Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS:"Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa"

Vierailija
13.01.2024 |

"Häkkisen mielestä kohtaamisissa ei ollut kyse niinkään seksistä, vaan mahdollisuudesta hurmata toinen ihminen ja olla itse hurmattavana. Hän kaipasi nähdyksi tulemista, keskipisteenä olemista."

Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa paljastaa nyt totuuden luksuskulissien takaa

https://www.is.fi/matkat/art-2000010113174.html

Kommentit (1033)

Vierailija
521/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä juttuja on lehdissä joka päivä? On se vissiin voimaannuttavaa tuo letun jakaminen. En itse koe voimaantuneeni nuoruuden irtosuhteista. 

Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että eikö seikkailut voisi ja kannattaisi pitää omana tietonaan. Mutta seksissähän ei ole mitään pahaa, eikä esim. kumppanien määrää ole oikeus kellään arvostella, se on epäkunnioittavaa ja toisten elämään puuttumista. Joku kuuntelee musiikkia enemmän kuin toinen, joku urheilee, matkustaa, tekee töitä jne. Emme ole samanlaisia, eikä tarvitsekaan.

Jos ei itse sen päälle ymmärrä niin se ei ole syy sitä koittaa toisilta kieltää. Monesti toisten elämään puuttuminen verhotaan jonkun uskonnon nimiin. Päästään purkamaan omaa pahaa oloa ja katkeruutta toisiin.Sehän johtaa naisten alistamiseen ja pahimmillaan "kunniamurhiin".

Vierailija
522/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä näkyy taas perustavaa laatua oleva ero miesten ja naisten välillä: naisille "miljonäärien deittailu" on ylipäätään jonkinlainen juttu/saavutus. Miehille naisen mahdolliset miljoonat eivät merkitse juuri mitään parisuhdetta etsiessä.

Kiitos tuosta osittaisesta rehellisyydestä, kun sanot, että naisen miljoonat eivät miehille merkitse JUURI mitään. Kyllä varallisuus vain merkitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Aasialaisia miehiä?

Pitkät ja kalliit lentomatkatkin vielä.

Vierailija
524/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yleensä arvostele mutta tuon näköistä madamea ei yksikään oikea miljonääri pane. Tajuatteko miten kovat vaatimukset niillä on naisille(varsinkin ulkonäölle)? Kehtaakin jauhaa tuollaista sontaa ja vielä luulee että muut uskovat. 

Thaimaassa 26000 euroa on miljoona. Eli voi olla vaikka riksakuski mutta miljonääri.

Silti ilkeä kommentti.

Mitä ilkeää on realistisessa kommentissa? Osa suomalaisista elää jossain kuplassa, luulette että tavis pallinaamat nappaavat urheilijoita ja miljonäärejä ulkomailla. Joo ei, näillä on sen verran korkeat vaatimukset seuralaisilleen..

Vierailija
525/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä juttuja on lehdissä joka päivä? On se vissiin voimaannuttavaa tuo letun jakaminen. En itse koe voimaantuneeni nuoruuden irtosuhteista. 

Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että eikö seikkailut voisi ja kannattaisi pitää omana tietonaan. Mutta seksissähän ei ole mitään pahaa, eikä esim. kumppanien määrää ole oikeus kellään arvostella, se on epäkunnioittavaa ja toisten elämään puuttumista. Joku kuuntelee musiikkia enemmän kuin toinen, joku urheilee, matkustaa, tekee töitä jne. Emme ole samanlaisia, eikä tarvitsekaan.

Jos ei itse sen päälle ymmärrä niin se ei ole syy sitä koittaa toisilta kieltää. Monesti toisten elämään puuttuminen verhotaan jonkun uskonnon nimiin. Päästään purkamaan omaa pahaa oloa ja katkeruutta toisiin.Sehän johtaa naisten alistamiseen ja pahimmillaan "kunniamurhiin".

Yksityisasiat kannattaa pitää omana tietonaan.

Vierailija
526/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva varmaan lasten lukea lehdistä "ai mutsi oli sovituskopissa hankkimassa käsilaukkua kun oltiin lastenhoitajan kanssa".

Nykynaisten käsilaukkuvillitys on muutenkin noloa. Miehillä statussymbolit ovat arvokkaita käyttöesineitä, kelloja ja autoja. Naisilla statussymboli on joku laukku... 

Merkkilaukkuko ei ole arvokas käyttöesine?? Mitä hiiskattia juuri luin?

Vierailija
527/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkö tämä Kati millaisen moukkamaisen kuvan antaa itsestään? Pitäisikö muka olla joku selviytyjätarina kun tuntuu olevan edelleen aivan hakusessa.

Ihanko oikeasti on kepun eurovaaliehdokas?:D

Vierailija
528/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden seksiretosteluiden lisäksi tuli itselleni mieleen, että on tuokin aika mielenkiintoinen ajatusmalli, että olisi olemassa jonkinlainen oikeaoppinen "aito elämä", ja kaikki siitä poikkeava olisi jotain pintaliitoa ja teeskentelyä.

Vierailija
529/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran päässyt rupsahtamaan, kuluttavan elämän vuoksi, että miljonäärit eivät enää ole vonkaamassa.

Säälittää lasten vuoksi, nämä jutut jäävät elämään ja putkahtelevat esiin uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
530/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yleensä arvostele mutta tuon näköistä madamea ei yksikään oikea miljonääri pane. Tajuatteko miten kovat vaatimukset niillä on naisille(varsinkin ulkonäölle)? Kehtaakin jauhaa tuollaista sontaa ja vielä luulee että muut uskovat. 

Monilla miljonääreillä on puolisona ihan peruspirkko (ulkoisesti) koska myös muut asiat merkitsevät. Aasialaisille voi länsimaalainen täti olla joku erityinen fetissi. Ei tuo jutun sisältö sinänsä epäuskottava ole, lähinnä ällöttävä.

Vierailija
531/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä "uutisia" lukiessa tekee aina vain vähemmän mieli lähestyä naisia joita itse pidän viehättävänä. Ihmisyys on jotenkin rikkoutunut. 

Miesten ajatus naisesta omistettavana nautintovälineenä on jotenkin rikkoutunut.  

Vierailija
532/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko koko juttua pätkän vertaa tai sitten ne äijät ovat olleet joitain random kusettåjåukkojå, jotka sitä ovat pånneet. Ei tarvitse muuta kuin googlata ko. naisen kuvat. Ei noin vaatimattomalla ulkonäöllä lennellä miljonäärien laskuun. 

Vierailija
533/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussiiko vieläkin sovituskopissa?

Vierailija
534/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä "uutisia" lukiessa tekee aina vain vähemmän mieli lähestyä naisia joita itse pidän viehättävänä. Ihmisyys on jotenkin rikkoutunut. 

Miesten ajatus naisesta omistettavana nautintovälineenä on jotenkin rikkoutunut.  

Missä on sanottu että nainen on omistettava nautintoväline? Jossain reunalla olevien ihmiskuorien sateenkaariäärikuplassa tuota patologisesti toistellaan mutta ei normaalien ihmisten keskuudessa.

Vierailija
535/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on "oikeus" arvostella. Ei se välttämättä mukavaa ole, ei kohteliasta saati asiallistakaan, mutta onko noin intiimien asioiden kaikelle kansalle levittäminenkään mitään noista?

Tyhmät pelit ja tyhmät palkinnot. Naurettava ajatuskin, että joku aikuinen ihminen rehellisesti odottaisi vain suitsutusta tuollaisten tarinoiden jälkeen. 

Vierailija
536/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa taas olla täkyotsikko kirjasta, jossa tuo panolentely on vain väliaikainen sivujuonne.

Vierailija
537/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kova panokone tuo Häkkisen tyttö.

Vierailija
538/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussiiko vieläkin sovituskopissa?

Tai ABCn invavessassa? 

Vierailija
539/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Miksi tämmöstä paskaa pitää jakaa täällä. 

Koska kyseisen toimittajan virheet olivat taas kerran niin herkullisia. Kirjoitti mm. 2000-luvun lopun asenteista 🤣

???? Oli 2000-luku, sitten tuli 2010-luku ja nyt eletään 2020-lukua. Etkö sitä tajua?

Vierailija
540/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on sanonut, että seksissä olisi jotain pahaa? Tarkoittaako, ettei seksin päälle ymmärrä, jos ei halua jakaa seksipaljastuksiaan koko kansalle? Jos tuo omia yksityisasioitaan julki ja joku niitä kommentoi, se ei ole toisten elämään puuttumista tai minkään kieltämistä.

Aika suppeamielistä ja vihapuhetta on myös viitata uskontoihin ja tiettyyn uskontoon. Ateistitkaan eivät kerro välttämättä seksistään lehdissä. Omaa pahaa oloa ja katkeruuttahan nämä lehdissä eniten purkavat, kun on tullut eroa eikä saa muuten huomiota enää miehiltäkään.Sääliksi käy rouvan lapsia, mutta vähän rouvaa itseäänkin. Olisi vaan ottanut ne lääkkeet,kun kertoi, että niitä oli tarjottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi