hauska tapa kertoa vauva uutisista isovanhemmille
Olen rv12 ja varsinkin äitini on odottanut vuosia jo meidän kertovan vauvauutisista. Haluaisin keksiä tavan jolla kertoa asia hauskasti/vihjaillen jotta yllätys olisi mahdollisimman suuri. Paras kaverini joka on raskaana ei tiedä että olen 3 viikkoa perässä tulossa hänen raskaudesta, haluan varmistaa että raskaudessamme on kaikki hyvin ennenkun yllätän hänetkin uutisella, .. ajattelin esim leipoa kakun johon pistän molempien lasketun ajan jotta hän sitten ihmettelee että mikäs tuo toinen aika on johon tokaisen että minun tietenkin :D ajattelin että kuvaisinko tämän tapahtuman ja sitten voisin vanhemmilleni lähettää tämän videon. Kertokaa ideoita miten itse tekisitte/olette tehneet
Kommentit (77)
En ymmärrä miksi pitää pelleillä. Kertoo vaan tai näyttää ultrakuvan, ihan yhtä yllättävää se on niinkin.
Tuollaisesta keppostelusta tulee lähinnä mieleen se, että sua jännittää tai nolottaa kertoa suoraan.
Palkkaat jonkun hassunhauskan klovnin ja pistät sen soittamaan vanhempiesi ovikelloa.
Melko lapsellista, sanoisin. Aikuinen ihminen osannee kertoa asiansa suoraan ilman mitään väkisin väännettyjä hauskuuksia.
Kannattaa kuvata siitä joku hämmentävä somevideo, mistä asia ei edes selviä ja joudut videosta huolimatta selostamaan sanoin että saat vauvan.
Niin ne muutkin tekee.
Jos haluat kokea todellista nolutta, niin tee jotain typerää. Äitisi ei välttämättä hoksaa, miksi siinä kakussa on niitä päivämääriä eikä kunnolla kuule puhelimen kohinasta mitä sanotaan. Sitten hän joutuu kysymään, että mitä se Jenni siinä sinulle sanoi ja huomaat, että koko jekku läimähti lätyksi, ei ole enää kiva juttu ja äitisikin ihmettelee, että miksi et vaan sanonut, miksi piti tuolla tavalla yrittää huijata.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi pitää pelleillä. Kertoo vaan tai näyttää ultrakuvan, ihan yhtä yllättävää se on niinkin.
Mitä voi odottaa ihmiseltä, joka ei osaa edes yhdyssanoja?
Miksi se pitää jollain hassun hauskalla tavalla tehdä, jolloin välttämättä koko asia ei edes mene perille asti, kun Vastaanottaja ei tajua. Sanot vaan suoraan kasvotusten etkä keksi mitään tyhmiä leikkejä. Niitä voit sitten myöhemmin keksiä lapsesi kanssa.
Jos et mitenkään pysty suoraan sanomaan olen raskaana / meille tulee vauva, niin etsi vaikka joku kaunis runo aiheeseen liittyen ja lähetä viestillä.
Kaikesta pitää nykyään tehdä jotain elämää suurempaa jenkkityyliin, ja tietenkin someen video
Hohhoijakkaa. Idioottimainen vastaus. Jos ei muuta asiaa ole niin poistu kanavalta kiitos
Idiootti. Jos ei ole parempaa sanottavaa niin mene muualle purkamaan pahaa oloasi
Tuleekohan ap:n videosta tuleville isovanhemmille hieman ulkopuolinen vaikutelma? Vauvauutista juhlitaan ensin kavereiden ja kakun kanssa, ja vasta juhlien jälkeen kerrotaan heille. En tiedä. Kertoisin itse uutisen isovanhemmille kasvotusten ja suoraan.
Opettele ensin kirjoittamaan oikein ja väännä vasta sitten äpäräkakaroita ihmisten kiusaksi.
Oletko aivan varma että sillä kaverilla on myös raskaudessa kaikki hyvin? Lässähtää melko pahasti se kakku kun käykin ilmi että toisen raskaus on keskeytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Opettele ensin kirjoittamaan oikein ja väännä vasta sitten äpäräkakaroita ihmisten kiusaksi.
miettikää että tällainenkin ääliö voi olla jonkun huoltaja.
Olen kertonut olevani raskaana ja laskettu aika on maaliskuussa. Se on aikuinen tapa kertoa ilouutinen, ei tarvita mitään hassunhauskaa lisäystä.