Mikä teidän seksin saa keskeytymään...
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Orkku
Ei musta lainkaan ärsyttävä syy!
Jos joku hiipii selkäni taakse ja työntää jääpuikon hanuriini,kyllä siinä saattaa oikosulku tulla ja rytmi seota.
No oli jäänyt puhelin päälle yöpöydälle. Juuri ennen finaalia nyt aamulla rupes tuuttaamaan tekstareita...mies ei kestä sitä yhtään, enkä minäkään. Oli sitten vielä nuoriso asialla.
Pitää muistaa aina sammuttaa..
Jatkettiin myöhemmin
Lapset on yleisin keskeyttäjä, ärysttävin keskeyttäjä on ovikello. Joskus seksi keskeytyy myös vaimon suonenvetoon. Hän pystyy jatkamaan ainoastaan vastaanottamalla suuseksiä (tai sitten hän vedättää mua, mutta se ei haittaa 😛)
Siihen, kun lastenhuoneen ovi avautuu ja kuullaan pienten askelten lähestyvän meidän makkaria. Joskus mies nuoli mua kuusysissä tuollaisella hetkellä ja olin aivan millin päässä orgasmista. Pakkohan siitä oli tietysti hypätä pois ennen kuin lapsi ehtii huoneeseen ja vein hänet takaisin sänkyynsä. Silitin hetken ja palasin miehen päälle. Orgasmi tuli pienestä tauosta huolimatta ehkä 15 sekunnin nuolemisen jälkeen.
Lopetus.
-
Se kes - keyt - tää.
(en tiedä, mitä tai miten 'onnistuu muilta' joutuuko alkaa kaivaa merkkilippuja tai liikennemerkkejä tai asentaa liikennevaloja sinne - makuuhuoneeseen?;)
Ärsyttävästi miehen loppunopeutuksen alku ja ulosveto. Keskeytetyllä mennään tällä hetkellä eikä uskalleta mennä sen pidemmälle sisäkkäin. Jotenkin siitä näkymästä on kuitenkin sairaalla tavalla oppinut nauttimaan, kun poikaystävä runkkaa ihan himoissaan. Yrittää tulla mahdollisimman nopeasti ja sitten kun tulee, sitä on ihanaa katsoa. Ekat ruiskaisut lentää pitkälle riippumatta siitä montako yhdyntää päivässä. Mies huohottaa, tärisee ja kulli nykii kädessä. Vetää esaria ihan taakse uudestaan ja uudestaan ja kun näyttää siltä, että sperman tulo ehtyy, hän vetää vielä kerran nahan ihan taakse ja pitää sen siellä. Silloin saattaa vielä pari uutta roiskausta tulla. Tuosta kaikesta jään paitsi pimppaan lauetessa, mut siinä on taas sitten niin monta ihanaa tuntemusta.
Meillä seksin keskeyttää yleensä minun erektion puute. Syy ei ole erektio-ongelmassa vaan siinä että avovaimo ei edes yritä kiihottaa minua tai osoittaa nauttivansa tilanteesta. Hänellä ei ole minkäänlaista mielikuvitusta fantasioida jostain ja jos kysyn mistä hän pitäisi tai mitä hän haluaisi, on vastauksena: en tiedä.
Esimerkiksi jos masturboimme, hän vain tuijottaa minua ja liikuttaa sormiaan hiljaa ja sitten kysyy, saanko ottaa satisfyerin. Tietenkään en kiellä sitä ja niin hän nauttii siitä ja ei edes yritä pitkittää mitään vaan jatkaa heti omaan orkkuunsa ja homma on hänen osaltaan siinä. Sitten minun pitäisi saada siitä jotenkin orgasmi kun toinen jää kököttämään paikalleen ja alkaa puhumaan siitä mitä pitäisi ostaa kaupasta, joten päätän keskeyttää kun ei vaan noin "eroottisessa" hetkessä seiso kenelläkään.
Minulle hän ei tietenkään tee mitään koska hänellä aina on jotain niinkin eroottista sanottavaa kuin että käsi väsyy tai leuat väsyy.
Se, että seksiä on naisen halusta liian harvoin. Sitten sitä on minuutti/sekuntimuna ja seuraavaa kertaa saa taas odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä seksin keskeyttää yleensä minun erektion puute. Syy ei ole erektio-ongelmassa vaan siinä että avovaimo ei edes yritä kiihottaa minua tai osoittaa nauttivansa tilanteesta. Hänellä ei ole minkäänlaista mielikuvitusta fantasioida jostain ja jos kysyn mistä hän pitäisi tai mitä hän haluaisi, on vastauksena: en tiedä.
Esimerkiksi jos masturboimme, hän vain tuijottaa minua ja liikuttaa sormiaan hiljaa ja sitten kysyy, saanko ottaa satisfyerin. Tietenkään en kiellä sitä ja niin hän nauttii siitä ja ei edes yritä pitkittää mitään vaan jatkaa heti omaan orkkuunsa ja homma on hänen osaltaan siinä. Sitten minun pitäisi saada siitä jotenkin orgasmi kun toinen jää kököttämään paikalleen ja alkaa puhumaan siitä mitä pitäisi ostaa kaupasta, joten päätän keskeyttää kun ei vaan noin "eroottisessa" hetkessä seiso kenelläkään.
Minulle hän ei tietenkään tee mitään koska hänellä aina on jotain niinkin eroottista sanott
Meillä on tätä samaa. Tosin vaimo ei suostu maaturboimaan minun nähteni, korkeintaan voi 30 sekuntia voi mieliksi tehdä. Yritän kysellä mitä haluaisi seksissä tehdä, ei vastausta ja vaihtaa puheenaihetta vaikka siihen kauppalistaan. Seksi muutenkin alkaa aina samalla kaavalla, jossa hän vain menee makaamaan sängylle ja odottaa minun hoitavan tarpeeni mahdollisimman nopeasti ja häntä juuri vaivaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävästi miehen loppunopeutuksen alku ja ulosveto. Keskeytetyllä mennään tällä hetkellä eikä uskalleta mennä sen pidemmälle sisäkkäin. Jotenkin siitä näkymästä on kuitenkin sairaalla tavalla oppinut nauttimaan, kun poikaystävä runkkaa ihan himoissaan. Yrittää tulla mahdollisimman nopeasti ja sitten kun tulee, sitä on ihanaa katsoa. Ekat ruiskaisut lentää pitkälle riippumatta siitä montako yhdyntää päivässä. Mies huohottaa, tärisee ja kulli nykii kädessä. Vetää esaria ihan taakse uudestaan ja uudestaan ja kun näyttää siltä, että sperman tulo ehtyy, hän vetää vielä kerran nahan ihan taakse ja pitää sen siellä. Silloin saattaa vielä pari uutta roiskausta tulla. Tuosta kaikesta jään paitsi pimppaan lauetessa, mut siinä on taas sitten niin monta ihanaa tuntemusta.
Miksi teillä keskeytetty yhdyntä? Iso osa nautintoa jää saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä keskeytetty yhdyntä? Iso osa nautintoa jää saamatta.
Niin jääkin :( Tällä hetkellä mulla on ongelmia hormonaalisen ehkäisyn kaa ja siksi. En tykkää kondomeista ja mieskin tykkää, että parempi keskeytetty kuin kortsu. Onhan siinä kuitenkin tuo miehen laukeamisen visuaalinen puoli, jonka kuvailin aika herkullinen. Ainakin näin mun mielestäni.
Molempien orgasmi. Tosin se ei ärsytä.
Lapsi tuli ovelle koputtelemaan kun olimme kylpyhuoneen yksityisyydessä yhtymässä. Vaimo oli jalat levällään pyyhkeen päällä makaamassa, minun ei auttanut muutakuin vetää kulli ulos ja päästä hänet pukemaan housut jalkaan.
Orkku