Kaasuhella
Kommentit (12)
Muistakaa olla varovaisia kaasun kanssa.
Jos kaasugrilli on tuttu, niin tuo on jopa helpompi.
Varo ettei tapahdu kaasuräjähdystä.
Minä en osaisi enkä edes uskaltaisi käyttää. Varsinkaan vanhempia. Ihme naksuttelua pitää, kun sen laittaa päälle ja nupista väännetään aluksi hitaasti, ei voi vaan kiertää suoraan siihen lukemaan, mihin haluaa. En tajua koko värkkiä. Joskus tarvitaan jopa tulitikkua. Vaarallisen ja epävaman sorttinen koko härveli. Kaasuvuotojakin voi tulla.
Ennen kammoksuin. Kun ostimme asuntovaunun, oli vähän pakkokin opetella käyttämään. Nyt en pidä ollenkaan pahana, huolellisesti käyttää ja ymmärtää mitä tekee niin ihan kelpo kapine. En silti ottaisi kotiin
Olin muinoin töissä ravintolan keittiössä jossa oli kaasuhella. Loistava kapine kaikkinensa. Jos saisin valita kotiin niin ottaisin ehdottomasti.
Voisin kotiin ottaa. Parissa hotellissa oon käyttänyt liettä ja vaunulla meillä on kaasuliesi. Uunikin toimii hyvin kun on tullut tutuksi sen kanssa.
Kesähuvilalle ostettiin uusi kaasuliesi vanhan tilalle . Suuri on kehitys ollut kaasuliesissä , aivan mahtavia laitteita. Keski Euroopassa, USA ssa liedet ovat arkea lähes joka paikassa, Suomessa lähinnä Ravintolat, Mökit, matkailuautot/-vaunut jne.
Käytöltään kaasuhellat ovat erittäin helppoja ja turvallisia, suosittelen.
Kaasugrilli on puristien mielestä paska, joten kaasu-uuni sopii vain "natsihenkisille", puu-uuni sen olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa olla varovaisia kaasun kanssa.
Ei sen kanssa mitenkään erityisen varovaine tarvitse olla. Sen enempää kuin sähköhellan kanssa.
Mies hyppäsi laskuvarjolla eikä varjo auennut, laskuvarjoilija huomasi että maasta kohti tulee joku vastaan ja kysyi tavatessaan miten saa varjon avattua, vastaan tulija vastasi että älä häneltä kysy hän ei osaa edes käyttää kaasu hellaa.
Lietenä aivan loistava, uunina ei niinkään.
Käyttö ei hirveästi eroa sähköhellasta.