Taipuvat kynnet
Onkohan mulla joku vitamiininpuute tai jotain, kun kynnet taipuu ärsyttävän käyriksi alaspäin. Jos on vähänkin mittaa, varsinkin etu- ja keskisormien kynnet taipuu sormen pään mukaisesti. Ärsyttävää.
Kommentit (8)
Mulla vahvistui kynnet kivikoviksi kun rupesin syömään monivitamiinia hiuksetkin vahvistui
zinkki ja biotiini vitamiiniyhdisteet auttaa
lycka till 🍀
Vierailija wrote:
Mulla vahvistui kynnet kivikoviksi kun rupesin syömään monivitamiinia hiuksetkin vahvistui
lycka till 🍀
Mun kynnet on kyllä vahvat, mutta kasvavat taipuen alaspäin. Onko sulla siis samaa?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
lycka till 🍀
Mun kynnet on kyllä vahvat, mutta kasvavat taipuen alaspäin. Onko sulla siis samaa?
Oli kyllä aluksi mutta nyt ne on ns normaalit onneksi.
Voi liittyä myös keuhkosairauksiin, tupakoitko?
Vierailija wrote:
Voi liittyä myös keuhkosairauksiin, tupakoitko?
En, mutta on astma.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
lycka till 🍀
Pojallani on tuollaiset kynnet, ovat hyväkuntoiset, mutta kasvaessa taipuvat alaspäin. Sama ominaisuus varpaan- kynsissä.
Vanha aloitus, mutta mulla on tämä sama ongelma. Etenkin etusormen kynnet kaartuvat kynnen päästä sormenpään myötäisesti, jos kasvavat vähänkin pidemmäksi. Näyttää oudolta. Onko muilla samaa? Googlen mukaan voisi olla raudan tai hapen puutteesta johtuvaa.