Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo viesteilee salaa Instagramissa

Vierailija
14.01.2024 |

Nelikymppinen vaimoni viesteilee Instagramin yksityisviesteillä itseään 7-8v nuoremman ranskalaismiehen kanssa. Hän ei ole tätä minulle kertonut ja poistaa viestiketjun aina, eli selvästikin jotain päivänvaloa kestämätöntä siellä puhutaan. Satuin joskus vilkaisemaan kun juuri oli tullut viesti ja nyt olen vaivihkaa seuraillut, että viestejä on tullut tasaiseen jo pidemmällä aikavälillä. En ole ylpeä stalkkauksestani, joten turha siitä mussuttaa.

Kertokaa naiset, mistä tässä on kyse? Intsetunnon kohottamisestako?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaisi alkaa pistämään rahaa sivuun tulevaa eroa varten. Ei tuo tarkoita, että sinua on vielä fyysisesti petetty, mutta siihen se tulee johtamaan. Henkisesti pettää koko ajan.

Vierailija
62/82 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan voiko kukaan parisuhteessa ollut väittää, ettei ole koskaan katsellut muita samaan aikaan, vaikkei olisikaan mitään tehnyt? Eiköhän se ole ihan biologinen juttu, että vastaan tulee ihmisiä, jotka miellyttävät jollain tapaa. Ja sinänsä, eihän se järvi soutamisesta kulu, sitä vaan on ihmiset niin tiukkoja periaatteiltaan. Ota rennosti siis ja anna vaimosi nauttia elämästä, ehkäpä hän rakastaa sinuakin enemmän tällaisten omien juttujen jälkeen? 

Ehkäpä AP voisi odotellessa alkaa viritellä omia juttuja lujemman vaimoon rakastumisen toivossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla harvassa naiset, jotka ei salaa viestittelisi vieraalle miehelle. Silloin ei ole mitään pahaa kun ei tarvi salata mutta kun herää kiinnostus niin silloin ei asiasta puhuta. 

Esimerkki

Sanoo miten työkaveri laittaa jotain viestiä ja heti sanotaan hänestä jotain negatiivista perään. Sit tulee kiinnostavalta mieheltä viesti niin ollaan hiljaa, luetaan ja vastataan kun mies kääntää selkänsä. Näin minulle käynyt kahden eri naisen kanssa. 

Nyt sitten aika varovainen naisten kanssa. Kolmas ei kuseta niin kauaa kuin edelliset. 

Vierailija
64/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sanonu vaimolle etä menis neti maailmasta nii  parisuhteerkin vois paremmin , kansakin lisääntyisi, turhaa ajankäyttöö

Vierailija
65/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas AP näköjään tällainen mustasukkainen ja hallitseva mies. Mitäpä toisen omat asiat sinulle kuuluu?

Vierailija
66/82 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo nyt ole aika selvää, että 40v nainen haluaa kuumaa rakkautta etelän hetelmältä. Ja ranskalaiset miehet kyllä osaavat rakastaa ja täyttää toiveet kirjaimellisesti

Vierailija
67/82 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi lienee eettisesti monisuhteinen. Onnea, olet muotijutun aallonharjalla.

Vierailija
68/82 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittoja instailuista muitakin kun Henkinen pettäminen:

aikaa ei jää seksille ja jos jää nainen tuntee itsensä huonommaksi kun se instannainen eikä seksi suju

Vierailija
69/82 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melekonen ludka, pysykää kaukana tommosista.

Vierailija
70/82 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei Marseillen saippuaa tuonut yön yli reissusta 

Hyvä esimerkki kaverin muijalta kun sen piti mennä kaverin luokse käymään muttei omalla autollaan vaan bussilla.

Kaveri haistoi palaneen käryä ja sai houkuteltua minut astumaan bussiin matkalta valokuvan kera akastaan.istuin sen edessä muina miehinä torkkuen ja seurv paikasta nousi mies kyytiin ja eikun akan viereen.kuuntelin loppumatkan hesaan lässytystä ja sain kuulla hotellin nimen.

No veivasin itteni aulaan parkkiin ja muutaman tunnin odottelun jälkeen nappasin kuvan check on tiskiltä. Jätin homman siihen kun menivät hissillä ylös.

Kaveri alkoi jo illalla kasailla muijan kamoja pahvilootiin.

Seurv päivä oli varmaan makeaa muijalle kun kotiutui. Lapset jäi isänsä kanssa asumaan

Surullinen keissi kun ulospäin kaikki näytti ok

Vierailija
71/82 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestittelee

Vierailija
72/82 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, luulin jo, että paljastuin. Olen kuitenkin suomalainen😁

Vierailija
73/82 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, luulin jo, että paljastuin. Olen kuitenkin suomalainen😁

Ai onko sulle joka varattu milffi kierrossa vai? Oletko itse varattu? Kerroppa lisää miten homma päässeet tollein valloilleen? 

Vierailija
74/82 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin vain yh naisia kierrossa jotka oli illat himassa.vuoro vklp kävin astumassa niitä ja viikolla paria muuta.

Aina sai ensi kiihkoista seksiä eikä puhettakaan passiivisuudesta.kävin joskus aamu ja IP astumassa miten niiden työt meni

Vierailija
75/82 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavaa vaimoa ei nykyään ole. Kaikki ovat voimaantuneita.

Iäkkäämpi mies hylätään säälittä viriilimmän nuoren miehen tieltä.

Vierailija
76/82 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidin vain yh naisia kierrossa jotka oli illat himassa.vuoro vklp kävin astumassa niitä ja viikolla paria muuta.

Aina sai ensi kiihkoista seksiä eikä puhettakaan passiivisuudesta.kävin joskus aamu ja IP astumassa miten niiden työt meni

Kunnes jäit kiinni näille naisille, niinkö?

Vierailija
77/82 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ranskalainen mies. Ei hätää, pimpsua se vain petaa.

Tarkoitit kai: nigerialainen raskalaisena esiintyvä mies?

Vierailija
78/82 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotettavaa vaimoa ei nykyään ole. Kaikki ovat voimaantuneita.

Iäkkäämpi mies hylätään säälittä viriilimmän nuoren miehen tieltä.

Ei kai asia ihan näinkään ole? Kyllä minä näkisin, että aika moni nainen tykkää omasta miehestään, eikä ole valmis todellakaan syrjähyppyihin.

Vierailija
79/82 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan taas joku autismi piirteitä omaava kun ulkkismies kyseessä

Vierailija
80/82 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on iso muna :D