Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varpu ja Sami Hintsanen talo myynnissä

Vierailija
12.01.2024 |

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tullut todellisuus vastaan. Korkokulut mahtaa olla jäätävät kun edellinen talo myytiin 300 t. Euron pintaan. Jos ihminen on viidenkymmenen, alkaa miettimään onko unelmatalon maksaminen elämän tarkoitus.

Mannisten talokaan ei ole mennyt kaupaksi, vaikka on lähes Tampereen rajalla taajamassa. Sekin on paljon tätä hienompi. Aika harva perhe, jolla on laittaa lähes 700 000 euroa taloon, haluaa muuttaa lapsineen keskelle ei mitään. Se, onko talo sitten hieno, on tietysti makuasia. Itse pidän liian modernina ja pelkistettynä.

Vierailija
22/82 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi myyvät?

Liian suuri kahdelle ihmiselle.

😂 Ei kai se aikuisuuden kynnyksellä oleva tytär nyt heidän kanssaan sinne asumaan aikonut jäädäkään. Muistaakseni puhui äitinsä jossain jos sen pari vuotta olisi tytär vielä kotoa käsin opiskellut. Kyllä mä luulen, että syy ihan muussa ja oma arvaus, että talo tehty alunperinkin siinä tarkoituksessa, että sais itsensä velattomaksi ja jotain jäisi käteenkin. Varma en tietysti voi olla tästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne juurikaan edes viihdy kotona, jatkuvasti menossa.

Vierailija
24/82 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa Hintapyynti vajaa 700 000 € ja sijainti Toijala. Ensimmäinen jatukseni on, että mitähän kaikkea mahtaisi olla muita tarjolla tuolla samalla hinnalla. - Ei pahalla mutta itselläni tulee ensimmäisenä Toijalasta mieleen juna-asema....  Toimivat kulkuyhteydet on kyllä ihan hyvä peruste valit asuinpaikka mutta, mutta,,,

Uskovainen mies

Vierailija
25/82 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ostaisi isoa kivitaloa.  Inhoan avaruuden tunnetta ja kompakti koko on mun makuun. Asun Tampereella ja ei kelpaisi Toijala. 

Noita kivitaloja on myynnissä ja huonosti käy kauppa. 

Vierailija
26/82 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi myyvät?

Liian suuri kahdelle ihmiselle.

😂 Ei kai se aikuisuuden kynnyksellä oleva tytär nyt heidän kanssaan sinne asumaan aikonut jäädäkään. Muistaakseni puhui äitinsä jossain jos sen pari vuotta olisi tytär vielä kotoa käsin opiskellut. Kyllä mä luulen, että syy ihan muussa ja oma arvaus, että talo tehty alunperinkin siinä tarkoituksessa, että sais itsensä velattomaksi ja jotain jäisi käteenkin. Varma en tietysti voi olla tästä. 

En usko tähän. Eihän tuota taloa olisi tuonne kannattanut missään nimessä rakentaa, jos tavoitteena myydä voitolla. 

Vierailija
27/82 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko avioero ? Junttijuoppoja molemmat.

Vierailija
28/82 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä saa wannabee-rockstara keikkaa heittää, että pelkät lainan korot on maksettu.

Vierailija
29/82 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se Sami Hintsanen on?

Vierailija
30/82 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat toteutuu vuoden päästä ja vähintään 150 000 putoaa hinta.

Eroa ei ole tulossa. Mutta rahat ei vaan riitä.

Terv. Näkijä

Vierailija
31/82 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tontti ihana ja iso, talosta en tykkää.  Kylmä ja steriili olo tulee tuolla. Liian isot ikkunat ja liikaa lasia sisälläkin. Kaksikerroksisuus on huono. Maalämpö hyvä.

Minä taas tykkään noista isoista ikkunoista. 

Vierailija
32/82 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella kolkon ja kylmän oloinen kokonaisuus. Ei mitään kodikkuutta ja lämpöä sisustuksessa.  Ihan kuin elämästä puuttuisi värit, kirjaimellisesti.

Jos olisin ostamassa taloa, niin olisi just hyvä noin ja itse voisi lisätä väriä sisustuksella. Mulle tuo olohuoneen sohvanurkkaus olisi vaan liian pieni. 

Vierailija
33/82 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän kolkko. Itse tykkäisin persoonallisesta puutalosta, jossa olisi kiva puutarhamainen piha. 

Vierailija
34/82 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno talo, juuri sitä mitä etsin. Sijainti kuitenkin vähän syrjässä. 

Vierailija
35/82 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niin että näkymät noista isoista ikkunoista on pellolle ei järvelle?

Vierailija
36/82 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen kolkko ja ruma talo, niin päältä kuin sisältä, sisustus kruunaa rumuuden. Kaikuu taatusti kivasti ja on kylmä kun ilmavirtaukset käy ylös, veto tuntuu koko ajan. Järkyttävä ikkuna makkarista olkkariin. Mitähän noitten päässä on liikkunut. Ja paikka, hevonviŧussa, hyi. 

Vierailija
37/82 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko niin että näkymät noista isoista ikkunoista on pellolle ei järvelle?

Käsittämätöntä mutta on. Tuossa on Vanajavesi ihan lähellä, sais tolla rahalla aika upean paikan, jossa olis oma ranta saunoineen. Kuka maksaa pellosta, joka ei ole edes omaa viljelystä? Piha pilattu soralla ja kuorikatteella "helppohoitoiseksi", kertovat instassa että kunttaa ei kannata laittaa kun ei ole varjostavia puita. No kuka ne puut kaatoi ja repi metsänpohjan pois rakentaakseen kivitemppelin? Perusraksafirmat lanaa kaiken kun eivät osaa ja viitsi rakentaa tontin kasvillisuutta säästäen. 

En usko että 150k hinnantiputus riittää, eiköhän näillä koroilla ole parempi vaan elää valintansa kanssa ja toivoa että kassavirta riittää.

Vierailija
38/82 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että nää julkimot lähtee ahnehtimaan liikaa näistä taloistaan? Mannisten hintapyynti ensin 895 te, sitten 795000e, ei mennyt kaupaksi silläkään. Itse taisivat maksaa kivilinnastaan 650 000e. Kun hinnan laittaa kohdilleen niin eiköhän se talo mene

sama juttu tässä Hintsasten talosta. Voisin kuvitella että tämän rakennuttamiseen mennyt ehkä 500 000e. Tontithan tuolla ei maksa mitään: Ja pyynti 695 000e. Voihan sitä tietty kokeilla 

Vierailija
39/82 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusmatikkaa että kallis kivitalo kannattaa rakentaa vain arvoalueelle, jotta sijainti vastaa talon kustannuksia. Miljonäärien hommaa. Paitsi tietenkin jos rakennat itse. Tuolla päin olisi ollut valinnanvaraa eri-ikäisistä valmiista taloista ja kylämiljöistä, ja saisi vaikka kartanon tuolla rahalla. Vanhemmat talot ovat valmiiksi kauniilla paikoilla, ei tarvi odottaa ihmisikää että maisemoituvat, eikä mennä sössimään sitä niin ihanaa metsää. Miksi ylipäänsä kaksi aikuista ja minikoira haluaisi asuttaa (ja siivota) jättilukaalia jossa kodinhoitohuonekin on olkkarin kokoinen? Kaappia kaappia vaikka kuinka paljon. Siinä sitten istut sohvalla kaikuvassa kodissa lasipintojen keskellä.

Vierailija
40/82 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstahullu tällä kertaa hintsasten kimpussa 🥱🥱🥱