Missä mummot säilyttävät suklaata?
Kommentit (63)
Kunnon täysi suklaa on kyllä kullan ja osakekirjojen arvoista.
Mummoikäinen ystäväni säilyttää kauraryynipaketissa. Sieltä eivät lapset ja lapsenlapset koskaan älyä etsiä.
Yöpöydän laatikossa ja karkkikaapissa keittiössä.
Salaa mieheltäni syön öisin.0
Patjan alle jemmattu kuten rahatkin.
Vierailija kirjoitti:
Patjan alle jemmattu kuten rahatkin.
sinne sulaa kuten osakkeetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä tarkoitat mummoilla? Minkä ikäistä voit kutsua mummoksi....
60 v.
Olen 66 v. mutta en ole mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä tarkoitat mummoilla? Minkä ikäistä voit kutsua mummoksi....
60 v.
Mummo on mummo kun on mummo,muut ei ole mummoja.
Keittiöni oikeassa reunassa on avohyllykkö(pohjanpinta-ala 150 x 150mm), sen yhdellä hyllyllä on kaunis purkki karkeille ja siinä on suklaakätköni. Löydät Ap sen helposti, sen tietää koko suku. Eli ostan vain kääreellisiä karkkeja ja kippaan ne sinne.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on outoa kun jotkut säilyttävät suklaata jääkaapissa. Toisaalta samat tyypit säilyttävät myös leipää jääkaapissa ja sitten voita huoneenlämmössä, kun jääkaapissa se on kuulemma liian kovaa. Pakastetun lihankin sulattavat yön yli tiskipöydällä.
Fazerin sininen on minun mielestäni parasta jääkaappikylmänä, mutta muut suklaat huoneenlämpöisenä.
Mun mamma säilytti eteisen komerossa. En muista mitä muuta siellä oli mutta aina kokonainen hyllyllinen suklaata ja namia. Ei siis mikään siivouskomero vaan vanhan talon sellainen viileäkomero. Kaikki tiesi et siellä on herkkuja ja mun isä sisaruksineen meni aina suoraan komerolle kun mentiin mamman luo.
Silloin kun mun mummo vielä eli hän jemmasi suklaata samaan kaappiin keittiössä jossa piti riisit, makaronit, jauhot jne kuivajutut.
Vierailija kirjoitti:
Mun mamma säilytti eteisen komerossa. En muista mitä muuta siellä oli mutta aina kokonainen hyllyllinen suklaata ja namia. Ei siis mikään siivouskomero vaan vanhan talon sellainen viileäkomero. Kaikki tiesi et siellä on herkkuja ja mun isä sisaruksineen meni aina suoraan komerolle kun mentiin mamman luo.
Poikani perheessä on aina karkkia esillä, ja kun he tulevat kylään ensimmäisenä katsotaan, mitä minun karkkipurkissani on - herkut on kylässä parempia.
En tiennyt että suklaata pitää erityisemmin säilyttää
Söin jo... Hähhähhähhää
Maistuis varmaan sullekin
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jossain perseenvaossa aina se jostain löytyy ja kysytään haluutko tästä
Luulitko olevasi hauska?
Piirongin ylälaatikossa minun mummolla oli <3
Kysy siltä mummolta. Me ei tiedetä.
Kassakaapissa seteleiden ja arvokorujen kanssa.
Osakekirjojen kultaharkkojen ja timanttien seassa.