IS:"Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa"
"Häkkisen mielestä kohtaamisissa ei ollut kyse niinkään seksistä, vaan mahdollisuudesta hurmata toinen ihminen ja olla itse hurmattavana. Hän kaipasi nähdyksi tulemista, keskipisteenä olemista."
Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa paljastaa nyt totuuden luksuskulissien takaa
Kommentit (1038)
Vaikuttaa jotenkin epävakaalta. Identiteetin kanssa selviä ongelmia ja tarve ihailulle ja ulkoiselle hyväksynnälle, huoletonta seksuaalikäyttäytymistä ja kirjan julkaisussakin iso virhearvio siinä, mitä lapsia ajatellen kannattaa kertoa, mutta huomion kaipuu ajaa edelle. Tai kaksisuuntaiseltakin, olisin ehkä ottanut ne lääkkeet?
Ei lapset halua lukea lehdestä tai muutenkaan kuulla oman äidin seksiseikkailuista. Se nyt pitäisi jokaisen ymmärtää. Ihan sama sille onko sitä seksiä harrastettu avioliitossa vai sen ulkopuolella.
Minkähän takia noita "sankaritarinoita" ei kerrota suomalaisista miehistä jotka maksavat ulkomailla paikallisille naisille heidän palveluista? Onko se jotenkin etovaa? Mutta aasialaiset miehet on ok kun maksavat vastaavasta suomalais naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt sairaskertomus, sankaritarina vai huomionhakuisuutta?
Huomionhakuisuutta ja markkinointia. Kun kertoo jonkun tyhjentäneen kivekset sovituskopissa otsikossa se on huomion- ja tarkoitushakuinen veto.
Kuten sekin että nyt on yhtäkkiä muka ok.
Jotkut asiat vaativat selvitäkseen vuosien psykoterapian ja lääkityksen ja toiset taas voi kuitata itseparantumisella tai millä vaan. Joitain asioita ei paranna mikään.
Vierailija kirjoitti:
Ei lapset halua lukea lehdestä tai muutenkaan kuulla oman äidin seksiseikkailuista. Se nyt pitäisi jokaisen ymmärtää. Ihan sama sille onko sitä seksiä harrastettu avioliitossa vai sen ulkopuolella.
No eipä tossa nyt akteja kuvailtu.
Vierailija kirjoitti:
Naisten voimaantuminen on sitten häpeällistä luettavaa.
Samaa mieltä, ja nainen olen. Alkais jo riittää tää paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten voimaantuminen on sitten häpeällistä luettavaa.
Samaa mieltä, ja nainen olen. Alkais jo riittää tää paska.
Ei se järvi soutamal kulu.
En tajua tämän tyyppisiä juttuja, joissa henkilö kertoo eläneensä aiemmin ulospäin täydelliseltä näyttänyttä kulissielämää, mutta totuus oli aivan toinen, mutta nykyisin luitenkin elää aidosti onnellisena. Miksi on pitänyt esittää kellekään mitään ja onko ketään ylipäätään kiinnostanut hänen kulissinsa? Luuleeko joku oikeasti, että somen nätit fiilistelykuvat ovat todellista arkea.
Henkilö kertoi jutussa monen naisen haluavan mieheltä Chanelin laukkuja ja lennellä ympäri maailmaa. Häh?! En ole ikinä kuullut kenelläkään olevan tällaisia toiveita. Kuulostaa lähinnä huonon romanttisen hömppäkomedian juonelta.
Haluaako Ilta-sanomien otsikossa sovituskopissa paneksiva tarkoituksella sitä että nousee epäily huomionhakuisesta persoonallisuushäiriöstä vai mistä tässä on kysymys? Halu olla keskipisteenä, saada jatkuvaa huomiota, hurmata ja voittaa kaikki (esim kehässä), eläminen varakkaiden miesten siivellä ja korostaa kuinka "itse on tehnyt töitä ja selvinnyt"... tästä jutusta voi monet nähdä mitä tahansa viitteitä ja merkityksiä. Sitten lopuksi kuitataan että olipas se tyhjää voi että mutta nyt olen kunnossa.
En minä halua lennellä ympäriinsä Chanelin laukun kanssa🙄 Nautin siitä, että lähden kohta ulos hakemaan liiteristä puita ja sytytän leivinuunin.
Oliko sulla jotakin asiaakin tästä vai miksi kopioit lehtijutun?
Ei ole ensimmäinen kopiotu juttu tällä palstalla johon ei itse kirjoteta mitään omaa. Pöljää.
Vierailija kirjoitti:
Julkaistaisiinkohan juttua jossa päähenkilö on mies:
"Suomalainen Jorma, 62, seikkaili Aasiassa ja paneskeli jopa vessassa".
Jostain syystä miehillä ei ole tarvetta julkistaa panoreissujaan medialle. En myöskään muista, että miespuolinen pääministeri olisi esitellyt peppua tai poseerannut muotilehdissä tissit paljaina.
Vierailija kirjoitti:
Lapsiparat. Toivottavasti eivät maanantaina koulussa kuule luokkakavereiltaan luonnehdintoja äidistään. Väistämättä jossain vaiheessa kyllä.
Eihän pienellä paikkakunnalla nyt jutut liiku.
Millähän tuo myy oikeutusajatuksen itselleen? Kyllä ton ikäiset jo ymmärtää? Voi jessös.
Vierailija kirjoitti:
Lukevatkohan kouluikäiset jo ilta-sanomia?
Niiden kaverit ja kaverien sisarukset jo lukee. En tiedä haluavatko kaikki olla yhtä keskipisteenä kuin tämä Kati.
Olisikohan haitannut odotella vähän kun lapset kasvaa? Vai oliko huomion- ja rahanhakuisuus kuitenkin tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukevatkohan kouluikäiset jo ilta-sanomia?
Niiden kaverit ja kaverien sisarukset jo lukee. En tiedä haluavatko kaikki olla yhtä keskipisteenä kuin tämä Kati.
Olisikohan haitannut odotella vähän kun lapset kasvaa? Vai oliko huomion- ja rahanhakuisuus kuitenkin tärkeämpää.
No, lapset on jo niin vanhoja ( teini-ikäisiä) , että perheessä on takuulla puhuttu millaisia lööppejä siitä esiin tullaan nostamaan iltapäivälehdissä.
Kaikenlaista voi sattua ja tapahtua, kun uskaltautuu lähteä maailmalle. Onhan sitten mitä muistella. Kaikki eivät uskalla kohdata muutoksia edes kotimaassaan elellessään, vaan jäädään nyhräämään siihen tuttuun ja turvalliseen. Elämän kohokohtia ovatkin sitten Prismassa, Citymarketissa ja ABC : käynnit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Arvostan pieniä asioita vielä enemmän ja ne tuntuvat kaikkein parhaimmilta."
:D
Mutta ABC:lle ei voi mennä treffeille. Siinä menee raja.
Kuinkahan on Aasialaisten huoltoasemaravintoloiden osalta jos rahamies kurvaisi pitkäkeulaisella pihaan?
Olen matkustanut paljon ja kokenut kaikenlaista, mutta en koe tarvetta julkaista kirjaa kokemuksistani. Ymmärrän myös hyvin sen jos joku ei halua matkustaa vaan viihtyy kotiympyröissä. En väheksy sellaistakaan.
Kyllä somemeuhkaajia kiinnostaa. Katsos vaan montako kommenttia tässäkin ketjussa jo on. Kyllä on paljon kiinnostusa kertoa mielipidettä.