Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on keski-ikäisen kauniin naisen taso?

Vierailija
12.01.2024 |

Keski-ikäisen komean miehen taso vaan nousee

Ja naiset vaihtuvat 30 vuotiaiksi.

Laskeeko keski-ikäisen naisen taso?

Kokemuksia?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky on ihan hyvä taso naiselle.

M.52

Vierailija
2/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyllytaso?      pyllytaso?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä naisena en pariutuessani miettinyt tasoja mutta näin jälkikäteen ajatellen olen nyt kolmannella kierroksella kaikilla mittareilla kaikkein tasokkaimman miehen kanssa. Nuorempana tyydyin vähempään, enää en ollut valmis kompromisseihin. 

Ja mies on mua muutaman vuoden nuorempi. 

Vierailija
4/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa oman ikäisen, ei onnistu.

Rennyt sun muut lisääntyy nuorten kanssa.

Vanha nainen saa jonkun nuoren beeta miehen.

Vierailija
5/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso on se, että nainen kuin nainen saa aina miehen. 

40 - 50 v nainen saa noin 18 - 85 v miehiä. 

Vierailija
6/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasosta en tiedä, mutta mieheni pitää minut jo sen takia, ettei joudu uudelle lapsiperhekierrokselle, mikä olisi suht todennökäistä kolmekymppisen naisen kanssa.

Vierailija
7/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vähän tylsää ja ikävää, jos keski-ikäinen nainen tai mies arvottaa oman tai kenem hyvänsä iskäisen tason (tai tasottomuuden) suurimmalta osalta ulkonäön perusteella.

Uskovainen mies

Vierailija
8/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa oman ikäisen, ei onnistu.

Rennyt sun muut lisääntyy nuorten kanssa.

Vanha nainen saa jonkun nuoren beeta miehen.

Varmuudella keski-ikäinen nainen saa tavallisen keski-ikäisen miehen. Jos vaan haluaa. Moni ei halua. Ne harvat unelmaprinssit ottaa usein nuoria tyttöystäviä mut heitä on harvassa. 

Tavallisia betamiehiä on tarjolla joka ikäluokasta keski-ikäisille naisille. 

Vierailija
9/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla 46v naisella on kans nyt 3. kierroksella kaikista tasokkain mies mitä ikinä on elämässä ollut. Osittain toki nää on henkilökohtaisia preferenssejä mutta hän on kaikilla mittareilla ns. kympin mies. Treenattu - sopivasti, hyvännäköinen, älykäs ja menestynyt työelämässä mutta ei varsinainen ura-ohjus. Hyvä toimeentulo ja elämänhallinta, hyvät tunnetaidot ja ennenkaikkea minuun sitoutunut. Ja rakastunut, niinkun itsekin olen. 

Vielä 10 vuotta nuorempikin 😀

Kun kerran hänet sain ja muita ihan varteenotettavia kandidaatteja ympärillä pyöri eron jälkeen, pidän tasoani oikein hyvänä! 

Vierailija
10/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalvelut täynnä keski-ikäukkoja, joita kukaan ei huoli.ei edes omanikäiset 50-60 v.

Vierailija
11/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen kaveripiiriä seurannut niin suosittu on suosittu vanhanakin, jos on kuosissa. Suosioon vaikuttaa muutkin asiat kuin ulkonäkö, erityisesti vanhempien ihmisten parisuhteissa. Hankalat draamailijat eivät enää saa pysyviä parisuhteita, vaikka olisivat kauniita. Elämänhistorialla on myös vaikutusta eli epävakaita kartetaan ja usein sellaisten ulkonäkökin on eniten rupsahtanut.

Vierailija
12/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä lailla miehet rupsahtavat ja kaljamahat kasvavat, kun ikää tulee. :D

Vierailija
13/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka miettii ihmisistä tasoina? 

Vierailija
14/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasosta en tiedä, mutta mieheni pitää minut jo sen takia, ettei joudu uudelle lapsiperhekierrokselle, mikä olisi suht todennökäistä kolmekymppisen naisen kanssa.

Joo. Molemmat odottavat, että viimeinenkin lapsukainen saadaan opiskelemaan ja voidaan tehdä yhdessä kaikkea kivaa.

Vierailija
15/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso riippuu monesta asiasta ja kauneus katsojasta. Eräs tuttu on hoikka ja tumma, pukeutuu asiallisesti mutta ei ole kaunis tai edes nätti. Tai sellaisella miehiin vetoavalla tavalla naisellinen ja huolehtiva luonteeltaan.

Hän varmasti itse kokee olevansa 10, koska iskee usein silmää sellaisille kymppiplussamiehille. Itse hän on noin 6 tai 7. Olen siis mies ja sivusta seurannut.

Miten joku ei vuosikausien sinkkuuden aikana tajua, ettei nyt vaan saa niin komeaa miestä kuin haluaisi? Miten se ei juolahda naisille mieleen?

Kuitenkin tarjolla on mukavia ja ihan hyvännäköisiäkin miehiä, joilla saattaa olla jopa parempi luonne kuin jollain pinnallisella bodarilla, mutta ei kelpaa.

Vierailija
16/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittipalvelut täynnä keski-ikäukkoja, joita kukaan ei huoli.ei edes omanikäiset 50-60 v.

Deittipalvelu perzeestä.

T. 50+ nainen

Vierailija
17/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upsis

Vierailija
18/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaiskio kelpaamattomuuden syynä olla muukin kuin vain heidän ulkonäkönsä? - Minusta on jotain oivaltavaa sanonnassa, jonka mukaan me miehet olisimme kuin viini toiset miehet paranee vanhemmiten toiset katkeroituu ja etikoituu, eikä heitä hyvällä tahdollakaan voi pitää hyvinä.

Uskovainen mies

Vierailija
19/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä lailla miehet rupsahtavat ja kaljamahat kasvavat, kun ikää tulee. :D

Harvassa on hyväkuntoiset ikääntyvät miehet.

Vierailija
20/43 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyä mää sen paraan näkösen otan heti nääin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi