Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi olen sinkku, ei tarvitse tänään taas katsella ja kuunnella kännissä ördäilevää miestä

Vierailija
12.01.2024 |

Kaikissa parisuhteessa mies ryyppää kaikki viikonloput. Välillä vetää kännissä passiivisaggressiivista mykkäkoulua tietokonetuolissa istuen, välillä pelottavaa mielipuolista kännihuutoa. Onneksi ei tarvitse sietää tota. Parisuhteissa on hyvää vain pari ensimmäistä kuukautta, jos sitäkään.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikonloppu kännäävät ihmiset ovat kyllä (onneksi) vähemmistössä. Ei tule omasta tuttavapiiristä oikeastaan ketään mieleen. Eli valtaosa parisuhteessakin olevistä (sinkkujen lisäksi) nauttivat tuosta samasta, kännittömästä kodista.

Vierailija
22/25 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset, miehet ja naiset, jotka eivät ole alkoholin suurkuluttajia, pyöri alkoholin ympärillä ja ryyppää joka viikonloppu. Se on totta, että puoli miljoonaa, reilukin, suomalaisista on alkoholin suurkuluttajia, mutta kuitenkin. Jos lapset ja ihan vanhimmat jätetään pois, on neljä ja puoli miljoonaa ihmistä, eli neljä miljoonaa ihmistä ei elä viinan kanssa. 

Minä olen ollut mieheni kanssa 23 vuotta, ja en ole koskaan nähnyt häntä humalassa, eli hän siis ei ole koskaan ollut humalassa. Itsekin olen jo viisikymppinen, ja olen ollut kerran ihan humalassa, ja olin silloin ehkä 17v. Tuli niin kauhea olo jo tunnissa parissa, että en ole halunnut sitä kokea enää koskaan. Isäni oli alkoholisti, mutta äitini lähti avioliitosta pois ollessani 2v. ja äitini on ollut isäpuolen kanssa naimisissa yli 40 vuotta, enkä ole heitäkään nähnyt koskaan oikein humalassa, ehkä pienessä huppelissa pari kertaa.

Mun sisaruksista kukaan ei juo itseään humalaan, varmasti ovat myös joskus nuorena kokeilleet, mutta meidän suvussa, äidin puolelta ei kukaan äidin 7 veljestä ja kahdesta siskosta ole olleet alkoholin käyttäjiä, toisen tädin mies oli vähän viinaan menevä nuorempana.

Niillä joille alkoholi maistuu liian hyvin, on tietty geeni, ja isälläni varmasti oli se. Onneksi minä vältyin siltä.

Myöskään kukaan ystävistäni ei ole sellainen joka joisi humalahakuisesti, osa ei juo ollenkaan, jotkut voi juoda viiniä ruuan kanssa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa valita hyvä mies. Tosin harvassa ovat. Mutta on niitä normaalejakin, vaikka palstan perusteella ei uskoisi.

Samaa mieltä. Mulla on hyvä mies.

Tänään oli mulla kauppapäivä ja siinä kassalla kun pakkasin ruokia, meni kuusi miestä peräjälkeen ostoksineen viereisellä hihnalla. Kaikilla pelkkää kaljaa, min 24 tölkkiä jokaisella ja selkeesti eläkeläisiä. Mietin itsekseni että kiva mennä kotiin paistamaan pizzaa miehelleni kun pizza toiveen oli lunttilapulle riipustanut, Ettei lunttilapussa koskaan lue että kaljaa tuo. 

Vierailija
24/25 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi syy miksi valitsen 100% ikisinkkuuden. En itse juo lainkaan alkoholia, enkä halua viettää aikaa päihtyneiden ihmisten seurassa. Päihtynyt ei ole oma itsensä vaan siinä on joku muu. Jos päihtynyt sattuu olemaan alkoholisti, hän voi käyttäytyä kuin riivattu.

Kammottavaa olisi jos humalainen mies tulisi koputtelemaan ovea ja pyrkisi sisään. Siksi halua edes tutustua keneenkään. Usko miehiin on mennyt. 

Asun lasteni kanssa, ja haluan taata heille kodin jossa on turvallista ja hyvä olla. Ei mitään yllätyksiä ja ongelmia. Ex sai ikäänkuin maanisen kauden parin kuukauden välein, heittäytyi vihamieliseksi, ja kodin koko ilmapiiri muuttui. Huh se oli raskasta aikaa. 

Vierailija
25/25 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kaikissa parisuhteissa mies ole kuvailemasi. Olen ollut naimisissa liki 20 vuotta ja minun mieheni on ihan toisenlainen. 

Onneksi on perjantai ja minulla vapaa viikonloppu vuorotyöstä. Saan nauttia mieheni selvästä päästä aamua iltaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan