Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja itkuisuus

Vierailija
04.09.2008 |

Onko kenelläkään muulla ollut tällaista. Raskausviikkoja on kohta 9 ja yhtäkkiä, kun salama kirkkaalta taivaalta minua itkettää kaikki. Kello käy ja töihin pitäisi mennä (ei ole työaikaseurantaa) enkä pääse kotoa pois, kun itken ja itken.

Pahinta on, että en edes tiedä, mille itken. Keskenmenon pelkoa tämä on kai osin, osin itkettää, kun olen ollut viikkoja niin väsynyt, että kaikki hommat on tekemättä. Tämä alkoi siitä, että en löytänyt kännykkääni ja ei ota loppuakseen. Kuolleet kesäkukatkin parvekkeella itkettävät niin, että meinaa pystyssä pysyä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja oireita kun sulla. Yksi aamu itkin sitä, että olin hieman nuhainen. Ja saatan tirauttaa itkut vaan sen takia että lähden töihin klo 7.30 kun normaalisti lähden klo 7.25 :)

Vierailija
2/5 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös itkuisuutta esikoista odottaessa. Loppua kohden väheni, kun hormonit hieman tasottuivat. Itkin koko ajan ja joka asiasta. Lopuksi itkin sitä että, miksi mä itken koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tuolloin ollut noin paha, mutta lapsen synnyttyä itkin monta viikkoa. Ei ollut mitään syytä, mä itkin ilman syytä. Lapsen kanssa vaunulenkillä piti välillä pysähtyä moppaamaan kasvoja vauvanrievulla, kun itketti niin kovin, ettei eteensä nähnyt:-) menee kyllä ohi...

Vierailija
4/5 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kertoi aikoinaan löytäneensä äitini makaamasta keittiön lattialta ja itkeä vollottamasta suureen ääneen joskus rv 12 tienoilla. Isä tietysti hätääntyi hirveästi että nyt on keskenmeno tai jotain muuta kamalaa. Tivasi siinä äidiltäni mikä on hätänä, ja vain vaivoin nyyhkien äitini oli saanut sanottua "kun mä tiputin ton maitopurkin tohon lattialle ja nyt kaikki maidot on pitkin... byäääh..." Että eiköhän se siitä :)

Vierailija
5/5 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite itkin ku katoin Olympialaisten avajaisii ja ne tanssi ja sitä tulen sytyttämistä. Ja ties mistä tuli itkettyä.. :)

Itku on ollu herkässä ja varmaakin alan itkeä kun vien esikoista ekaa kertaan hoitoon.. huoh!!