Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10 orgasmia? Mitä ihmettä?

Vierailija
11.01.2024 |

Mitäs ihmettä: https://hotlips.fi/a111/naisen-10-eri-orgasmia-mikä-on-sinun-suosikksi

kaikkea sitä oppii kun amikseen menee. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerästi ilmaistu asia tuossa artikkelissa mutta totta silti puhuu. 

Vierailija
2/19 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep ja olen ollut osallisena usempaan noista  jopa pelkkiä rintoja puristellen eräs nainen sai orkut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerästi ilmaistu asia tuossa artikkelissa mutta totta silti puhuu. 

Ai. Musta toi oli varsin kattava artikkeli. Meillä miehillä on kaksi. Joko tulee tai ei tule 😂😂

Vierailija
4/19 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep ja olen ollut osallisena usempaan noista  jopa pelkkiä rintoja puristellen eräs nainen sai orkut

Tämmönen on itseltä kokematta, mutta nokitan. Eli puhelimessa puhumalla nainen sai orgasmin ja vannoi ettei sormeillut tms. Kuulemma matala ääni ja kiihottavat puheet riitti.

Vierailija
5/19 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Itse en ole saanut noista kun kolme erilaista

Vierailija
6/19 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on saanut noista ainakin 8 erilaista. Mutta tuolta puuttui vielä kohdunkaulan orgasmi ja emättimen takareunasta Ps-pisteestä hierottu orgasmi. Toki nämä sormilla emättimestä hierotut on ainakin vaimolla aina vaatineen klitoriksen samanaikaisen nuolemisen.  Pelkkä nuoleminen kun ei riitä orgasmiin, muttei riitä pelkkä emättimen pisteidenkään hierominen. 

Kohdunkaulan orgasmit saa tuolla pillun pohjalta Cul-de- sak. Tuossa kopioitu tietoa siitä ja linkki. 

Cul-de-sac on emättimen perimmäisessä pohjukassa oleva alue. 1970-luvulla Gerard Zwang toi esille, että naisessa on pääasiallisesti kaksi erogeenistä aluetta, nimittäin klitoriksen terska ja emättimen limakalvo kohdunkaulan takana. Myöhemmin on havaittu, että laajentuessaan emättimen takaosa tulee joillakin naisilla erittäin aistiherkäksi. Seudun herkkyys johtuu siitä, että alue on hyvin lähellä useita hermopäätteitä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ps-on-naisten-uusin-erogeeninen-alu…

Vierailija
7/19 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttui vielä väkisin tiristetty orgasmi.

Vierailija
8/19 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan ainakin g-pisteestä, ja kaksoisorgasmeja. mutta vain kun mies panee ei-lusikka-asennossa...miten sen selittäs, siis mies on kyljellään mutta itse olen niinkuin T asennossa selälläni. Silloin osuus taatuusti siihen ja samalla sormmettaa.  Squirttaan ihan joka kerta, kuten tossa jutussa olikin.

Järkyttäviä tuollaiset kaksoisorkut kyllä.

Vierailija
9/19 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan ainakin g-pisteestä, ja kaksoisorgasmeja. mutta vain kun mies panee ei-lusikka-asennossa...miten sen selittäs, siis mies on kyljellään mutta itse olen niinkuin T asennossa selälläni. Silloin osuus taatuusti siihen ja samalla sormmettaa.  Squirttaan ihan joka kerta, kuten tossa jutussa olikin.

Järkyttäviä tuollaiset kaksoisorkut kyllä.

Lienee sama  mistä saa, kunhan vain saa. Toki aina parempi jos voi varioida erilaisilla tavoilla. Silloin on enemmän mahdollisuuksia saada aina. Vaimoni ei ole squirtannut muulla tavalla kun päällä ollessa junttaamalla itsensä paksua kullini tyveä vasten. Ihmettelin pitkään miksi nivuseni oli aina ihan märät, sitten kerran maistoin nestettä ja selvisi.

Vierailija
10/19 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ja oikea orgsmi tulee klitorista hueromalla. Uskokaa jo!

Janaisena esiintyvän meihen on turha yrittää tätö dissata, kun vaan omaksi iloksenne panette. Onneski oma mies tajuutän.

Vierailija
11/19 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi vaihtoehtoa: 

Joko saa tai ei saa.

Vierailija
12/19 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäispä tommosen rintojen pullistelu naisen. Ei tarvitsisi enään stressipalloja.

Vierailija
13/19 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa ja oikea orgsmi tulee klitorista hueromalla. Uskokaa jo!

Janaisena esiintyvän meihen on turha yrittää tätö dissata, kun vaan omaksi iloksenne panette. Onneski oma mies tajuutän.

Joku haluaa olla copycat..ja siis leikkiä toista kirjoittajaa, huonosti kylläkin, mutta aina joku voi uskoakin.

Vierailija
14/19 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kahdenlaisia. Joko saan tai en saa 😁

Vierailija
15/19 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 listasta check

Vierailija
16/19 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Vierailija
17/19 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkkäiset on parasta.

Vierailija
18/19 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki orgasmit ovat kivoja.. 😍

Vierailija
19/19 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on oikeastaan ihan sama, minkälainen orkku sattuu tulemaan. Kaikki ne tuntuu hyvältä.