Ostatko vaatteet käytettyinä vai uutena?
Kommentit (25)
Ostan ainoastaan alusvaatteet käytettynä.
Sekä että. Enkä osta kulahtaneita ja ummehtuneelta haisevia vaatteita käytettynäkään.
Alusvaatteet uutena, muut pääasiassa käytettynä/kierrätettynä. Moni myy myös uusia vaatteita.
Uutena, mutta käytän ne loppuun ja kierrätän lapsen pieneksi jääneet. Ei mulla ole mitään mielenkiintoa kierrellä kirpparilla tai kaupoissakaan etsimässä josko löytyisi jotain sinne päin. Tilaan netistä.
Vierailija kirjoitti:
Uutena. En halua kuluneita tai ummehtuneelta haisevia vaatteita.
Miten ihmeessä saat vaatteesi ummehtuneelta haiseviksi?
Aikoinaan kun oli aikaa ostin käytettynä. Jos kiersi 4 kirpparia päivän aikana saattoi mukaan tarttua vain pari vaatetta, suurimpana syynä S-kokoisuuteni ja seuraavana miten sen koon vaatteet näyttivät suurimmaksi osaksi teinivaatteilta. Nykyään ostan uutena, kun kokoja löytyy runsaammin kivannäköisistä vaatteista. Nettikirppisrumbaan en edes jaksa vaivautua.
Ostan uutena vaatteeni. Ostin kengät tällä viikolla uudet.
Uutena, en halua mitään tauteja niiden mukana, syyhyä tai mitään muutakaan. Ja kun ei kirppiksellä ole koskaan mieluisia hyväkuntoisia vaatteita kaikki on pakko tilata verkkokaupasta. Alennusmyynneistä saa uusia edullisemmin kuin kirppikseltä virttyneitä haisevia lumppuja.
Uutena. Kirpparilta löytyy harvemmin minun tyylisiä vaatteita. Helpompi tilata netistä.
Enimmäkseen käytettynä. On elettävä tulojen mukaan.
Hyväkuntoisena käytettynä enimmäkseen. Alesta. Harvemmin uutena täydellä hinnalla. En seuraa muotia. Minulla on oma tyyli.
Uutena. Viime vuonna ostin 10 vaatetta, joista yksi oli talvitakki seuraavaksi 10 vuodeksi.
Molempia. Takkeja ostan käytettyinä jos koko vaan natsaa. Nahkatakit varsinkin parempia käytettyinä kun nahka jo pehmentynyt ja tykkään kun nahka jo vähän kulunut. Myös pari hyvää villakangastakkia olen löytänyt käytettyinä.
Ostan niin vähän vaatteita, niin siksi ostan uutta. Aikoinaan ostin myös yhdeltä kirpparilta. Tosiaan niitä kenkiä ei kannattaisi ostaa käytettyjä. Voipi tulla jalkasieni.
Sekä että. Monesti myös alennusmyynnistä ostan uutena.
En osta käytettyjä, koska minulle sopivia pitkien ihmisten vaatteita ei pahemmin löydy. En muutenkaan tykkää ajatuksesta muiden ihmisten vanhojen vaatteiden käyttämisestä.
En itse asiassa osta pahemmin uusiakaan vaatteita, koska olen tosi hyvä ompelija.
Nykyisin uutena, tai en oikeastaan tarvitsisi kuin pakkaselle sopivia kotivaatteita, niitä on tarpeeksi. Joskus aikaisemmin ostin kirpparilta myös jotain. Nyt en ole käynyt moneen vuoteen.
Uutena. Kaikki uutena aina.
En osta muutenkaan juuri mitän käytettynä.
Uutena. En halua kuluneita tai ummehtuneelta haisevia vaatteita.