Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo viesteilee salaa Instagramissa

Vierailija
14.01.2024 |

Nelikymppinen vaimoni viesteilee Instagramin yksityisviesteillä itseään 7-8v nuoremman ranskalaismiehen kanssa. Hän ei ole tätä minulle kertonut ja poistaa viestiketjun aina, eli selvästikin jotain päivänvaloa kestämätöntä siellä puhutaan. Satuin joskus vilkaisemaan kun juuri oli tullut viesti ja nyt olen vaivihkaa seuraillut, että viestejä on tullut tasaiseen jo pidemmällä aikavälillä. En ole ylpeä stalkkauksestani, joten turha siitä mussuttaa.

Kertokaa naiset, mistä tässä on kyse? Intsetunnon kohottamisestako?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita läähättäjiä insta täynnä. Vaimokulta laittaa instaan vähän paljastaviakin kuvia ja on nätti nainen. Aiemmin profiilissa luki, että on äiti ja vaimo, mutta poisti ne jostain syystä. Monissa sen kuvissa on jotain ulkolaisia läähättämässä. Minä en näy kuin yhdessä kuvassa puolittain. Kävin tästä keskustelusta hiukan epäluuloiseksi ja ratsasin kännykän. Ei ollut instassa paljon viestejä, mutta oli pari äijää yrittänyt joskus aloittaa keskustelua "you are very beautiful", mihin ei ollut vastattu. Vaimoni on kyllä varustettu aavistuksen löyhällä moraalilla, mutta hän on kyllä sellaista tyyppiä, että pettää mieluummin oikeasti sängyssä jos pettää. En usko, että on pettänyt. Me välillä katsellaan toistemme kännyköitä ja tunnen kaikki koodit, joten en uskonut siksikään sieltä mitään löytäväni. Vaimoani tuskin kauheasti haittaisi, jos pettäisin vaikka jossain reissussa random-muijan kanssa, hän on sitä joskus ehdotta

Tuo, että vaimo poistaa vaimo ja äiti merkinnät on yksi pettämisen merkki siis mahdollinen. Vaimoni teki samoin kun meillä oli vaikeaa parisuhteessa ja selkeästi haki muiden miesten huomiota. 

Vaimo myös sanoi yhden kaveriporukan viikonloppureissun jälkeen, että minunkin pitäisi päästä menemään eli viettämään railakasta viikonloppua. Vuosia myöhemmin tiedän että oli pettänyt ja ei ollut oikein kiinnostunut minusta. Vaimo kai halusi ajaa minua pettämään. Ei onnistunut, kun minä hölmö rakastin vaimoa enkä halunnut lähteä kokeilemaan kännisekoilua, vaikka parisuhteessa oli vaikeaa. Luulen, että vaimo oli humalassa antautunut, kun oli yhtäkkiä niin innostunut seksistä. 

Mutta vaimo poisti myös ne merkinnät ja instaan alkoi tulla enemmän hänen selfieitä. Minua hän ei instakuviin halunnut laittaa, vaikka yksi tosi hyvä yhteiskuva meistä tuli. Muistan kun pähkäili sen kuvan kanssa julkaiseeko vai ei. Ei julkaissut, halusi näyttää somessa sinkulta. 

Vierailija
42/82 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se piti sanoa, että se salarakas ei välttämättä ole seuraaja vaan joku muu, joka näkee vaimosi kuvat. Jos siis vaimosi profiili on julkinen. 

Jos whatappsin tai instan profiilikuva vaihtuu usein, se on jotakin miestä varten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, se piti sanoa, että se salarakas ei välttämättä ole seuraaja vaan joku muu, joka näkee vaimosi kuvat. Jos siis vaimosi profiili on julkinen. 

Jos whatappsin tai instan profiilikuva vaihtuu usein, se on jotakin miestä varten. 

Näkeehän instassa noiden hashtagien perusteella julkiseksi merkittyjä kuvia, vaikkei seuraisikaan, mutta ei mua niin haittaa, jos jotkut tykkää vaimon kuvista. Keski-ikäistyvä nainen on iloinen, jos joku kehuu. Pettämään pääsee kyllä aina, jos haluaa, ei voi niin tarkkaan kontrolloida. Täytyy luottoa olla, enkä ole mustasukkainen tyyppi. Jos jotain tulee ilmi niin reagoin sitten.

Vierailija
44/82 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten nuoremmat miehet yleensä edes kiinnostuvat vanhemmista naisista? Kysyn ihan vilpittömästi...

Vierailija
45/82 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten nuoremmat miehet yleensä edes kiinnostuvat vanhemmista naisista? Kysyn ihan vilpittömästi...

Olisikohan niin, että itseään vanhemmilta naisilta saa helpommin kuin oman ikäisiltä tai nuoremmilta? Ja luultavasti saa myös roisimpaa seksiä, koska iän myötä maailman katsomus muuttuu suvaitsevampaan suuntaan.

Vierailija
46/82 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan laajentaa tarjontaa. Jos vain sänkyyn menee, eihän sillä iällä 20-50 niin paljon väliä ole. Joku 5-kymppinen voi olla hyvinkin kuuma ja villi sängyssä ja 20-vuotias löysä lahna joka vain makaa hiljaa aktin ajan.

Vierailija
47/82 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan laajentaa tarjontaa. Jos vain sänkyyn menee, eihän sillä iällä 20-50 niin paljon väliä ole. Joku 5-kymppinen voi olla hyvinkin kuuma ja villi sängyssä ja 20-vuotias löysä lahna joka vain makaa hiljaa aktin ajan.

Luonnekysymyksiä!

Vierailija
48/82 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne naiset huomiota kaipaa, vaikkeivät tunnusta sellaista.

Vierailija
49/82 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
50/82 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestitteli minunkin muija salaa. Koskaan ei myöntänyt kun kaikille pitää antaa hyvä yh äiti kuva itsestään 

Vierailija
51/82 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo alkoi olla paljastavampi instassa ja jotkut äijät läähätti, mutta poikaystävän oli löytänyt toista kautta. Sovittiin sitten, että minullakin saa olla. Yllättävän hyvin minulla on kysyntää. Olen lähdössä mökille yksin. Sovin sitten yhden naisen kanssa, että hän tulee sinne yhdeksi yöksi. Nyt toinenkin nainen olisi mielellään tulossa, mutta jouduin kieltäytymään. Hän kyllä huolestuneena kyseli, ettei kai minulla ole liian isoa munaa, kun hänellä on niin tiukka pillu. Lisäksi hän kertoi rakastavansa suuseksin antamista.

M48

Vierailija
52/82 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina hyvä kuulla, että myös miehille löytyy näitä. Pysyy homma tasaisena ja rouvat varpaillaan!

Vierailija
53/82 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap,onko vaimosi saannut jo ranskalaista patonkia?

Vierailija
54/82 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:

No en sinänsä usko asiassa mitään sellaista käyneen, toki käynyt joitakin kertoja yön yli shoppailureissulla pääkaupunkiseudulla. Mutta näitä kai kaikki naiset tekevät? Luultavimmin puhelimessa sama meno jatkuu edelleen, Instagramin viestit-osiossa ei kovin vanhoja viestiketjuja näy, kertonee poistelusta. Voihan se olla niinkin, että "patonkia" tarjoillaan vaan virtuaalisesti, en osaa sanoa.

Vierailija
55/82 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luin että vaimo fistailee

Voisi puolisokin tykätä enemmän siitä että vaimo fistailee muista eikä häntä.

Vierailija
56/82 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä miehellä tuntuu olevan vaimo ja pari lastakin. Välimatkaa kuitenkin on 2-3000km, joten ei kai tuossa mitään järkevää pettämistoimintaa voi olla?

Minun vaimo lähti online chätin perusteella amerikkalaisen äijän perään, koskaan eivät siis olleet toisiaan livenä nähneet. Otin sormuksen pois ennen matkaa ja toivotin onnea matkaan.

Oliko eversti vai peräti kernaali?

Vierailija
57/82 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä suhteessa on ihan normaalia, että tulee ihastumisia toisiin ihmisiin matkan varrella. Olisi hyvä, että pariskunnalla olisi hyvä yhteys toisiinsa niin että ihastumisesta tai pettämisestäkin voisi avoimesti keskenään keskustella. 

Huolimatta yhteiskunnan tai uskonnon vaatimuksista ihmisen lisääntymisbiologia on kehittynyt niin, että lajimme on pikemmin moni- kuin yksiavioinen ja pitkään vain yhden ihmisen kanssa ollessa esim miesten testotaso laskee. Se siis muutenkin iän kanssa laskee mutta jokainen uusi seksikumppani nostaa testotasoa.

Lähtisin miettimään asiaa niin, että onko tästä suhteellenne hyötyä vai haittaa. Jos vaimoa flirttailu piristää ja seksielämä kukoistaa niin ranskalainen etäihastus voi olla piristävä tekijä. Tutkitusti pettäminen harvoin tarkoittaa, että omassa suhteessa olisi jotain vikaa, se on niin yleistä. 

Jos taas vaimo tuhlaa enemmän voimavaroja instajuttuunsa kuin sinuun ja

En usko, että ihastus vieraaseen on missään tapauksessa hyväksi parisuhteeseen. Vaikka juttelua/haaveilua kummempaa ei tapahtuisikaan, se aika/ajatus on pois parisuhteesta. Ja se salailu/valehtelu aiheuttaa omat traumansa molempiin. Ne häiritsevät taustalla niin kauan kunnes ne yhdessä käsitellään.

Vierailija
58/82 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä suhteessa on ihan normaalia, että tulee ihastumisia toisiin ihmisiin matkan varrella. Olisi hyvä, että pariskunnalla olisi hyvä yhteys toisiinsa niin että ihastumisesta tai pettämisestäkin voisi avoimesti keskenään keskustella. 

Se on henkistä pettämistä ja hyvä syy erolle. Itse en todellakaan katselisi sekuntiakaan tuollaista käytöstä. Jos ihastuu toiseen on se merkki siitä että on aika erota. Kumppaniaan rakastava ihminen ei ihastu toiseen, koska sydämeen ei mahdu muita kuin se oma rakas.

Ihastuminen ja rakastuminen on kuitenkin aika lailla eri asioita.

Vierailija
59/82 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan ahdasmielinen maailma. Toisenhan voi tunnetusti omistaa ja nämä niin ajattelevat yleensä hiettävät parisuhteensa kuolleeksi. Sitten ihmetellään, miksi näin kävi ja syytellään joka suuntaan paitsi itseään.

Jos haluat tietää kontrolloiko puolisosi sinua, mieti voitko kritisoida puolisoasi hänelle? Jos et, niin ahaaa =)

Vierailija
60/82 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:

No en sinänsä usko asiassa mitään sellaista käyneen, toki käynyt joitakin kertoja yön yli shoppailureissulla pääkaupunkiseudulla. Mutta näitä kai kaikki naiset tekevät? Luultavimmin puhelimessa sama meno jatkuu edelleen, Instagramin viestit-osiossa ei kovin vanhoja viestiketjuja näy, kertonee poistelusta. Voihan se olla niinkin, että "patonkia" tarjoillaan vaan virtuaalisesti, en osaa sanoa.

Miten kävi AP:lle? Yön yli shoppailureissuja ei kyllä todellakaan kaikki naiset tee. Voimia mikäli tilanne vielä päällä!