Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä "itsestään selvät" asiat selvisivät sinulle hävettävän myöhään

Vierailija
11.01.2024 |

Itse ihmettelin aina sitä, miksi saunan jälkeen on niin törkyinen olo vaikka on käynyt suihkussa. Tajusin vasta reilusti yli parikymppisenä, että sen takia kaverit ei kuivata itseään heti ja laita vaatteita päälle heti niinkuin minä juuri sen takia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että nuorena ei kannata vaan opiskella jotain diippadaappaa, jota et oikeastaan halua lopulta tehdä ja josta ei saa kunnon palkkaa. Jo nuorena pitäisi osata tehdä järkeviä valintoja. Luulin, että nuorena on ok kokeilla ja "haahuilla".

Ja vanhempien pitää laittaa lapsi oikeaan päiväkotiin ja kouluun sekä perustaa hänelle rahastosäästötili sekä hankkia osakkeita. Näin hän ei ajaudu toisen luokan kansalaiseksi tai vihervasemmistolaiseksi.

Vierailija
22/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Änn yy tee - Nyt! Että nuista alku äännähdyksistä muotoutuu sana NYT. En ymmärrä miten en tajunnut tuota vasta kun... Hävettävän myöhään:D

"Paikoillanne - valmiit - nyt" ei sekään ole mikään tyhjä mantra, vaan sanoilla on merkitys. Kun sen tajuaa (minä hävettävän myöhään), virheelliset "valmiit - paikoillanne - nyt" tai "paikoillanne - valmiinanne -nyt" -muodot särähtävät vielä pahemmin korvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naisia kiinnostaa miehissä vain raha ja asema. 

Vierailija
24/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on virkamiesten vasemmisto puolue.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi