Täällä Thaimaassa naiset pörrää ympärillä kuin kärpäset.
Kommentit (87)
Joo, patskan ympärillähän aina kuhisee kärpäsiä.
Sun ympärillä siellä pyörii samalla lailla naisia ku Hjalliksen ympärillä täällä. Mikäköhän siinä mahtaa olla syynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsii lompakkoa? Mistä tunnistat kuka on alkuperäinen nainen ja kuka ei ole, paitsi jos siellä ei ole väliä. Thaimaassa pitäisi saada ihmisoikeudet kuntoon ja naisille (muillekin) oma raha, tuki tms. Mitä asialle voi tehdä?
Samoja elättäjän etsijöitä ne ovat suomitytötkin.
Uus, joku taatelin oppipoika luettelee "faktoja". Ei ole pariin sukupolveen enää tarvinnut elää miehen rahoilla - kiitos feminismin että meillä on nykyään oma tili ja tienataan omat rahamme.
Olkaa varovaisia siellä ja kohdelkaa hyvin muita. Käytöstavat pitää muistaa.
Olen nähnyt sivusta baaripöydän luota, kun kaunis mies minimekossa suivaantui länkkärimiehen käytöksestä niin, että tämä hyppäsi melko korkealle ja potkaisi länkkäriä naamaan jonkinnäköisellä polvihyppypotkulla. Iso mies 3x painavampi putosi hetkessä kaula tai leukaosumasta. Hän sai vielä potkuja kehoonsa maatessaan maassa. Lady kuitenkin otettiin sivuun ja tyrmättyä miestä yritettiin elvyyttää.
Ovat kovia tappelemaan niin naiset kuin miehetkin. Kaduilla pitää osata pärjätä. Suomalainen mies ei näille pärjää jos tulee riitaa. Nopea ja voimakas potku oli. Harmittaa kun ei ollut puhelin valmiudessa. Minihameessa pomppasi ilmaan. En tiedä olisiko kulkuset näynyt jos olisi hidastettuna katsonut videolta. Sikailijat saa päihinsä niillä alueilla.
Suosittelen tutustumaan puolilaillisiin katuotteluihin jossa voi lyödä vetoa. Näissä nyrkkeilyissä on karatepotkut ja kyynärpäälyönnitkin sallittuja. Verinen kultuuri.
Vierailija kirjoitti:
Tiiäkkö minkä ympärillä kärpäset yleensä pyörii? 🙄😂
Sata kakkakärpästä ei voi olla väärässä. 😇 t. Ap
Hyvä kysymys. Minä olen naisena tavannut miehiä joilla kasva karvat melkein koko peniksen pituuten asti. Pohjoismaissa tämä lähinnä. Yleisin muoto on näyttäisi olevan että karvaa kasvaa puoleen väliin penistä. Punakarvaisia ovat olleet tai vaaleakarvaisia.