Tori-ostaja ghostasi ja toinen valitti, että joku muu myy samaa tavaraa halvemmalla
Taidan nyt lopettaa nämä Tori-touhuilut tällä erää. Olen siellä aiemmin myynyt ja aina saanut kaiken nopeasti kaupaksi. Ainahan siellä on saanut varautua ohareihin ja ns. renkaanpotkijoihin, mikä ei sinällään ole haitannut, kun jokaiselle tavaralle on löytynyt useampia ostajia.
Hinnoittelen reilusti ja myyn vain hyväkuntoista ja ehjää, toimivaa tavaraa, joka on kunnossa. Tarkoitan tällä sitä, että esim on huolettu, puhdistettu, pesty jne. Ja pesen myyntiä varten hajusteettomilla pesuaineilla. Osa myy ihan selkeästi likaista ja esim jo useampaa käyttäjää vaihtanutta laitetta. Tietenkin myyn kalliimmalla, kun olen sen itse uutena kaupasta ostanut enkä käytettynä jostain. Ja jos mukana on myös lisävarusteita, niin tietenkin hinta on kalliimpi.
Alkoi vaan ärsyttää ihmisten käytös siinä määrin, että otin vaan kaiken pois myynnistä. Minusta jokainen saa ostaa ihan sieltä, mistä haluaa ja sillä hinnalla, minkä kokee sopivaksi, mutta en arvosta tuommoista tapaa tingata, että laitetaan minulle viestiä, että joku muu myy halvemmalla. No osta siltä sitten, ai miksi et, haluat tämän koska se on paremmassa kunnossa ja paremmin pidetty, mutta haluat sen huonompikuntoisen hinnalla
vesa keskistä mukaillen sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan ja torissa tosiaan se halpuus houkuttaa mikään kunnon tvara ei mene kaupaksi mutta kaikki ihme skeida menee