Miehet: kertokaas millainen olis teidän unelma siitä, että nainen tulisi ja ottaisi teidät?
Naisten seksiunelmia on netti pullollaan, mutta mistä miehet haaveilee?
Siis itse esim haaveilen siitä, että mies tulisi taakse, halaisi tiukasti ja painaisi lantionsa minua vasten, suutelisi niskaa...
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitatko sitä aloitetta vai mitä tämä kokonaisuudessaan sisältää? Kattaako tämä myös erilaiset seksuaaliset teot ja orgasmit vai yhdynnän?
Aloitetta, mutta tietysti myös jatko kiinnostaisi
Itse en pidä sellaisesta kullista kiinni ja vedetään sänkyyn -tyyppisestä "ottamisesta". Mulle toimisi parhaiten enemmän vihjaava, mutta toisaalta häpeilemätön lähestyminen. Seksiviesti tai kuva kesken työpäivän ja suorasanainen kuvaus että nyt kuumottaa pillua. Kotona ohuessa paidassa ja niukoissa pikkareissa odottava vaimo, nännit pitkänä läpi paistaen ja harkitusti oikeaan suuntaan osoitetut pyllistykset keittiön alalaatikoille. Sängyllä jalat levitettynä odottavana, sormet hajamielisesti pillua hyväilemässä ja odottava katse seuraamassa reaktiotani. Päälle kampeaminen, pillu naaman eteen tarjolle ja yksinkertainen pyyntö, että nuole mulle orgasmi, anna mun tulla sun kasvoille.
M54
Miksi noi pikkarit pitää olla aina...ei mulla ole. Eikä yöllä varsinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitatko sitä aloitetta vai mitä tämä kokonaisuudessaan sisältää? Kattaako tämä myös erilaiset seksuaaliset teot ja orgasmit vai yhdynnän?
Aloitetta, mutta tietysti myös jatko kiinnostaisi
Tässä joitakin esimerkkejä:
-Nainen kysyisi ujosti, että saisiko näyttää minulle sukuelimensä. Vastaisin myöntävästi, katsoisin sitä ja siitä lähdettäisiin eteenpäin
-Nainen pyytäisi minua riisumaan alaosattomaksi ja pyytäisi saada hipsutella paikkojani. Tuo voisi sisältää mielikuvituksellista sormilla koskettelua, kasvojen käyttöä ja peniksen laajentuessa hän voisi esimerkiksi painaa sen poskeaan vasten. Siitä sitten eteenpäin joko siihen, että hän tuottaisi minulle orgasmin samassa asennossa tai voisimme vaiheiden kautta siirtyä vaikkapa yhdyntään
Myös roolileikkityyppinen aloite kiinnostaa; esimerkiksi minä näkisin naisen "vahingossa" suihkussa tai pyyhkeen tipahtavan tai päinvastoin.
Uhkea nainen, pienet vaatteet, keimailua. Jonkinlainen roolileikki, että kaunis olento haluaisi tulla alistetuksi.
Olisi hienoa, jos vaikka joku työpaikan nainen tulisi joskus juttelemaan kahden kesken ja sanoisi suoraan, että hän on kiinnostunut minusta seksuaalisesti. En pidä törkeitä puhuvista naisesta, joten just jotenkin noin että sanoo suoraan, mutta ei mitään sellaista, että k*rpää tekisi mieli tai muuta vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noi pikkarit pitää olla aina...ei mulla ole. Eikä yöllä varsinkaan.
No ei niitä aina tietenkään tarvita, mutta kyllähän normaalisti ihmisillä nyt jokin alusasu on erinäisistä syistä. Alusasun valinnalla voi sitten viestiä vähän siitä että mitä on mielessä, sen ensimmäisen kipinän herättämiseen ainakin mun kohdalla toimii paremmin kivasti läpikuultava kuin lettu levälleen. Sillekin on totta kai oma aikansa, mutta mun mielestä sellainen lakoninen "panettaa, pantaisko" -tyyppinen aloite ei ihan niin paljoa herätä omia himoja kuin kiusoittelevampi lähestymistapa.
Sellainenkin olisi mulle aika takuuvarma ottamistapa, että nainen soittaisi mulle, antaisi puhelun aikana mun kuulla miten hän tyydyttää itsensä orgasmiin ja lopuksi ilmoittaisi että se ei nyt riittänyt alkuunkaan. Nimenomaan vain äänipuheluna, kuvan kanssa vain jos tarkoitus on yhdessä mennä loppuun toinen toistaan katsellen.
Kerran yökerhossa tuli nuori tyttö hakee tanssimaan. Ehdittiin tanssia hidasta biisiä varmaan vain 2 minuuttia kun se tyttö suuteli minua ja kuiskasi korvaani että haluaa seksiä. Minulla alkoi kalu seistä samantien ja siitä lähdettin sitten hetimiten narikan kautta tytön luokse. Olin tytön luona sitten 2 päivää kun se pyysi jäämään ja seksiä harrastettiin oikein monta kertaa. Toisella kertaa olin baarissa jossa oli klamydian keikka. Siinä baaritiskillä juttelin yhden naisen kanssa varmaan 3 tuntia. Sekin sitten ehdotti että tulenko hänen luokse. Lähdin sitten ja sen naisen kanssa olin 8 vuotta.
Kyllä paras aloite on ollut se, kun heräsin siihen että tyttöystävä siveli rintakehääni käsillään. Hetken rintaani hyväiltyään hän kipusi hajareisin istumaan kasvoilleni ja sanoi Mä haluun että sä nuolet mua.
Nuolin aivan kiimaisena hänelle orgasmin, jonka jälkeen tyttöystävä istui ratsastamaan täydessä seisokissani kalullani. Ei hän ehtinyt kuin muutaman kerran keinauttaa lantiotaan kun jo tulin rajusti.
Myöhemmin tuo setti on toistettu monta kertaa, mutta vieläkin hymyilyttää, kun muistelun ekaa kertaa kun hän teki tuon. Menin jotenkin aivan sekaisin kiihkosta.
Ei minulla ole varsinaisesti mitään omaa kuvitelmaa, miten nainen viettelisi, mutta vuosia sitten oli tapaus, joka jäi mieleen. Olin tavannut naisen kanssa, ja hän laittoi minulle treffien jälkeen viestejä ikään kuin muuten vaan. Viestittely edetessä alkoi tulla hieman seksuaalisävytteisempää viestittelyä, kuinka hän oli unohtanut ulkoilureissultaan rintsikat kotiin, ja kuinka suuret rinnat hänellä on. Tämän jälkeen hän ehdotti, että voisi tulla pitämään show and tell -luennon täydellisistä rinnoista kotiini.
Tässä vaiheessa oli jo aika selvä, että pian nussitaan, joten koko päivä liekiteltiin toisiamme whatsapissa, ja aamulla herätessäni olin saanut niin kuuman alaston kuvan, että huh huh. Lopulta kun nähtiin, niin voin sanoa, että kylläpä naisesta lähti ääntä.
Kiihottavinta oli naisen itsevarma ote, jolla hän lähti tilannetta rakentamaan ja tietous siitä, että hänen rintansa olivat hänelle selkeä etu. Voin kyllä sanoa, että exän jäljiltä, joka oli liian tietoinen pienistä rinnoista (jotka eivät minua haitanneet) oli kiihottavaa kohdata nainen, joka selvästi oli ennen saanut miehiä rintojensa pauloihin.
Mulla ei ole raiskausfantasioita kumminkaan päin.
Vaimoni on ottanut minut käytännössä aina kun sai ja halusi orgasmit yhdynnässä. Pitkän esileikin, nuolemisen ja sormettamisen jälkeen ei yleensä ehditty kauaa naida, kun vaimo kietoi jalkansa reisieni ympäri ja lukitsi minut kulli tyveä myöten sisään. Siinä lukittuna hän sitten vatkasi lantiotaan ja lypsi pillullaan niin kauan, että sai orgasmit. Ei paljoa kyselty, eikä minulla ollut siinä mitään mahdollisuutta tehdä mitään. Pahimmillaaan tai parhaimmillaan oltiin nalkissa vähän aikaa. Mutta minä rakastin hänen eläimellisia orgasmejaan. Ollut aina vikuri kesytettäksi ja villi naidessa. Liekö punatukkaisuuden syytä, kun aina ollut tulinen ja palavasti rakastanut.
Haluaisin tavata itsevarman naisen, kuka näyttää että haluaa ja myös ottaa sen minkä haluaa. Nykyinen ei tätä pysty eikä osaa tehdä.
Haluaisin joskus olla se vikisevä osapuoli ja nauttia naisen kyydistä.
M49