Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virikkeellinen ulkoilu?

Vierailija
08.01.2007 |

Hiekkalaatikolla istuskelu?

Tekeekö av-mammat lapsineen mitään muuta, kuin istuu hiekkiksen reunalla levittämässä ahteriaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai mammoista niin väliä?

Vierailija
2/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän keskustellaan jo siellä aloittamassasi tuulipuku-ketjussa, kysy sieltä. Ihme tyyppi olet farkkuinesi ja virikkeellisine ulkoiluinesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on nimittäin aika järkkyä, että av-mammojen mielestä lapsen tärkein virikelähde on joku lähiöpuiston hiekkalaatikko... ettekö jaksa muuta kuin raahautua siihen lähipuistoon istuskelemaan ja juoruamaan keskenänne?

Vierailija
4/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai etkö siis itse ole KOSKAAN vienyt lastasi hiekkikselle? Mitä sulla on hiekkalaatikkoa vastaan? Leikkipaikka se on muiden joukossa, mun kaksivuotias ainakin tykkää kovasti hiekkaleikeistä. Olen ymmärtänyt että on ihan ikään kuuluvaa eikä kai mitenkään haitaksi lapselle? Tehdään toki muutakin mutta joskus ollaan vaan hiekkalaatikollakin.

Nyt mua ihan todella alkoi kiinnostamaan että mitä ne sun virikkeelliset touhut sitten on joita farkut jalassa harrastatte? Voisitko vähän vertailun vuoksi kertoa teidän ulkoleikeistä? Minkä ikäiset lapset sulla on ja mitä virikkeellistä ehdottaisit mulle ja mun kaksivuotiaalle?

Vierailija:

Musta on nimittäin aika järkkyä, että av-mammojen mielestä lapsen tärkein virikelähde on joku lähiöpuiston hiekkalaatikko... ettekö jaksa muuta kuin raahautua siihen lähipuistoon istuskelemaan ja juoruamaan keskenänne?

Vierailija
5/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointtini siis oli, että siellä leikkipuistossakin on paljon muutakin puuhaa kuin se hiekkis. ja muuallakin kuin leikkipuistossa voi puuhata. tottakai lapset siitä hiekkiksestäkin tykkää, mutta miksei lasten anneta kokea myös jotakin muuta? olen monesti seurannut ympäristön tuulipukumammoja, jotka päivästä toiseen eivät todellakaan tee muuta kuin istuttavat kersansa hiekkalaatikkoon ja sitten itse joukolla valtaavat ne hiekkiksen reunat tai lähipenkit. siksipä lähdin tänne " ääneen" pohtimaan niitä virikkeitä.

mutta nyt ukkokullan viereen.

öitä mammat :)

Vierailija
6/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ole ikinä törmännyt puistossa yhteenkään mammaan, joka pakottaisi lapsensa istumaan hiekkiksellä! Ihan itse ne lapset haluavat siinä leikkiä, samoin kuin juosta, kiipeillä, keinua, liukua, potkia palloa jne. Oletpa sinä ap omituisissa puistoissa käynyt!!

Vierailija
7/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun puhutaan " hiekkalaatikon reunalla istumisesta" niin tarkoitetaan koko sitä puistossa oleskelua keinumisineen ja liukumisineen ja riehumisineen. Sanon minäkin joskus puhelimeen vastatessani että " täällä mä istun jo hiekkalaatikon reunalla" , vaikka juuri sillä hetkellä en siinä kököttäisikään :)

Ja pakko vielä lisätä, vaikka en oikein tajunnut miten se asiaan kuuluu, että yleensä mulla on farkut jalassa siellä hiekkiksen reunalla istuessa ;)

8

Vierailija
8/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ TE SIELLÄ ULKONA LASTEN KANSSA TEETTE? Mitä se teidän virikkeellinen ulkoilu on? Etkö voi kertoa kun kerran olet kahdessa ketjussa sitä niin kovasti mainostanut?