Isäni, joka on koko ikänsä riidellyt kaikkien mahdollisten ihmisten kanssa....
soitti minulle äsken ja sanoi, että hänen arvomaailmansa on sellainen, että hän yrittää tulla kaikkien ihmisten kanssa mahdollisimman hyvin ja ystävällisesti toimeen.
Tämä isäni on aiheuttanut niin paljon tuhoa, riitaa ja traumoja muille ihmisille elämänsä aikana. Ja nyt sitten halusi soittaa ja kertoa miten hieno arvomaailma hänellä on.
Pakko oli purkaa tämä jonnekin...
Kommentit (43)
Voi voi. Itse itse len ollut mustamaaluksen ja valheiden kohdevupsilymmeniä, jonka johdosta en tule toimeen paljon kenenkään kanssa, koska kaikki ketä tapaan ovat olleet siinä mukana. Ehe ehe vuosikymmenten gang stalking. Googlatkaa metodi! Annetaan etukäteen tietoja henkilöstä ja usein negqtiivisia ja valheellisia ja sepitetään valheita henkilöstä. Ehe ehe niin kato sitä ne ennakkoluulot aiheuttaa! Ja tomppelit ei tajua mitään! Käyttäytyvät oudosti kuulemiensa valheiden perusteella ja kun henkilö vastaa niihin, hän on outo.
Silti mielestäni huvittaa kuvata henkilö kaikkien kanssa riidoussa olevaksi, jos ja kun hän ei ole tekemisissä kun muutamien ihmisten kanssa noin viikottain, päivittäin ja heidän kanssaan i ole riidoissa.
Sen sijaan niiden kanssa keiden kanssa ei tekemisissä, on kuulemma riidoissa?
En yhtään ihmettele, vaikka olisi valheita juuri niinkin että olisi riidoissa esum. joidenkin sukulaisten tai jopa omien vanhempien kanssa. Täyttä paakaaaa! Mutta mitä ihmiset ei tekisikään ,jotta saataisiin mustamaalaus näyttämään todelta. Kyllä jopa törkeitä rikoksia! Juorut vielä pieniä tekoja ja tomppelit uskoo juoruihin.
Kuulostaa anopiltani. Kaikki on aina niin hankalia ja tyhmiä ihmisiä. Ja hän ajattelee aina kaikkien parasta. Koko kaupungista ei varmaan löydy ihmistä, jonka kanssa hän ei olisi ollut riidoissa. Jostain kumman syystä hän ei kuitenkaan oikkuile minulle. Ehkä hän näkee minussa vielä häiriintyneemmän ihmisen.
Kävin taas äsken iäkkään isäni luona. Hän oli kirjoittanut yksityiskohtaisen kirjeen äitini sairastumisesta ja kuolemasta. Ja halusi minun lukevan sen ja ottavan sen mukaan. Tuntui siis todella karmealta. Minkä ihmeen takia haluaisin lukea monta vuotta sitten kuolleen äitini sairaskertomusta läpi....
Lapsuuden perheeni on kyllä aivan sekaisin...
Ap