Miksi pk seudun ihmiset on jotenkin tärkeileviä?
Puhetyyli ja olemus on sellainen että kaikki on jotenkin hienompaa ja kulturellimpaa. Puhutaan tavallisista arkisistakin asioista jotenkin täydellä innolla ja hienostuneesti? Miksi? Väsähdin jo viikonlopussa kuuntelemaan sitä. En kuullut yhtäkään rauhallisen leppoisaa puhujaa tai elehtijää.
Kommentit (52)
Taidat vain omata alemmuuskompleksin. En itse ole tällaista huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Taidat vain omata alemmuuskompleksin. En itse ole tällaista huomannut.
En ole minäkään huomannut.
Olen asunut Helsingissä nyt 37 vuotta. En koe olevani mitenkään hienompi kuin kukaan muukaan. Tämä "hesalaisten" haukkuminen on minusta vain jonkinlaista alemmuuden tunnetta, jonka syytä en ymmärrä.
Miksi arkisista asioista ei saisi puhua innostuneesti? Mitä tekemistä sillä on tärkeilevyyden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut Helsingissä nyt 37 vuotta. En koe olevani mitenkään hienompi kuin kukaan muukaan. Tämä "hesalaisten" haukkuminen on minusta vain jonkinlaista alemmuuden tunnetta, jonka syytä en ymmärrä.
Pahimpia juuri nämä muualta muuttaneet. Aidot erittäin kohteliaita sekä muut huomioon ottavia.
Miksi haukutaan pk-seudulla asuvia? Mä olen tavallinen ihminen. Niin on muutkin ketkä mä olen tavannut.
Asun Helsingissä ja kyllä sen huomaa naisissa. Monet ns bisnesnaiset närkästyvät jopa siitä että mies kävelee kovempaa jalkakäytävällä.
Koska Helsingissä elämän ja vapaa-ajan suorittaminen saavuttaa lakipisteen. Erityisesti naisilla.
Meille HELLsinkiläisille kusipäisyys ja osaamattomuus tulee äidinmaidossa.
Ei tämän ommu tarkoitus olla haukkuva. Ihmetteln vain mistä se tulee sellainen tietynlainen olemus varsinkin naisiin. Ap
Ihan ihmeellisiä kommentteja, jotka eivät vastaa todellisuutta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämän ommu tarkoitus olla haukkuva. Ihmetteln vain mistä se tulee sellainen tietynlainen olemus varsinkin naisiin. Ap
Eipä niin ollut tarkoitus. Sun väite ei pidä paikkansa! Et voi väittää kaikkien olevan tuollaisia.
Kyseessä on se etteivät hesa idiootit ymmärrä tosi kansan elosta YHTÄÄN MITÄÄN.
Vai oletko kuullut joskus hesalaisen metsä taidoista?? En usko!
Kuulostaa pikkukaupungeista Helsinkiin muuttaneilta
Ne tärkeilevät ovat yleensä junnantuomia itsekin. Sivuuta.
Joku elitismi näissä yleensä vaikuttaa ja kai se on se helppo elämä kaupungissa mikä sen aikaan saa. On useitakin esimerkkejä näistä mutta en viitti tässä sanoa.
Voi väninä taas. Mene istumaan kannonnokkaan suon laitaan jos ei meiningit kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Meille HELLsinkiläisille kusipäisyys ja osaamattomuus tulee äidinmaidossa.
Tämä pitää joiltain osin paikkansa. Helsinkiin on kasaantunut ammattitaidottomin porukka, joka ei ole muualta töitä onnistunut saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on se etteivät hesa idiootit ymmärrä tosi kansan elosta YHTÄÄN MITÄÄN.
Vai oletko kuullut joskus hesalaisen metsä taidoista?? En usko!
Mitkä ihmeen metsätaidot (yhdyssana, muuten)? Ei taida kuulua osaamisrepertuaariin kaupunkilaisilla yleensäkään.
Luulevat olevansa jotenkin parempaa väkeä. Ei mitään ymmärrystä oikeista töistä.