Häiritseekö muita, kun ammatikseen paljon puhuvat ja esiintyvät eivät osaa puhua sujuvasti?
Ettätota, niinkun, ämm, öö, elikkä.
Ihan sietämätöntä kuunneltavaa nuo presidenttitenttien kommenttiosiot.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse. Ymmärrän hyvin, että puhe ei aina tule sujuvasti ulos. Olen kärsinyt koko ikäni änkytyksestä ja minua on kiusattukin sen takia. Ainut asia, jota en tule koskaan ymmärtämään, on ihmisten kyvyttömyys hyväksyä erilaisuutta ja epätäydellisyyttä.
Änkyttäminen on asia erikseen ja sille harvoin mitään voi, olen pahoillani, että sinua on kiusattu. Muissa tapauksissa puhetta voi kyllä opetella ihan samalla tavalla kuin muitakin asioita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse. Ymmärrän hyvin, että puhe ei aina tule sujuvasti ulos. Olen kärsinyt koko ikäni änkytyksestä ja minua on kiusattukin sen takia. Ainut asia, jota en tule koskaan ymmärtämään, on ihmisten kyvyttömyys hyväksyä erilaisuutta ja epätäydellisyyttä.
Änkyttäminen on asia erikseen ja sille harvoin mitään voi, olen pahoillani, että sinua on kiusattu. Muissa tapauksissa puhetta voi kyllä opetella ihan samalla tavalla kuin muitakin asioita.
Ap
Änkyttämisen takia puheeseen voi tulla mainitsemiasia täytesanoja, kun se varsinainen sana ei tule ulos. Ole kiltti äläkä sano olevasi pahoillasi, kun itse toimit samalla tavalla kuin kiusaajat. Etkä edes ymmärrä, mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Myöskään sille harvoin voi mitään, jos jännittävässä tilanteessa suusta pääsee täytesanoja. Ei kuule auta, vaikka miten opettelisi, jos jännitys saa vallan ja aivot menee jumiin.
t. eri, joka on kova jännittäjä
pa,pa,pa,pap,pap paasio.