IS:"Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa"
"Häkkisen mielestä kohtaamisissa ei ollut kyse niinkään seksistä, vaan mahdollisuudesta hurmata toinen ihminen ja olla itse hurmattavana. Hän kaipasi nähdyksi tulemista, keskipisteenä olemista."
Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa paljastaa nyt totuuden luksuskulissien takaa
Kommentit (1033)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-miehen suvun lrahoilla on eletty ja perustettu hotelli. Ainoa oma saavutus taitaa olla tää panotarinoiden kertominen.
Onko tämä tieto vai vaan katkera arvaus? Veikkaanpa, että vaikka sinulla olisi ollut varakas mies, et olisi uskaltanut perustaa hotellia?
Miksi ihmeessä olisi katkera arvaus? :D Ei siinä mitään uskallusta tarvitse, kun ei haittaa vaikka konkkaan menisi. Eikä yksin ole perustanut mitään.
Tuo kaikki kuulostaa hiukan selittelyltä "kyllähän minäkin olisin tuon kaiken pystynyt tekemään (paitsi siveänä olisin jättänyt pukukoppinusut väliin) jos minulla olisi ollut varakas mies". Aika outo tuo kommentti "ei haittaa vaikka konkkaan menisi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-miehen suvun lrahoilla on eletty ja perustettu hotelli. Ainoa oma saavutus taitaa olla tää panotarinoiden kertominen.
Onko tämä tieto vai vaan katkera arvaus? Veikkaanpa, että vaikka sinulla olisi ollut varakas mies, et olisi uskaltanut perustaa hotellia?
Miksi ihmeessä olisi katkera arvaus? :D Ei siinä mitään uskallusta tarvitse, kun ei haittaa vaikka konkkaan menisi. Eikä yksin ole perustanut mitään.
Tuo kaikki kuulostaa hiukan selittelyltä "kyllähän minäkin olisin tuon kaiken pystynyt tekemään (paitsi siveänä olisin jättänyt pukukoppinusut väliin) jos minulla olisi ollut varakas mies". Aika outo tuo kommentti "ei haittaa vaikka konkkaan menisi".
No jos ei ole omat rahat kiinni niin vitunkoväliä. Verkot vesille ja uutta miljonääriä hakuseen. Siis ei tietoa onko tässä tapauksessa näin mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katiko kirjoittelee? Mulla on kyllä varakas mies, mutta olen luonut oman urani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamia kysymyksiä näille läpikateellisille av-mammoille:
- Mitäs jos hän tykkää seksistä? Ja on ehkä hiukan exhibitionisti? Onko se sinulta pois, jos hän saa/sai hyvät hoidot sinun mielikuvituksesi ulkopuolella olevissa paikoissa?
- Miksi leikitte hirveää moraalinvartijaa? Tekisitte itsekin, jos uskaltaisitte?
- Miten muka tuo roisi elämänkerta (seksi myy, sinullekin!!) nollaa nuo saavutukset?
- Eikö ole aika rohkeaa myöntää, että näennäisestä menestyksestä huolimatta ei ollut sinut itsensä kanssa?
Ihan oleellisia kysymyksiä. Ei se, että ei mene sen normaalin päiväkoti-työ-päiväkoti-prisma-telkkari-nukkumaan jutun mukaisesti tee kenestäkään hu*raa.
Samaten se Lähiö-Pirkko haaveilee eksoottisista paikoista, lämmöstä, panoista komean rahakkaan miehen kanssa, matkustamisesta yms. mutta ei koskaan uskalla tai edes voi yrittää irtiottoa.
Vai oikein uskalla. On erikseen fantasiat ja sitten se mitä konkreettisesti haluaa.
Lukemattomat naiset fantasioi esim rai*katuksi tulemisesta, mutta kuinka usein näet tuollaisesta tapahtumasta artikkelia, missä uhri on onnensa kukkuloilla, kun fantasia nyt toteutui?
Ihan samoin kun itse voin yli kolmekymppisenä miehenä fantasioida jostain juuri 18v täyttäneestä neidistä kuinka se ois hienoa ja mitä kaikkea, mutta se "tilanne" ei kestä yhtään sen tarkempaa tarkastelua, ilman että siitä tulee lähinnä huvittava koko ajatuksesta. Toki kaikenlaisia nuoria löytyy, mutta en itse muista kohdanneeni yhtäkään noin paljon nuorempaa, joka olisi vielä juttelun jälkeen tuntunut hyvältä ajatukselta hypätä petiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotaanko kirjassa paljonko tämä Kati sijoitti omia varojaan tuohon hotelliyritykseen? Vai kuittasiko mies ja pankit asian?
kijoittaako hän nimenomaan noita eroottisia novelleja jossa munaa imetään random paikassa ja annetaan nopeesti kakkosta kadun kulmassa
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä juttuja on lehdissä joka päivä? On se vissiin voimaannuttavaa tuo letun jakaminen. En itse koe voimaantuneeni nuoruuden irtosuhteista.
Itse taas en ole tarvinnut nuoruudessa tai aikuisuudessa mitään irtoseksikokemuksia voimaantuakseni tai löytääkseni itseni tai ymmärtääkseni paremmin, mitä oikeasti haluan.
Vaikuttaapa kovin epätasapainossa olevalta naiselta. Voikohan hän nytkään hyvin, jos on kertonut aiemminkin esittäneensä ulospäin aivan toista mitä on ja pitänyt yllä kulisseja?
En yleensä arvostele mutta tuon näköistä madamea ei yksikään oikea miljonääri pane. Tajuatteko miten kovat vaatimukset niillä on naisille(varsinkin ulkonäölle)? Kehtaakin jauhaa tuollaista sontaa ja vielä luulee että muut uskovat.
Ei ilmeisesti olekaan prostituutiokertomus. Erilaista. Alkoi tapailla miehiä erottuaan ja hotelliuran jälkeen.
Nykyään usein merkittävä uutinen on, että joku voi tienata paljastavilla kuvilla, rahaa vastaan tapailemalla tai seksillä. Onhan sellainen tavallaan yllättävää, jos maksuhalukkaiden löytäminen on niin yleistä.
Minäkin deittailen miljonäärejä mun unelmissa ja harjoitan samalla luxush*0ran toimea, koska se on tätä nykyä kuuminta hottia:D Painelen kohta ostamaan maitoa mun verkkosukkiksissa, kuulkaas:D
Panoreissulla Pattayalla kännissä röhkivä suomalainenkin on miljonääri jos on 26000 euroa jossain muodossa omaisuutta.
Käärmettä ränniin vaikka uimarannan pukkarissa ja käki kukkuu niin per#eleesti.
Kiva varmaan lasten lukea lehdistä "ai mutsi oli sovituskopissa hankkimassa käsilaukkua kun oltiin lastenhoitajan kanssa".
Nykynaisten käsilaukkuvillitys on muutenkin noloa. Miehillä statussymbolit ovat arvokkaita käyttöesineitä, kelloja ja autoja. Naisilla statussymboli on joku laukku...
Vierailija kirjoitti:
En yleensä arvostele mutta tuon näköistä madamea ei yksikään oikea miljonääri pane. Tajuatteko miten kovat vaatimukset niillä on naisille(varsinkin ulkonäölle)? Kehtaakin jauhaa tuollaista sontaa ja vielä luulee että muut uskovat.
Thaimaassa 26000 euroa on miljoona. Eli voi olla vaikka riksakuski mutta miljonääri.
Silti ilkeä kommentti.
Jos ex-mieskin ollut varakas ja sittemmin kirjoittaa deittaileensa miljönäärejä, niin taitaa olla miesmaku selvä..
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaapa kovin epätasapainossa olevalta naiselta. Voikohan hän nytkään hyvin, jos on kertonut aiemminkin esittäneensä ulospäin aivan toista mitä on ja pitänyt yllä kulisseja?
Ei sellaiset jotka puhuvat kulisseista ole koskaan tasapainoisia. Ovat luoneet ne kokemansa kulissit omassa päässään. Siksi eivät ole kelvollisia ihmisiä kuin hetken huviksi.
Onko tällainen toiminta nyt sitten sitä voimaantumista ja älykkyyden ylintä kastia, jonka ansiosta maailmasta tulee parempi paikka ja "ilmasto" "pelastuu"?
Sääliksi käy lapsia, kun kertoo paneskeluistaan jne. julkisesti. Ehkä kaikkea ei tartteis kertoa...
Vierailija kirjoitti:
Oletko lukenut kirjan?
Eiköhän tuosta lehtijutusta löydy oleellinen. Ennemmin laittaa nekin rahat vaikka lasten ruokiin.
Moni jättää lääkkeet ottamatta vaikka lääkäri niitä suosittelee. Pahantahtoisimmat jättävät ne ottamatta jotta pystyvät paremmin loukkaamaan ja rikkomaan läheisiään.