Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ottaako päähän halujen eri tahtisuus

Vierailija
12.01.2024 |

onko ajatus jo siinä pisteessä et häviät elämässä jotain kun haluihin ei vastata?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 

Vierailija
2/13 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinänsä ottaa päähän kun panettaa tälläkin hetkellä ihan hirveästi. Tiedän kuitenkin, että joskus taas saan seksiä. Olen nainen, joten etenkin kierron keskivaiheilla olen ihan kärsimyksestä seksihalujeni kanssa, eikä meinaa arkisista puuhista tulla mitään kun seksi koko ajan mielessä ja tyyliin Pikku Kakkosen juontajakin näyttää ihan haluttavalta. Oma mies panee, jos viitsii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Vierailija
4/13 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinänsä ottaa päähän kun panettaa tälläkin hetkellä ihan hirveästi. Tiedän kuitenkin, että joskus taas saan seksiä. Olen nainen, joten etenkin kierron keskivaiheilla olen ihan kärsimyksestä seksihalujeni kanssa, eikä meinaa arkisista puuhista tulla mitään kun seksi koko ajan mielessä ja tyyliin Pikku Kakkosen juontajakin näyttää ihan haluttavalta. Oma mies panee, jos viitsii. 

Harmittaa kun meitä on paljon joita harmittaa, mutta silti en ole koskaan törmännyt toiseen jota harmittaa, että olisi voinut hoitaa molemmat tyytyväiseksi :D

Vierailija
5/13 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on niin tuttua. Mulla naisella kovat seksihalut ja tosiaan joskus ne menee ihan yli ku ei saa aikoihin nii miettii joka miehestä ketkä tulee vastaan millasta seksiä sais. Siis ihan et "tolta varmaan tylsää" toi varmaan ottais ihanan kiihkeästi". Ja kaikkea muutakin on. Mies taas, no.. meillä oli nopea viimeksi varmaan pian joulun jälkeen. Viime vuoden puolella kuitenkin. Sitä ennen marraskuussa ym.

Vierailija
6/13 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas niin että itselläni (mies) kyllä tekisi mieli mutta aina kun kysyy vaimolta niin aina joku este. Olenkin päättänyt etten enää kysy mutta se tietää ettei ole seksiäkään. Ajattelin panostaa omaan hyvinvointiin ja terveyteen seksin sijasta.

Vierailija
7/13 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miehelle ihan viisasta, jos haluaa naisensa myös pitää.  Ilmoitin vaimolle jo seurusteluaikana, että olen aina valmis kuin partiolainen ja hän saa kulliani ja nuolemista aina kun haluaa.  Minulla on sellainen mielikuva että myös testasi minua, koska ennen kuin ostatti puoliväkisin kihlasormukset, naitiin mökillä ainakin 2krt päivässä 10 pv putkeen.  Joten kun vaimoa on seksi kiinnostanut ja olen saanut hänet haluamaan seksiä, niin voin sanoa, että on käytetty hyväksi ja pillusta nautittu koko rahalla, koko ikä.

Vierailija
8/13 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
9/13 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
10/13 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas niin että itselläni (mies) kyllä tekisi mieli mutta aina kun kysyy vaimolta niin aina joku este. Olenkin päättänyt etten enää kysy mutta se tietää ettei ole seksiäkään. Ajattelin panostaa omaan hyvinvointiin ja terveyteen seksin sijasta.

Helpommin sanottu kuin tehty tuo: ' ajattelin panostaa omaan hyvinvointiin ja terveyteen..' ? 

Miten aiot tuosta urakasta selviytyä, yksinkö?

Vierailija
11/13 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miehelle ihan viisasta, jos haluaa naisensa myös pitää.  Ilmoitin vaimolle jo seurusteluaikana, että olen aina valmis kuin partiolainen ja hän saa kulliani ja nuolemista aina kun haluaa.  Minulla on sellainen mielikuva että myös testasi minua, koska ennen kuin ostatti puoliväkisin kihlasormukset, naitiin mökillä ainakin 2krt päivässä 10 pv putkeen.  Joten kun vaimoa on seksi kiinnostanut ja olen saanut hänet haluamaan seksiä, niin voin sanoa, että on käytetty hyväksi

Oho, voi juku! Tuollaisesta en ole ennen kuullutkaan! Kerrotko lisää, kuinka pitkä parisuhde, kuinka tutustuitte vaimosi kanssa, oletteko jotenkin sopineet seksiasioista, minkälaisesta seksistä pidätte, onko ollut ongelmallisia vaiheita suhteessa, ja minkä ikäisiä olette?

Vierailija
12/13 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on selvitä,ei ole vaihtoehtoja. Ero on on kyllä käynyt mielessä montakertaa.

Vierailija
13/13 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän. Haluaisin useamman kerran viikossa. Miehelle riittää 1 krt/vko.

Hyvää seksiä on, mutta liian harvoin. 

N 50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi