Kenen toivotte olevan Yhdysvaltojen seuraava presidentti?
Kommentit (102)
Luin nopsaa Anthony BlinkenistÀ ja mun kannatus menee hÀnelle!
MelkeinpÀ kuka tahansa paitsi trumph tai Biden.
Vierailija kirjoitti:
Paavo VĂ€yrynen olisi paras.
Joo nillÀ vaihtoehdot ovat vielÀ Paavoakin seniilempejÀ
Demokraatit saa taas olla ylpeitÀ kannatuksestaan. BideniÀ ei ÀÀnestÀ lÀhes kukaan, niin kuin ei viimekerrallakaan. Saa ÀÀnet vaan nÀiltÀ ABT ÀÀnestÀjiltÀ taaskin ja ei taida enÀÀ riittÀÀ voittoon.
Nikki Haley vois olla republikaaneista ok ja teoreettiset mahdollisuudet pÀrjÀtÀ.
Michelle Obama ois mahtava, mutta ei edes ehdolla.
PÀÀehdokkaista Kennedy tuntuu olevan vÀhiten pihalla, joka kertoo tasosta todella paljon. SynkÀt ajat tulossa.
No ketÀ on ehdolla?. Caj Göran Stubb vois lÀhteÀ sinne ehdolle, sopis enemmÀn hÀnelle se kansainvÀlisyys.
Vierailija kirjoitti:
Sussexin Herttua Harry.
Tai Sipoon Herttua Harry.
EipÀ tuolla hyviÀ ehdokkaita ole, mutta riittÀÀ ettÀ valitaan kuka tahansa muu kuin joku fas is ti.
Vierailija kirjoitti:
Arnold Schwarzenegger
Aiemminkin olen sanonut ja sanon vastakin, harmi, ettĂ€ Arnold ei ole syntynyt Yhdysvalloissa. đ
En juurikaan rebuista vÀlitÀ, mutta Ahnoldin hyvÀksyisin.
Vierailija kirjoitti:
Nikki Haley vois olla republikaaneista ok ja teoreettiset mahdollisuudet pÀrjÀtÀ.
Michelle Obama ois mahtava, mutta ei edes ehdolla.
EnsimmÀiseen ei, toiseen jei!
Vierailija kirjoitti:
No ketÀ on ehdolla?. Caj Göran Stubb vois lÀhteÀ sinne ehdolle, sopis enemmÀn hÀnelle se kansainvÀlisyys.
Puppelit valitsee lÀhinnÀ vaihtoehdoista Don Rump, Ron Desantti ja Nimarata Randhawa.
Demoilla on lÀhinnÀ Bidee tyrkyllÀ.
ItsenÀisenÀ Robert F. Kennedy Jr.
Trump on lÀhes koko planeetan suosituin. Saa taas kaikki ÀÀnet.
Biden.
Koska olen lammas ja yle kertoi niin.
Pete Buttigieg, USA:n liikenneministeri.
On ÀÀrettömÀn fiksu demokraatti, joka pistÀÀ vÀittelyssÀ kenelle vain jauhot suuhun.
On sotaveteraani, ja kouluja kÀynyt nuorehko mies.
Plussana pÀÀlle on vielÀ homo, joten persut repisi pelihousunsa. SitÀ olisi ilo katsoa.
Vierailija kirjoitti:
PÀÀehdokkaista Kennedy tuntuu olevan vÀhiten pihalla, joka kertoo tasosta todella paljon. SynkÀt ajat tulossa.
Rokotesalaliittoihin uskova uuno muka paras ehdokas?
Kuka tahansa jÀrkevÀ ihminen!