Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kroppa kuntoon

Vierailija
14.01.2024 |

En tiedä miten olen päästänyt itseni näin huonoon jamaan. En käytännössä jaksa mitään, fyysinen kunto on nolla. Paino on normaalipainon alarajalla eli se ei sinänsä ole ongelma vaan kehonkoostumus. Näytän oikeasti ihan hirveältä; laihahko kroppa missä ei käytännössä juurikaan lihaksia eikä siten mitään muotoja, peppu on litteä, ja rasvaa on liikaa eli allit roikkuu, reisissä sellua, yms ihanaa. Mitä ihmettä mä alan tekemään? Mistä aloitan? Treeni, ruokavalio? Apua. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaskuntotreeniä ja paljon terveellistä ruokaa lihasten kasvattamiseen.

Vierailija
2/14 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla sama. En ole ylipainoinen mutta kädet siimat. Jos kannan postista painavan paketin, kädet on seuraavana päivänä sairaan kipeät. lisäksi olen melko nuorikin 31v. Kiva ollai tälläinen vätys. mistä aloittaa, en tiedä. Itsekin kaipaisin vinkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sikäli hyvä tilanne, että minkälainen lihaskuntotreeni tahansa tekee nopeasti tuloksia jos lähtötaso on tuo. Kai sulla joku käsitys on terveellisestä ruokavaliosta itselläsikin?

Vierailija
4/14 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon proteiinia ja lihastreeniä. Ei se sen kummoisempaa ole. 

Vierailija
5/14 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tehdä kotona? Jos voi niin kauan pitäisi tehdä kerran päivässä ja minkä ohjeen mukaan?

Vierailija
6/14 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellua ja allit on niillä himotreenaajillakin, älä niistä välitä. Lisää ensin arkiliikuntaa (kävelyt, pyöräily) ja kun jonkinlainen perustaso alkaa olla niin ota pt + ravitsemusohjeet.

Vierailija
7/14 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko tehdä kotona? Jos voi niin kauan pitäisi tehdä kerran päivässä ja minkä ohjeen mukaan?

Ei oikeastaan voi, kehopainotreeni on tosi tehotonta. Tietty voit ostaa vaikka käsipainot mutta niilläkin melko rajattua se toiminta.

Vierailija
8/14 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään ei voi kotona tehdä. 100x päivässä riittänee. Ohjeet ovat rakettitiedettä, joita et ymmärtäisi kuitenkaan.

Vierailija
9/14 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mies ja tehnyt rutiinina yli vuoden punnerruksia päivittäin ja kroppa todellakin muuttanut muotoaan ihan toisenlaiseksi.Ehdotan lihaskuntoon perustuvaa treenirutiinia minkä voi suorittaa kotonakin kehonpainolla. Ainakun teet liikkeitä, huomioi oma core. 

Vierailija
10/14 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan voi, kehopainotreeni on tosi tehotonta. Tietty voit ostaa vaikka käsipainot mutta niilläkin melko rajattua se toiminta.

Oletko koskaan tehnyt esim. etunojapunnerruksia tai pistoolikyykkyä? Kotitreenistä voi tehdä juuri niin tehokkaan kuin haluaa.

Vierailija
11/14 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso  tubesta  kehon omalla  painolla  tehtäviä  treenejä.   Voit  myös  laskea  oman  tarpeen  energian  määrään.  Syö  rahkaa, kananmunia  jne. Siitä  se  lähtee  ja   tulosta  tulee.

Vierailija
12/14 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan tehnyt esim. etunojapunnerruksia tai pistoolikyykkyä? Kotitreenistä voi tehdä juuri niin tehokkaan kuin haluaa.

Olen. Oletko koskaan ollut oikeasti hyvässä lihaskunnossa? Kehonpaino riittää ihan aloittelijalle, myös niihin etunojapunnerruksiin ja pistoolikyykkyihin pitää jossain välissä saada paino lisäksi tai toistojen määrän aiheuttama kuormitus nivelille alkaa kumota "hyödyn".

Vierailija
13/14 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä

kiitos vastauksista tähän mennessä, lisää saa laittaa! Ehkä tässäkin on nyt vaikeutena se oman rutiinin muuttaminen niin pari tehokasta salitreeniä viikkoon ja vaikka 1-2 kävelylenkkiä siihen päälle ja järkevää syömistä. Oikeasti oon niin vätys en et jaksa mitään. Heräsin tilanteeseen kun työpaikalla puhuttiin mitä kukakin teki lomalla. miten paljon päivistä oikeasti saa irti jos jaksaa mennä ja touhuta :)

ps kotitreeneistä en tykkää, mielummin lähden salille. 

-ap

Vierailija
14/14 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Oletko koskaan ollut oikeasti hyvässä lihaskunnossa? Kehonpaino riittää ihan aloittelijalle, myös niihin etunojapunnerruksiin ja pistoolikyykkyihin pitää jossain välissä saada paino lisäksi tai toistojen määrän aiheuttama kuormitus ni

Oletko koskaan käyttänyt mielikuvitusta? Punnerra vaikka käsilläseisonnassa, jos käy liian helpoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi