Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kuvitellaan että lihaksikkaat miehet ovat jatkuvasti salilla?

Vierailija
13.01.2024 |

Itse olen melko hyvissä lihoissa. Penkkipunnerrus 125kg, mave 160, hauiskääntö mutkatangolla 30 kg levyjä per puoli, leukoja 12. Painoa 95kg. Käyn salilla neljästi viikossa, maksimissaan 1,5 tuntia. Treeni on tehokas eikä sisällä paskanpuhumista. Mielestäni tuo ei tarkoita, että olen kaiken  vapaa-aikani salilla.

M38

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha 

Vierailija
2/7 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks siel Porvoossa hyviä saleja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole luullutkaan. Omakin ukkoni on lihaksikas eikä koskaan käy salilla, ihan työstä on saanut lihakset kun penikasta asti puurtanut.

Vierailija
4/7 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lihakset itsestäänkään synny. Niihin tarvitsee sitä toistoa toiston perään.

Kehittyminen tapahtuu sitten levossa, mutta aktiivista viikottaista rutiinia vaatii lihaskunnon säilyttämiseen.

Vierailija
5/7 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävä mave tulos. Mites takakyykky?

Vierailija
6/7 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole luullutkaan. Omakin ukkoni on lihaksikas eikä koskaan käy salilla, ihan työstä on saanut lihakset kun penikasta asti puurtanut.

Onko miehesi joku köyhä duunari? Kyllä ihmetyttää nuo mielikuvat työllä hankituista lihaksista, Ojat kaivetaan kaivurilla 3d-tietomallin pohjalta ja hakkuukone kaataa puun kymmenessä sekunnissa.

Ylempi tulodesiili tekee työnsä pääosin tietokoneen äärellä tai neuvotteluhuoneessa.

Vierailija
7/7 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika säälittävä mave tulos. Mites takakyykky?

Natutuloksia. Itse olen parisen vuotta treenannut puolitosissani, mutta välillä on ollut 3-4 kuukautta taukoa. Mutta kyllä yleisolemuksen huomaa muuttuneen. Olen itse töissä valtiolla paikassa, jossa arvostetaan lihaksia. Kolleegoilta (miehiltä) tulee kommenttia notta on miehellä haba kasvanu viime aikoina

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän