Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supernopea ero - miten hoitaa asiallisesti?

Vierailija
11.01.2024 |

Olen seurustellut ihanan ihmisen kanssa, joka on myös äkkipikainen ja ailahtelevainenkin. Pitkä pätkä meni taas hyvin, mutta omasta mielestä turhanpäiväinen tapahtuma kertaantui satakertaiseksi mittasuhteiltaan, mikä näköjään mitätöi vielä muutamaa viikkoa sitten olevat puheet onnellisuudesta ja rakkaudesta.

Nyt edessä tavaroiden jako, kimpsut ja kampsut erilleen ja soronoo. Itseä ihmetyttää, voiko tämä olla aivan mahdollistaan aikuisten kesken olevassa suhteessa, mutta pakko kai tämä on uskoa. Onko jollakin kokemusta vastaavasta ja miten teitte tai tekisitte tässä tilanteessa ainakin näin jälkikäteen ajateltuna?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteidenhallinta ja tunteiden säätelyongelma. Nykyään monet aikuiset on tunteidenhallinnassa ihan 5 v tasolla.

Vierailija
2/12 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaiseen jäädä roikkumaan 🥱 Anna lähteä kerran haluaa mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs edes menit yksiin perseilevän peikonlehden kans!

oma moka.

Vierailija
4/12 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katkaisin yhteydet kerralla kokonaan. Omat tavarat kummallekin käteen ja hyvästit. Muu ei onnistunut. Ei se siistiä eikä kaunista ollut, mutta muuten se on/off olisi jatkunut hamaan tulevaisuuteen ja pahimmillaan vielä eskaloitunut Matti/Mervi -tyylikeksi sekoiluksi.

Vierailija
5/12 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi kesällä sama. Äitini kuoli keväällä yllättävän henkirikoksen uhrina ja olin poissa tolaltani, ja menetin kerran malttini kun halusin olla yksin ja mies halusi lähteä risteilylle. Alkoi mykkäkoulu ja Kahden päivän päästä tilanne normalisoitui ja kaikki oli näennäisesti ok. Kuukauden päästä minut jätettiin, selityksenä tuo aiempi maltin menetys ja tilan hakeminen.

Käyttäydyin huonosti, mutta lopputulemaa en olisi uskonut. Koen, ettei mies kestänyt minun poikkeavaa käytöstä ja perääntyi.

Vierailija
6/12 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kaikki yhteydet exään poikki ja katse tulevaan. Nauti elämästä ja tee kivoja asioita ihan itse.

Vierailija
7/12 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelimessa soitat muualta. Ja ota tärkeimmät jo mukaan. Hae muiden kanssa loput. Järjestä majapaikka ja asumiset jotenkin kuntoon pikavauhdilla, jos on mahdollista. Sukulaisten apu tms. En kasvokkain alkaisi tulisen henkilön kanssa käymään eroja läpi tai uudelleen tapaamaan. Syyt sulla on jo sanottavana puhelimeen vaikkapa. -Osa kokeilee alussa toista, mutta rajansa kaikella.

Vierailija
8/12 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaan kanssa ei kannata jäädä suhteeseen. Siinä rikkoo vain itsensä. Voi olla, että peruu taas puheensa myöhemmin, kun tajuaa, että on oikeasti tulossa seurauksia eli se ero. Mutta älä hyvä ihminen lähde tuohon vuoristorataan.

Vierailija
9/12 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään rakkaudesta ei ole kyse, jos suhde tuollaiseen kariutuu. Rakkaus on jotain syvempää, jota ei noin rikota. 

Vierailija
10/12 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta eroon ei tarvitse mitään syytä edes, jos ei vaan kiinnosta. Riittää ilmoitus. Kun parisuhteessa pitää olla kaksi suostuvaa henkilöä.

Vierailija
11/12 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde poikki, tavarat kerralla oikeille omistajille, estot medioihin ja jatkat eteenpäin. Ei mitään juupas-eipäs jatkamista. 

Vierailija
12/12 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sinun mielestä mitätön juttu oli viimeinen "mitätön" juttu mikä katkaisi kamelin selän. Ei ero ollut supernopea, sinä vaan pidät kumppanin asioita mitättöminä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi