Onko tekokynnet merkki vauraudesta?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Eikä myöskään tekoripset tai hiusten pidennykset.
Entäs etelänmatkat?
Se on vain merkki, ettei omat kynnet kasva. Huonot elintavat. Ainakin kertoo tyhjänpäiväisyydestä ja alhaalla olevasta ÄO:sta.
Tekokynnet ym. teko härpäkkeet kertovat että aivoissa se alue jossa kuuluisi toimia ymmärrys omasta itsestä sillä tavalla että olet omanlainen yksilö on vioittunut ja se puoli aivoista mikä käsittelee tarpeetonta marketti krääsää on jäänyt toimimaan
Ei neljän viikon välein noin 60e panostus itseensä ole muuta kuin osoitus siitä, että tykkää siisteistä kynsistä.
Itselläni omat kynnet lohkeilevat ja liuskoittuvat ja ovat siten aina epäsiistin näköiset.
Siksi minulla on geeli vahvistukset omissa kynsissä
Vierailija kirjoitti:
Merkki omista huonoista geeneistä.
Kaikki lisäkkeet on sitä.
Onko miehilläkin lisäkkeitä?
Mulle ne ovat merkki epähygienisistä käsistä. Pitkät kynnet lakkoineen ja liimoineen mahdollistavat mikrobeille suotuisat oltavat.
Hyi, kaikki paska jää kynsien alle. Pitäs irrottaa ja kattoo mikroskoopilla millasta eläjää kynsi sisältää.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan ole varaa mihinkään noista, vaikka käyn töissä. Ei se maksa pelkästään sen asennuksen vaan niitä pitää huollattaakin jatkuvasti. Kyllä siinä pitää jonkunlainen palkka olla, ei pienellä palkalla sellaisia kustanneta kun ei rahat meinaa riittää edes välttämättömiin menoihin. Sen tiedän, että jotkut saa noita teetettyä pimeästi joltain kaveriltaan. Silloin tietenkin hinta on siedettävä, mutta ei mulla ole silti varaa ainakaan kaikkiin noihin. Ehkä just yhden noista pystyisin hommaamaan. Suoraan sanottuna ihmettelen miten joillakin on varaa noihin kaikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Laiskuudesta.Ei työntekijällä voi olla pitkiä tekokynsiä.
Voi olla. Ei hoito eikä keittiöalalla kuitenkaan pysyvästi ei omia eikä teko.