Siis kääk mä en kestä tätä kutkuttavaa odotusta
Mulla on ihan vatsa ruikulla kun en malta odottaa että saamme vihdoinkin Pekka Haavistosta Presidentin.
Pekka ja Antonio tulevat olemaan niin ihana ja edustava pari itsenäisyyspäivän vastaanotolla ja joka paikassa missä he tekevät vierailuja.
Kommentit (14)
Se onkin oikein että aserahoihin raju leikkaus ja ne määrärahat on suunnattava kehitysyhteistyön ja humanitaarisen mm-vauhdittamiseen.
No silloin saa hävetä silmät päästään. Mutta älä huoli, ei siitä pressaa tule.
Persulla meinaa aivot tursuta korvista ulos, kun pinnistelee ollakseen sarkastinen. Jatka vaan, vielä on aivoja sisällä.
Tietää maailman politiikasta eniten pitkän kokemuksen kautta. Maltillinen. Äänestän vaikka olen kokoomuslainen..
Vierailija kirjoitti:
Tietää maailman politiikasta eniten pitkän kokemuksen kautta. Maltillinen. Äänestän vaikka olen kokoomuslainen..
Se on susi lampaiden vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
No silloin saa hävetä silmät päästään. Mutta älä huoli, ei siitä pressaa tule.
Ja jos tulee, niin ei ainakaan koko kansan pressaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen yhtye oli, kuin Pekka ja susi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko Jussi sutta kun äänesti Venäjä pakotteita vastaan. Rikoksista tuomittu vaimonsa pettäjä... Hyi.
Kun Haavisto julistetaan pressaksi niin aion luukuttaa stereoista non-stoppina Jäähyväiset aseille -biisiä.
Sanokoot naapurit mitä tahansa.