Pitkä ryyppyputki
Mikä on että vaikka syö niin vetää ripuliks siltikin. Oon tänäänkin syönyt pinaattikeittoa ja juustoista kasviskeittoa sekä sinihomejuustoa. Kauhea vatsavaivat. Olen juonut olutta pari viikkoa jokainen päivä.
Kommentit (11)
Sama juttu ryyppyputken jälkeen / aikana. Myös outoa että hiuspohjani kuivuu aina älyttömästi putken aikana ja hiuksia irtoaa. Suihkussa nyt ei putken aikana tullut käytyä mutta huomenna yritän. Hampaat sain äsken langattua ja harjattua. Myös mm. selästä alkaa iho irrota ja tietty naama punottaa.
Suomessa noi marketti keskioluet tehdään ns superhiivalla jossa käymisaika on liian lyhyt. Itsellä on sama juttu suomessa, eli ripulille menee. Mutta jos otan Saksassa jos laki sääntelee oluen valmistusta niin ei mitään ongelmaa.
Olutta!?🤣 Ei ole mikään ryyppyputki.
On kyllä kuvaannollisesti ja kirjaimellisesti paskamainen vaiva, itse putken jälkeen 9 päivää selvinpäin ja velli lentää yhä.
Vierailija kirjoitti:
Olutta!?🤣 Ei ole mikään ryyppyputki.
Pöhnäputki enemmänkin...
Onpa yllättävää kun alkoholista tulee vatsavaivoja. Humala on aina myrkytystila hommasi sen kännin viinalla, viinillä tai kaljalla. Eikä siinä vielä kaikki se alkoholi tuhoaa paljon muutakin kuin vatsaa. Kuitenkin se on ainoa päihde mitä saa laillisesti.
3kk Pattayalla,diapameissa takas ja katkolla meni 2 viikkoa (tai 10 pv ,enmuista). joskus 4 viikon kohilla alko oleen normaali olo,niin aiovissa ku fyysisestikki.
En suosittele,vaikka oli kyllä hauskaa.
Silloin kun ripaska alkaa lentämään ollaan jo voiton puolella.
Pikku-ukot ovat yleensä siinä vaiheessa menneet jo omiin piiloihinsa odottamaan seuraavaa kertaa.
Miksi et hae apteekista Imodiumia? Kuinka tyhmä voi juoppo olla kun vain ihmettelee kuran suihkuamista p*rseestä eikä tee asialle mitään?
Amatöörien ongelma, siirry kossuun