Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty kävelemään jalalla nilkan takia

Vierailija
13.01.2024 |

Mies väittää sen olevan kihti. Turvotus on nilkan ulkosyrjällä. 

En pysty varaamaan siihen painoa. Tulin rappuset alas istualtaan. En ole satuttanut tätä mihinkään.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävele käsillä.

Itseasiassa osaan ja pystyn. Eilenkin olin ryhmäliikuntatunnilla.

AP

Vierailija
42/72 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionkerjuu on narsistille parasta lääkettä. Jokainen peruskiulun käynyt tietää, että tuohon auttaa KKK eli kylmäpussi, kohoasento ja kompressioside.

Kihti ei iske kehräsluun suunnille ja jos se yleensäkään iskee, sulla on läskiä, alkoholismi  ja munuaisongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan tätä pystyy katselemaan ennen lääkäriä? Olen nyt sohvalla ja mies tarjoilee kahvia ja voileipiä. 

En voi lähteä edes kauppaan. Pitää varmaan kirjoittaa lista ja ohjeistaa mies tekemään ruoat.

AP

Onko ensimmäinen kipu tätä lajia? Jos on, niin ei sulla kiire ole lääkäriin. Tosiaan rajaa ehdottomasti pois ne ruuat ruokavaliostasi, joita kihtiläisen pitää välttää. Sillä tavoin pärjäät ilman lääkkeitä. Sinä olet syönyt monta ruokaa muutaman päivän sisään, jotka pitää karsia pois kokonaan ruokavaliosta. Sama homma sun puolisolla. Netistä löytyy kyllä listoja, missä kerrotaan, kuinka paljon mikäkin ruoka sisältää puriineja. Varmaan myös kihtipotilaan ruokavalio jne....

Vierailija
44/72 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomionkerjuu on narsistille parasta lääkettä. Jokainen peruskiulun käynyt tietää, että tuohon auttaa KKK eli kylmäpussi, kohoasento ja kompressioside.

Kihti ei iske kehräsluun suunnille ja jos se yleensäkään iskee, sulla on läskiä, alkoholismi  ja munuaisongelma.

Kihti iskee minne suunnille vaan. Voi iskeä jopa selkärankaan.

Vierailija
45/72 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lähtee sillä, millä on tullutkin. Tuo on vanhaa kansanparannusta.

Vierailija
46/72 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismia ei, ei läskiä, mutta munuaisten vajaatoiminta.

Vierailija
47/72 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävele käsillä.

AP

Voin vetää vaikka parit käsilläseisontapunnerrukset muille huvin vuoksi.

Vierailija
48/72 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan tätä pystyy katselemaan ennen lääkäriä? Olen nyt sohvalla ja mies tarjoilee kahvia ja voileipiä. 

En voi lähteä edes kauppaan. Pitää varmaan kirjoittaa lista ja ohjeistaa mies tekemään ruoat.

AP

Onko ensimmäinen kipu tätä lajia? Jos on, niin ei sulla kiire ole lääkäriin. Tosiaan rajaa ehdottomasti pois ne ruuat ruokavaliostasi, joita kihtiläisen pitää välttää. Sillä tavoin pärjäät ilman lääkkeitä. Sinä olet syönyt monta ruokaa muutaman päivän sisään, jotka pitää karsia pois kokonaan ruokavaliosta. Sama homma sun puolisolla. Netistä löytyy kyllä listoja, missä kerrotaan, kuinka paljon mikäkin ruoka sisältää puriineja. Varmaan myös kihtipotilaan ruokavalio jne....

Olen itse yrittänyt katsoa ruokavaliota veriryhmäanalyysilla.

Vierailija
49/72 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama  vaiva  joskus,   mennyt  ohi  päivässä  parissa. Liikaa  rasitusta, väärä  asento   kenties  ollut  kun  oot  jumpannut, kävellyt.  Jos  koko  pohkeeseen  leviää  ankara  särky, sitten  yhteys  päivystyseen.

Terveisin,  reuma   57

Vierailija
50/72 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita käsii kipeäään kohtaan, niin se paranee.

Vierailija
51/72 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken helpotusta tuo tulehduskipulääke ibumax 2kertaa 400 mg kerralla plus kipugeeli  levitettynä kipukohtaan. Näitähän myydään ilman reseptiä. Juo vettä runsaasti. Juo kirsikkanektariinia reilusti.

Vierailija
52/72 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranagel 50 mg on auttanut minulla noista kaiken maailman kipugeeleistä parhaiten.

Vierailija
53/72 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa muutkin, mikä on auttanut kihtioireisiin hyvin. Esimerkkinä olikin jo kirsikkanektariinin juominen ja veden runsas juominen.

Muistanko oikein, että pestyjen perunoiden (kuorineen) keitinvesi (suolaton) olisi myös hyvä vastalääke kihtiin.

Vierailija
54/72 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Tässä on ap kirjoittanut tällaisen tekstin, jossa vuotaa potilastietoja nettiin keskustelupalstoille ja esiintyy ikään kuin potilaana.

Vierailija
55/72 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIUKKA KIHTIPOTILAAN RUOKAVALIO PARIKSI VIIKOKSI, EIKÄ TIPPAAKAA ALKOHOLIA.

Vierailija
56/72 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen lääkäri on nopein. Julkiselle hankala pääsy. Onko tukiside apteekista, itse kiinnittyvä. Tarviiko kipulääkettä tms. Onko tulehdusta vai nyrjähdys, muu. Onko ennen ollut samaa vai ei ole. Joskus pari päivää lepoa hyvä tai enemmänkin.

Vierailija
57/72 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TIUKKA KIHTIPOTILAAN RUOKAVALIO PARIKSI VIIKOKSI, EIKÄ TIPPAAKAA ALKOHOLIA.

Parin viikon ruokavalio ei riitä, mikäli haluaa välttyä uusista kihtikohtauksista. Nuo ruoka-aineet, joita onkin jo lueteltu täällä, pitää jättää pois ruokavaliosta pysyvästi. Siten pärjää ilman lääkkeitä.

Vierailija
58/72 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Tässä on ap kirjoittanut tällaisen tekstin, jossa vuotaa potilastietoja nettiin keskustelupalstoille ja esiintyy ikään kuin potilaana.

Oletko pitkäänkin sairastanut luulosairautta. Paheneeko ajan saatossa nuo harhaluulot?

Vierailija
59/72 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa muutkin, mikä on auttanut kihtioireisiin hyvin. Esimerkkinä olikin jo kirsikkanektariinin juominen ja veden runsas juominen.

Muistanko oikein, että pestyjen perunoiden (kuorineen) keitinvesi (suolaton) olisi myös hyvä vastalääke kihtiin.

Sun täytyy laittaa soodaa juomaveteen.

Vierailija
60/72 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävele käsillä.

AP

Voin vetää vaikka parit käsilläseisontapunnerrukset muille huvin vuoksi.

Sehän tässä nyt on itkun aihe, että kroppa ei toimi nilkassa. Muuten kaikki on hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän