Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on keski-ikäisen kauniin naisen taso?

Vierailija
12.01.2024 |

Keski-ikäisen komean miehen taso vaan nousee

Ja naiset vaihtuvat 30 vuotiaiksi.

Laskeeko keski-ikäisen naisen taso?

Kokemuksia?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyttekö te taso-ihmiset kaikkien niiden oikealla tasolla olevien ihmisten kanssa? Jaksatte kuunnella jotain jonnin joutavaa jorinaa tai päin vastoin siedätte tuppisuuta, ei väliä onko huumorintajua ollenkaan, ei väliä osuuko seksihalut yhtään yhteen, tykkääkö yhtään samoista asioista,,, kunhan vaan on sitä tiettyä tasoa ulkonäön ja talouden puolesta. Jessus teidän elämä on helppoa. Itse kun yrittää kaivaa täältä idioottien pallopäämerestä jotain oikeasti hauskaa ja fiksua seuraa.

Vierailija
22/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittipalvelut täynnä keski-ikäukkoja, joita kukaan ei huoli.ei edes omanikäiset 50-60 v.

Mahtaiskio kelpaamattomuuden syynä olla muukin kuin vain heidän ulkonäkönsä? - Minusta on jotain oivaltavaa sanonnassa, jonka mukaan me miehet olisimme kuin viini toiset miehet paranee vanhemmiten toiset katkeroituu ja etikoituu, eikä heitä hyvällä tahdollakaan voi pitää hyvinä.

Uskovainen mies

Ehkä uskovaisuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityn tässä surullisessa, ikäsyrjintään ja misogyniaan perustuvassa aloituksessa positiiviseen: kiitos, että myönnät sentään, että keski-ikäinen voi olla vielä kaunis. :)

Ja tosiaan, kuten monet ovat todenneet: jos on pitänyt itsensä kuosissa ja elämänsä aktiivisena, taso on varsin hyvä. Kelpaa nuorille, keski-ikäisille ja vanhoille, satunnaiseen hauskanpitoon ja pidempiin parisuhteisiin.

Vierailija
24/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyttekö te taso-ihmiset kaikkien niiden oikealla tasolla olevien ihmisten kanssa? Jaksatte kuunnella jotain jonnin joutavaa jorinaa tai päin vastoin siedätte tuppisuuta, ei väliä onko huumorintajua ollenkaan, ei väliä osuuko seksihalut yhtään yhteen, tykkääkö yhtään samoista asioista,,, kunhan vaan on sitä tiettyä tasoa ulkonäön ja talouden puolesta. Jessus teidän elämä on helppoa. Itse kun yrittää kaivaa täältä idioottien pallopäämerestä jotain oikeasti hauskaa ja fiksua seuraa.

En anna mahdollisuutta köyhälle, lihavalle miehelle.

Vaikka ois kuinka ihana.

Ei tarjoais ikinä

Joutuisin pitämään silmät kiinni seksin ajan.

Juu ei

Vierailija
25/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taso riippuu monesta asiasta ja kauneus katsojasta. Eräs tuttu on hoikka ja tumma, pukeutuu asiallisesti mutta ei ole kaunis tai edes nätti. Tai sellaisella miehiin vetoavalla tavalla naisellinen ja huolehtiva luonteeltaan.

Hän varmasti itse kokee olevansa 10, koska iskee usein silmää sellaisille kymppiplussamiehille. Itse hän on noin 6 tai 7. Olen siis mies ja sivusta seurannut.

Miten joku ei vuosikausien sinkkuuden aikana tajua, ettei nyt vaan saa niin komeaa miestä kuin haluaisi? Miten se ei juolahda naisille mieleen?

Kuitenkin tarjolla on mukavia ja ihan hyvännäköisiäkin miehiä, joilla saattaa olla jopa parempi luonne kuin jollain pinnallisella bodarilla, mutta ei kelpaa.

Mistä päättelit että ne haluaa miehen ylipäätään?

Vierailija
26/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ois kuinka ihana.

Ei tarjoais ikinä

Juu ei

Ulkonäkö nyt on ehkä helpoin raksi kuitenkin tuolla kartalla. Ei itselläni synkkaa kaikkien hyvän näköisten äijien kanssa.

Vierailija
27/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa oman ikäisen, ei onnistu.

Rennyt sun muut lisääntyy nuorten kanssa.

Vanha nainen saa jonkun nuoren beeta miehen.

Varmuudella keski-ikäinen nainen saa tavallisen keski-ikäisen miehen. Jos vaan haluaa. Moni ei halua. Ne harvat unelmaprinssit ottaa usein nuoria tyttöystäviä mut heitä on harvassa. 

Tavallisia betamiehiä on tarjolla joka ikäluokasta keski-ikäisille naisille. 

Tosin nyt on tärkeää ymmärtää, että 'betamies' tarkoittaa siis geenejä eikä viittaa siihen, että miehen käytös olisi muuta kuin supersankaritasoa. 

Tämä selittää sen, miksi miesten seksin määrä laskee jatkuvasti ja Tinder vaatii pitkälle, hiuspäiselle ja parikymppiselle yliopisto-opiskelijalle 10 000 pyyhkäisyä. 

Itse olen erittäin treenattu, osaan kommunikoida vähintään kymmenellä kielellä, olen taiteellinen, teen monenlaista vapaaehtoistyötä, korkeakoulutusta jne. ja olen kuitenkin ehdottomasti enintään betamies, koska olen kalju ja keskimittainen. Silmälasit myös laskevat tasoa vähän ja siihen toki voisin itse vaikuttaa menemällä leikkaukseen. 

Oikeanlainen pääkallon muoto, hiukset ja luurangon pituus ovat tärkeintä. Lihaosastolla tärkeää on rasvaprosentti, peniksen pituus ja ihonväri. 

Betamies ei tarkoita pientä läskimahaa, kunnianhimottomuutta ja että ainoa harrastus on jääkiekon katsominen. Parisuhdemarkkinoilla määrittelyn kannalta järkeä on lopputuloksen kannalta mittailussa eikä mielikuvissa, jotka eivät kuitenkaan korreloi tulosten kanssa. 

Betamies voi olla johtaja harrastuksissa ja työelämässä ja alistaa Chadin fyysisesti lähitaistelussa, mutta se ei ole keskeistä seksielämän kannalta. 

Vierailija
28/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko uusi ketju keski-ikäisten miesten haukkumiseksi??

Te mammat olette täysin käsittämättömiä.

Vierailija
29/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisenä naisena en pariutuessani miettinyt tasoja mutta näin jälkikäteen ajatellen olen nyt kolmannella kierroksella kaikilla mittareilla kaikkein tasokkaimman miehen kanssa. Nuorempana tyydyin vähempään, enää en ollut valmis kompromisseihin. 

Ja mies on mua muutaman vuoden nuorempi. 

Minkälainen sellainen suhde on jossa et tee kompromisseja. Kumppanisihan on silloin alistettu suostuen vain sinun tahtoosi. Kierroksesi loppuu kohta kun et saa enää ketään ja elät sitten vanhana ihan yksin jos ei ole rahaa elättää  nuorempaa työtöntä sohvalla makaavaa. 😂

Tutullani loppui kierrokset rupsahtaessa kun ei vanha akka ei kelvannut enää muille kuin nuorille työttömille baarimiehille jotka olisivat tulleet vain täysihoitoon pesettämään vaatteensa ja jääkaapille syömään. 🤣 Kyllä niitä olisi ollut tarjolla.

Vierailija
30/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tekemä ketju

Vierailija
31/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittipalvelut täynnä keski-ikäukkoja, joita kukaan ei huoli.ei edes omanikäiset 50-60 v.

Onpa kivasti sanottu.

Vierailija
32/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittipalvelu perzeestä.

T. 50+ nainen

Niistä deittipalveluista olen kuullut niin paljon huonoa ettei huvita kokeilla niitä. Tavallinen tarina kun ei käy enää baareissa niin ei tapaa naisia missään. En kehtaa missään kaupassa alkaa ehdottelemaan yhtään mitään. Luulen että sellaista käytöstä pidettäisi outona. 

M.52

Vierailija
33/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ois kuinka ihana.

Ei tarjoais ikinä

Juu ei

Lihava pano mies voi olla paljon parempi kuin joku laiha luikku. 😊 Sulla on vain ennakkoluuloja.

Vierailija
34/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se yleensä ainakaan enää ulkonäöstä keski-iässä juuri riipu. Itse jäin sinkuksi nelikymppisenä, ja vaikka olin lihava ja ikäistäni vanhemman näköinen, eipä se hirveästi haitannut, koska etsin muutenkin syvällisempiä miehiä kuin sellaisia jotka haluaa vain hyvännäköistä "panopuuta". Henkinen yhteys oli se tärkein. Tasolleni tärkeämpinä kuin ulkonäköä, joka kieltämättä on jo kärsinyt, pidän luonnetta, tasapainoisuutta, hyvää taloudellista tilannetta, oppineisuutta yms. Ja samanhenkisiä kyllä sinkkumarkkinoilta löytyi. Yhden kanssa niistä menin sitten 44-vuotiaana naimisiinkin.

Vierailija
35/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaiskio kelpaamattomuuden syynä olla muukin kuin vain heidän ulkonäkönsä? - Minusta on jotain oivaltavaa sanonnassa, jonka mukaan me miehet olisimme kuin viini toiset miehet paranee vanhemmiten toiset katkeroituu ja etikoituu, eikä heitä hyvällä tahdollakaan voi pitää hyvinä.

Uskovainen mies

Ehkä uskovaisuus?

Varmasti. Uskonnollisuus on hyvin henkilökohainen ja omakohtainen asia, joten olen ehdottomana varma, että se saattaa asettaa omat rajoituksensa ja vaikeutensa löytää kumppani. En varmasti itse pystyisin parisuhteeseen, sellaisen kanssa joka perustelisi kaiken tai edes suurimman osan valinnoistaan ja päätöksistään esimerkiksi raamatulla  tai koraanilla.... Enkä sellaisen kanssa joka julistaisi oman uskonsa paremmuutta ja kokisi muiden elävän synnissä ja joutuvan kadotukseen esimerkiksi siksi, että haluavat kumppanikseen samaa sukuuolta olevan kuin vastakkaista sukupuolta olevan kumppanin.

Uskovainen mies 

Vierailija
36/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tehnyt ketjun haukkuakseen naisia. Älä yritä kääntää asiaa muuksi.

Vierailija
37/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso taso taso. Perusta karjamarkkinat, sinussa on ainesta. Hohhoijaa

Vierailija
38/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa oman ikäisen, ei onnistu.

Rennyt sun muut lisääntyy nuorten kanssa.

Vanha nainen saa jonkun nuoren beeta miehen.

Varmuudella keski-ikäinen nainen saa tavallisen keski-ikäisen miehen. Jos vaan haluaa. Moni ei halua. Ne harvat unelmaprinssit ottaa usein nuoria tyttöystäviä mut heitä on harvassa. 

Tavallisia betamiehiä on tarjolla joka ikäluokasta keski-ikäisille naisille. 

Tosin nyt on tärkeää ymmärtää, että 'betamies' tarkoittaa siis geenejä eikä viittaa siihen, että miehen käytös olisi muuta kuin supersankaritasoa. 

Tämä selittää sen, miksi miesten seksin määrä laskee jatkuvasti ja Tinder vaatii pitkälle, hiuspäiselle ja parikymppiselle yliopisto-opiskelijalle 10 000 pyyhkäisyä. 

Itse olen erittäin treenattu, osaan k

Oletko varma sysitä miski olsit bet mies? - Syy ei ole pituutesi, silmälasisi tai se, että päälakesi olisi kaljuutunut. - Voin olla väärässä mutta itse sen luulen johtuvan enempi siitä, että kuullostat sille kuin olisit katkeroitunut tai  katkeroitumassa. Tai sitten vain itsetuntosi kaiesta treenamisestasi, taiteellsiuudestasi, vapaaehtosityöskentelystäsi jne, on jostain syytsä verraten pieni. Sinun täytyisi osata arvostaa itseäsi enempi eikä hirttäytyä ajatukseen siitä, että naiset odotatsivat keskimäärin kumppaniltaan jotain vallan erityistä ja ihmeellsitä

Vierailija
39/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti saa nelikymppinen hoikka ja nätti nainen kolmekymppisen kunnollisen ja komean miehen parisuhteeseen. Minä ainakin olen saanut. (Mies ei halua lapsia, joten voitte unohtaa kommentit mun lisääntymiskyvystä)

N43

Vierailija
40/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taso riippuu monesta asiasta ja kauneus katsojasta. Eräs tuttu on hoikka ja tumma, pukeutuu asiallisesti mutta ei ole kaunis tai edes nätti. Tai sellaisella miehiin vetoavalla tavalla naisellinen ja huolehtiva luonteeltaan.

Hän varmasti itse kokee olevansa 10, koska iskee usein silmää sellaisille kymppiplussamiehille. Itse hän on noin 6 tai 7. Olen siis mies ja sivusta seurannut.

Miten joku ei vuosikausien sinkkuuden aikana tajua, ettei nyt vaan saa niin komeaa miestä kuin haluaisi? Miten se ei juolahda naisille mieleen?

Kuitenkin tarjolla on mukavia ja ihan hyvännäköisiäkin miehiä, joilla saattaa olla jopa parempi luonne kuin jollain pinnallisella bodarilla, mutta ei kelpaa.

Mistä päättelit että ne haluaa miehen ylipäätään?

Puhun sis omista tutuistani, jotka ovat kertoneet monasti että miehen haluaisivat.

Ymmärrän, sä halusit mainita koska isket silmää kaikille, mutta et halua miestä. En puhunut sinunkaltaisesta seikkailijattaresta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi