Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykypäivän työelämä on ihan surkeaa!

Vierailija
14.01.2024 |

Olen niin kyllästynyt. Olen vasta 44 vuotias ja työelämää on itselläni jäljellä vielä paljon yli 20 vuotta. Olen koittanut vaihtaa alaa ja minulla on 3 ammattia. Joka paikassa tulen saman asian kohtaamaan ennemmin tai myöhemmin. Vain perseennuolijat pärjäävät ja loistavat työelämässä. Miksei mihinkään enää kelpaa tunnollinen ja ahkera työntekijä. Aina pitää olla joku superpakkaus. Positiivinen sekä iloinen ja vapaallakin asua työpaikalla tai kirjoitella työpaikan watsapp ryhmään.  Tavallinen ei enää kelpaa mihinkään. Sitten väsyn ja masennun kun ei riitä enää että tekee 40 tuntia viikossa, ja haluaa vapaapäivinä olla rauhassa.

Muistan kun aloitin työelämän kaupan alalla, niin silloin sielläkin oli vielä paljon työntekijöitä ja pyhät kiinni. Kaikki viihtyivät ja pidin työstäni.  Kaikki vaan tehostetaan ja työntekijät imetään kuiviin joka paikassa. Porukkaa vähennetään ja pitää jaksaa aina vain enemmän pienemmässä ajassa, vain pomot rikastuu.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen heti töihin vaikka vähän huonommallakin palkalla kun saan olla vapaapäivät rauhassa, ja työssä on mukavaa, sekä työntekijöitä arvostetaan siellä.

Vierailija
22/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen heti töihin vaikka vähän huonommallakin palkalla kun saan olla vapaapäivät rauhassa, ja työssä on mukavaa, sekä työntekijöitä arvostetaan siellä.

Äh, ryhmy pomoksi. Silloin vain rikastut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa todella. 

Vierailija
24/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä on todellakin muuttunut,eikä hyvään suuntaan. Tekevä ihminen  ei riitä, pitää mielistellä pikku pomoja😄vahvistaa heitä. Menis kasvamaan. 

Vierailija
25/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä ap kanssa. Burnoutin partaalla vedät töissä ja vapaallakin  on oltava tavoitettavissa. Olin lomautettuna pari kuukautta niin silloinkin töistä kyseltiin työasioita ym piti hoitaa joitakin asioita. Raivostuttavaa. Joka viikko odotan lottovoitto kun mitään ratkaisua en ole löytänyt.  Älkää menkö ainakaan pieniin perheyrityksiin ne on pahimpia. Palkkaa ei haluta maksaa muuta kuin minimi ja on tehtävä kolmen ihmisen työt. 

Jos olet lomautettuna ja joudut hoitamaan työasioita, niin niistä tulee myös maksaa palkka. Jos olet allekirjoittanut työsopimuksen, missä olet hyväksynyt olevasi käytettävissä myös vapaa-aikana, niin asia on ihan selvä. Muussa tapauksessa pitää sopia erikseen eli työnantaja ei omalla päätöksellään velvoittaa ketään olemaan passissa vapaa-aikana. Ja vähintään sen pitää näkyä palkassa. Kyllä minullekin yritetään soitella lomalla, mutta - oho-hups -empäs huomannut kuin vasta kolmen päivän päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi