Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä klassikkoelokuvia et voi sietää ja miksi?

Vierailija
13.01.2024 |

Taksikuski. Leffa laahaa ja dialogi on hyvin vaivaannuttavaa, hyvin työlästä seurata. Pääosahenkilö on vastenmielinen, jonkinlainen sosiaalisesti kyvytön autisti, jota on vaikea katsoakin. Olen yrittänyt katsoa elokuvaa kolme kertaa, mutta se ei vaan avaudu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko ihan klassikko, mutta Matrixia en ole koskaan saanut kahlattua hereillä läpi. En vaan tajua sitä. Keanu on kyllä ok. 

Vierailija
2/6 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväni murmelina. Käsittämättömän raivostuttava elokuva. En tykkää muutenkaan yhtään juonikuviosta missä samaa päivää jankataan uudestaan ja uudestaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä maili on ainakin hyvin suosittu elokuva, mutta tiedä senkään klassikoudesta. Se on ihan kamalaa tuubaa. 

Vierailija
4/6 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväni murmelina. Käsittämättömän raivostuttava elokuva. En tykkää muutenkaan yhtään juonikuviosta missä samaa päivää jankataan uudestaan ja uudestaan. 

Joo, sama. En voi sietää tuollasia elokuvia. Esim. Edge of tomorrow, jossa Tom Cruise elää samaa päivää uudelleen ja uudelleen - tuskallista oli katsoa läpi. 

Kehutuista elokuvista tulee mieleen Matrix ja Inception, joita olen yrittänyt useamman kerran katsoa, mutta aina se tyssää alkuunsa. 

Vierailija
5/6 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schindlerin lista. Tietysti taustatarina on koskettava, mutta mielestäni elokuva on pitkäveteinen ja tylsä.

Vierailija
6/6 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pidän monista klassikko elokuvista joissa päähenkilö on ns vastenmielinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi