Apua! Jos sinulle tuli peräpukamia raskausaikana tai synnytyksessä, paranivatko ne myöhemmin?
Voivatko ne vielä parantua kokonaan, kun synnytyksestä on toipunut? Siis niin ettei jää mitään näkyviä jälkiä, ylimääräisiä ihopoimuja tms.
Kommentit (9)
Jos tulee vasta synnytyksessä, niin häviävät lähes poikkeuksetta. Jos tulee raskausaikana, niin jäävät helpommin. t kätilö.
Ei parantunut, vaikka synnytyksestä on jo 30 vuotta. Mulla on vieläkin greipin kokoiset pukamat perseessä.👵
Silloin tällöin ilmoittavat itsestänsä.
Vaivasivat joskus jo ennen synnytystä mutta synnytyksessä muodostuivat ongelmaksi oikein kunnolla. Nopeasti ne kyllä sitten hävisikin, vaikka en olisi heti synnytyksen jälkeen jaksanut uskoa että ikinä niistä enää eroon pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei parantunut, vaikka synnytyksestä on jo 30 vuotta. Mulla on vieläkin greipin kokoiset pukamat perseessä.👵
Sulla taisi mennä hedelmät sekaisin. Se on "rypäleitä perzeezzä"...
Ei parantunut. Raskausaikana plumpsahtivat ja vaihtelevasti ovat häirinneet. Pari kertaa on ollut erittäin tuskallista, ja viimeksi piti käydä lääkärissä kun tilanne äityi liian pahaksi. Eli 21 vuotta ovat olleet nyt elämässäni.
No on parantunut, en kyllä oo takalistoa vahdannut, mutta tunteehan ne jos pahat...
Ensimmäistä kertaa ilmestyivät minulle odotusaikana ja nyt tuo rakkauden hedelmä täyttää 18 vuotta ja pukamat kiusana silloin tällöin, jäivät siis elämääni.
Ei minulla parantunut. Onneksi vaivaa vain harvoin.