Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KLAMYDIAA sairastaneet! Lääkärit huom!

Vierailija
08.01.2007 |

Heips!

Mulla todettiin klamydia, saatiin miehen kanssa siihen lääkitykset, mutta nyt netissä lueskeltuani taudista tuli mieleen et mistä voin tietää ettei mulla ole sisäsynnytintulehdusta kans (PID)? Mitenkään kauhean oireinen ei klamydia ollut. Lievähköä pissavaivaa, hiiva pukkas päälle ja kutinaa. Ei veristä vuotoa tai kuukautishäiriöitä sen kummemmin.

Nyt mua huolettaa ihan hirveesti, että mitä jos en koskaan saa lasta kun tää oli mun elämän aikana toinen kerta ku klamydia todettiin (juu, tiedän, käytä kumia ja mitäs paneskelet, mutta myöhästä pierasta kun paskat on jo housuissa!). Tän jälkeen en takuulla enää pane ikinä kuunaan yhtään ketään ilman kumia, en ikinä! Sen verran pelästyin taas.. Mä en jaksa, en kestä, huolettaa ja vituttaa... siis ton lapsettomuusriskin takia kun ei meillä lapsia vielä ole.

Ja nyt kun joku kysyy, että mistä sen sain.. niin jaa-a... olen miestäni pettänyt kyllä, mutta kumin kanssa, suuseksissä ei sitä kumia käytetty, joten siitäpä sitten kai. Mies tietää, anteeksi on annettu ja suhde jatkuu.

Kokemuksia, lohdutuksia?

SNIIIF :' (

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oireita ei ollut kurkussa kai.. en tiedä, jos olikin niin laitoin ne flunssan piikkiin. Hiivatulehduksesta, kutinasta ja lievästä tihevirtsaisuudesta epäilin, mutta mies tiesi jo ennen kuin testeihin edes menin. Eli siis mies näki naamasta että olin pettänyt sitä. Mies on sinänsä sen verran kypsä, ettei hermoile nyt enää, kun asialle ei mitään voi. Suuseksi oli yksipuolista, minä annoin miehelle.

ap

Vierailija
22/28 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan..

Ja kommentoin ällöttelijöille, että elämä on elämää, ei sen enempää eikä vähempää, koskaan ei tiedä mitä sattuu ja kelle. En nyt puolustele itseäni, väärin tein ja paha saa palkkansa, vaikkapa... Mutta ei se aina ole niin yksioikoista.. Ja tiedoksenne, että klamydiaa sairastaa/on sairastanut aivan liian moni ja se leviää koska se on hyvin usein täysin oireeton.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ap olisi paikalla...

Vierailija
24/28 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla näyte oli negatiivinen, mutta poireita on silti...psyykkistä kai!

Vierailija
25/28 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oli käynyt polkaisemassa jotain pöpö pillua ja laittoi sinun syyksesi.

Vierailija
26/28 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia lapsia tollaisesta voi syntyäkään?

Vierailija
27/28 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun elämä ei ole valitettavasti aina niin yksinkertaista eikä musta-valkoista..ja ihminen on inhimillinen ja tekee joskus isojakin virheitä!

Vierailija
28/28 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan virtsasta otettu näyte oli, tiedä sitten, että onko tarttunut suuseksistä, vaiko ihan normaalisti vaikka kumiakin käytettiin.. Eihän se kumikaan 100% varma ole, enkä tiedä kuinka hyvin pysyi miehen päällä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi