Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä "itsestään selvät" asiat selvisivät sinulle hävettävän myöhään

Vierailija
11.01.2024 |

Itse ihmettelin aina sitä, miksi saunan jälkeen on niin törkyinen olo vaikka on käynyt suihkussa. Tajusin vasta reilusti yli parikymppisenä, että sen takia kaverit ei kuivata itseään heti ja laita vaatteita päälle heti niinkuin minä juuri sen takia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikilla pitää olla shortsit.

Vierailija
2/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nuorena ei kannata vaan opiskella jotain diippadaappaa, jota et oikeastaan halua lopulta tehdä ja josta ei saa kunnon palkkaa. Jo nuorena pitäisi osata tehdä järkeviä valintoja. Luulin, että nuorena on ok kokeilla ja "haahuilla".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa ihmisistä ON tyhmiä oikeesti

Vierailija
4/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole sellaista samanlaista raha-ajattelutapaa kuin suurimmalla osalla suomalaisista. Tarkoittaen sitä, että ihan vilpittömästi pidän joitain asioita ihan edullisina, vaikka muut kauhistelevat niiden kalleutta. Esim. Mielestäni sadan euron nahkakengät ovat ihan normaalin hintaiset, mutta todella moni kauhistelee että aivan järkyttävää mikä hinta.

Samoin mielestäni automobiilista kymppitonni on ihan vilpittömästi sanottuna normaali hinta, kun taas valtaosalle joku parin tonnin automobiili on jo KALLIS X"""DDDD Vaikkei tuolla rahalla edes saa muuta kuin roskaa!

Vierailija
5/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni 20 000 € upouudesta automobiilista on vielä suht järkevä hinta, vaikka tuskin raaskisin itse maksaa sen verran. Mutta minusta tuo ei ole vielä törkyhintainen. 

Vierailija
6/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Änn yy tee - Nyt! Että nuista alku äännähdyksistä muotoutuu sana NYT. En ymmärrä miten en tajunnut tuota vasta kun... Hävettävän myöhään:D

Vierailija
7/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minun ihastukseni tulevat olemaan aina yksipuolisia.

Vierailija
8/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni 20 000 € upouudesta automobiilista on vielä suht järkevä hinta, vaikka tuskin raaskisin itse maksaa sen verran. Mutta minusta tuo ei ole vielä törkyhintainen. 

Minulle selvisi just, että 1800 luvulta pääsee kirjoittamaan tähän hetkeen.

Vierailija
9/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että kaikilla pitää olla shortsit.

Pitääkö? Miksi?

Vierailija
10/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Änn yy tee - Nyt! Että nuista alku äännähdyksistä muotoutuu sana NYT. En ymmärrä miten en tajunnut tuota vasta kun... Hävettävän myöhään:D

En ymmärrä miten joku ei tuota tajua, edes kaikki aikuiset. Siitä on monissa paikoissa moneen kertaan puhuttu, täällä varsinkin. Mutta mitä ihmettä ihmiset luulee niiden kolmen kirjaimen luettelemisen tarkoittavan siinä alussa? Kun sattumalta ovat samat kirjaimet kuin nyt sanassa?

Vierailija
11/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on naisen virtsaputki... tämä selvisi vasta kun opiskelin lähihoitajaksi parikymppisenä ja opeteltiin katetroimista. 

Vierailija
12/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että nuorena ei kannata vaan opiskella jotain diippadaappaa, jota et oikeastaan halua lopulta tehdä ja josta ei saa kunnon palkkaa. Jo nuorena pitäisi osata tehdä järkeviä valintoja. Luulin, että nuorena on ok kokeilla ja "haahuilla".

Joo, just tämä. Opot ja muut vaan toitotti että on tärkeää valita se ala mikä kiinnostaa. Ja paskanmarjat. Hyvin työllistävä ja hyväpalkkainen ala olisi ollut paljon järkevämpi valinta. 

Vierailija
13/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen ihmetellyt miten voi olla tajuamatta... 

Kai suurin osa oppii kirjaimetkin jo reilusti ennen kouluikää?

Vierailija
14/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on naisen virtsaputki... tämä selvisi vasta kun opiskelin lähihoitajaksi parikymppisenä ja opeteltiin katetroimista. 

Kai sentään olet mies? 

Vierailija
15/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sentään olet mies? 

Olen nainen. Se tässä huvittaakin. 

Vierailija
16/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ehkä 20, kun tajusin, että se on "mikroaaltouuni", ei "mikroautouuni". Useamman ällän ylioppilas kuitenkin olin. 

Vierailija
17/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että, kun yrittää avata viinihanapakkauksen ja painaa sen hanan kohdan pahvipyörylän sisään, niin ei kannata yrittää saada sitä pahviliparetta ulos terävällä hammastikulla.

Vierailija
18/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sentään olet mies? 

Olen nainen. Se tässä huvittaakin. 

Etkö koskaan ollut katsonut mistä pissasi tulee? 

Vierailija
19/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kaikki naiset eivät vaan voi saada kymmentä orgasmia peräjälkeen, se on ihan yksilöllistä.

Vierailija
20/24 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin oikein kunnolla vasta päälle parikymppisenä, että miksi ihmiset opiskelevat ja tekevät töitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi