin sähköautoilijat. Menkää sinne duuniinne spåralla!
Ilmaston lämpeneminen on peruttu. Islannin tulivuori pukkaa niin paljon savua ja pienpartikkeleja ilmaan, että jääkausi tulee taas.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis punainen hälytys, ei sininen
Vierailija kirjoitti:
Ilmaston lämpeneminen on peruttu. Islannin tulivuori pukkaa niin paljon savua ja pienpartikkeleja ilmaan, että jääkausi tulee taas.
Pitäisikö lopettaa punaisen lihan syöminen ja siirtyä lanttuun ja naurikseen, kuten edelliselläkin jääkaudella?
Se on etelän variksille oikein, että nappaskengissään siellä jäätyvät.
Vierailija kirjoitti:
Islantia pitää kyllä sakottaa moisesta ilmaston pilaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin mahdollinen keli lämpötila nollan molemmin puolin ja helvetimoinen lumimyräkkä monta päivää. Helsingissä on liikenne ihan sekaisin ensi viikolla.
Ei hätää sinne luvataan vesisadetta. Tänne luvataan lunta ja pakkasta 5-10 astetta eli ihanteellista talvi keliä.
Kyllä ilmasto muuttuu lämpimämmäksi, se on selvä. Buenos Airesissakin on 29-32 astetta lämmintä koko viikon vaikka on keskitalvi.
Meteorologit osaavat ennustaa lähinnä edellisen viikon sään jotenkuten kohilleen. Seuraavan päivän, saati seuraavan viikon sään ennustaminen on heillä yhtä epävarmaa kun naapurin saaran ennusteet kahvinporoista. Itse en kehtaisi puhua akateemisesta "tieteestä", kun ennustetaan seuraaville päiville usean kymmenen asteen pakkasia, mutta sataakin vettä.
Vierailija kirjoitti:
Se tussahdus loppui ennen kuin alkoikaan
mutta nuo sääennusteet ei oikein pidä kutinsa
Se yksi Suuri Kertomus taitaa kokea taas yhden takaiskun lisää..