Hengaillaan
Tunsin suunnatonta myötähäpeää Tuija Pehkosen ja hänen puolisonsa osallistumisesta ko. ohjelmaan. Jos on vauva-arkea ja jet lagia, pitäisi ymmärtää pysyä poissa parrasvaloista. Todella noloa.
Kommentit (25)
Sehän on leikkimielinen visailu, jotkut ottaneet vähän liian vakavasti.
Tuija on ainakin ihan hyvä haastattelija. Saa hastateltavasta mielenkiintoista ja olennaista irti mutta samalla löytyy myös pirtsakkuutta, kepeyttä ja energisyyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ylen suurtuotanto. Huoh!
Sinkut paljaana on suurempi😂
Ihan hyvää kepeää viihdettä lauantai iltaan. Ainakin Ruotsissa ohjelma on ollut suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen suurtuotanto. Huoh!
Sinkut paljaana on suurempi😂
Eurojackpotin potti. Se on suuri.
Saihan ne kuitenkin jotain pisteitä ja joitain tiesivät oikein.
Paljon on kiinni siitä, miten kysymykset osuvat kohdilleen ja omiin kiinnostuksen aiheisiin. Harva tietää kaikesta kaikkea.
Eikös Pehkonen ole valittu joskus vuoden radiojuontajaksi? Jonkinlaista osaamista ja taitoa sekin todennäköisesti vaatii.
Jos on joillekin niin vaikeaa seurattavaa niin voi keskittyä muuhunkin. Kaukosäädin on olemassa. Me muut kiinnostuneet voidaan jatkaa katsomista.
Liekö Pehkonen itse kirjoittanut ne Kiltin tytön podcastinsa?
Tunna on "Suomen Tietoviisas", not.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on kiinni siitä, miten kysymykset osuvat kohdilleen ja omiin kiinnostuksen aiheisiin. Harva tietää kaikesta kaikkea.
Eipä enin osa kysymyksistä ollut edes mitään Trivial Pursuit Expert Edition -tasoa vaan ihan yleistietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä enin osa kysymyksistä ollut edes mitään Trivial Pursuit Expert Edition -tasoa vaan ihan yleistietoa.
En ole matkailua harrastanut, mutta silti aika monta kysymystä olisi mennyt oikein: Andorra, Siam ja tietenkin 10 pistettä Kotkasta ja oheiskysymyksistä Jyrkiä lukuunottamatta.
Mä voisin seurata tuota sarjaa ihan vaan Riku Rantalan takia. On mun makuuni miehekäs ja sen ääni saa melkein perhoset pyöriin vatsassa. Löytyy myös älliä, empatiakykyä ja laajanäköisyyttä. Sen vaimolla on käynyt tuuri, kun on tuollaisen napannut.
Valittava mamma tietenkin päihittää aina toiset tietovisoissa oli ketä vaan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole matkailua harrastanut, mutta silti aika monta kysymystä olisi mennyt oikein: Andorra, Siam ja tietenkin 10 pistettä Kotkasta ja oheiskysymyksistä Jyrkiä lukuunottamatta.
Samat ja Mercury ja Gautama päälle
Vierailija kirjoitti:
Toisen parin etu oli se, että olivat vanhempina katsoneet jo kansakouluaikana karttaa.
Stan toki, mutta Friman on kyllä 80-luvulla syntynyt.
Minulle tuntemattomia julkkiksia, mutta eivät selvästi olleet kartalla. Toisen parin etu oli se, että olivat vanhempina katsoneet jo kansakouluaikana karttaa.