Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä veikkaatte, olenko koko loppuelämän yksin, kun en suostu tekemään enää aloitteita

Vierailija
11.01.2024 |

Olis miesten vuoro vihdoin lähestyä mua.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tee aloite. Jos miehen haluat. Mutta älä yritä sitä joka kulkee naurattamassa kaikkia naisia vaan sitä vähän hiljaisempaa. Tuolla on pilvin pimein kaiken ikäisiä miehiä, jotka vain odottavat, että prinsessauljas ratsullaan tulee noutamaan ;)

On pari kertaa yritetty tuollaista miestä. Ei tullut edes treffejä.

Vierailija
42/57 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Tinderiin, niin ei tarvitse lähestyä.

.....

🤣🤣🤣🤣🤣

On se epätoivoista joillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne epätoivoiset ja epätoivoisesti ihastuneet lähestyvät. Jos mies ei lähesty niin on varattu tai ei ole epätoivoisesti etsimässä ketään. Viimeksi jouduin epätoivoisen kanssa parisuhteeseen. Mies oli karmea takiainen ja kontrolloija. Näki minulle salarakkaita joka suunnassa, joten sitten vessaankin mentiin aina yhdessä, joka paikassa. Suhde loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin kun minä lähdin lätkimään. Nyt on takiainen jo löytänyt uuden uhrin. 

Vierailija
44/57 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne epätoivoiset ja epätoivoisesti ihastuneet lähestyvät. Jos mies ei lähesty niin on varattu tai ei ole epätoivoisesti etsimässä ketään. Viimeksi jouduin epätoivoisen kanssa parisuhteeseen. Mies oli karmea takiainen ja kontrolloija. Näki minulle salarakkaita joka suunnassa, joten sitten vessaankin mentiin aina yhdessä, joka paikassa. Suhde loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin kun minä lähdin lätkimään. Nyt on takiainen jo löytänyt uuden uhrin. 

Olen samaa mieltä, että ainakin Suomessa lähestyvä ihminen on epätoivoinen. Meillä kuuluu pärjätä yksin ja jotkut ihastumiset on noloja juttuja. Sen verran pitää pystyä tunteitaan hillitsemään, ettei häiritse vieraita ihmisiä. Varsinkin naisia, jotka ovat arvokkaampi osapuoli.

Vierailija
45/57 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää. Miten helposti lähestyttävä olet? 

Oon ollut 6 vuotta sinkkuna eikä tänä aikana ole tullut ainuttakaan lähestymistä. Siitä voit tehdä päätelmät..

Ap

Ei teistä ota selvää. Ettekö te nimenomaan toivo, ettei miehet lähesty? Koko ajan ainakin hoette, ettei miesten kannata ikinä koskaan missään lähestyä, koska lähtökohtaisesti ette ole kiinnostuneita.

Vierailija
46/57 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen! Se on naisten vuoro miehet ovat tehneet kaiken työn parisuhde asioissa, nyt olisi naisten aika ryhtyä tekemään jotain näiden parisuhteiden eteen.

Hahahaha, vai miehet tehneet kaiken työn parisuhdeasioissa. Tosiaan nostaneet jalkoja kun nainen imuroi ja siinä se. Voiko älyttömämpää lausahdusta ollakaan

Vierailija
47/57 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yksin koska et tee aloitteita samantasoisille ätmeille. Suomessa on satoja tuhansia tavis ruma miehiäj otka haluaisi seurustella kanssasi.

Vierailija
48/57 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen! Se on naisten vuoro miehet ovat tehneet kaiken työn parisuhde asioissa, nyt olisi naisten aika ryhtyä tekemään jotain näiden parisuhteiden eteen.

Eivät ainakaan mun suhteen :D Itse olen joutunut jokaisen miehen "iskemään".

Ap

No jos olet kerran tässä onnistunut, niin miksi et jatka samaan malliin?

Koska ne miehet on olleet ihan vääriä ja suostuneet suhteeseen sillä ajatuksella, että kai sitä vois kun tuo itseään noin tarjoaa. 

Ap

niiin se menee kaukana on disney magia oikeista suhteista :D ei voi ihan sydämellä valita eikä järjelläkään

Vierailija
49/57 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta sanoa näillä lähtötiedoilla. Pitäisi tietää:

- miltä näytät

- mitä harrastat ja kuinka usein

- mitä työtä teet 

Vierailija
50/57 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nappasin sen mitä hain,ja upean daamin sain,31 vuotta sitten,tässä ollaan edelleen.

Vierailija
51/57 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koska ne miehet on olleet ihan vääriä ja suostuneet suhteeseen sillä ajatuksella, että kai sitä vois kun tuo itseään noin tarjoaa. 

Ap

No selvästikin! Yleensähän toimivimmat parisuhteet alkaa juuri naisen aloitteesta. Kuinka olet voinut valita noin huonosti?!

Vierailija
52/57 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

niiin se menee kaukana on disney magia oikeista suhteista :D ei voi ihan sydämellä valita eikä järjelläkään

En ole etsinyt "disney magiaa" vaan sitä, että olisin miehelle tärkeä, eikä hän haikailisi parempien naisten perään tai pettäisi.

Ap

Vierailija
53/57 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää. Miten helposti lähestyttävä olet? 

Oon ollut 6 vuotta sinkkuna eikä tänä aikana ole tullut ainuttakaan lähestymistä. Siitä voit tehdä päätelmät..

Ap

Ei teistä ota selvää. Ettekö te nimenomaan toivo, ettei miehet lähesty? Koko ajan ainakin hoette, ettei miesten kannata ikinä koskaan missään lähestyä, koska lähtökohtaisesti ette ole kiinnostuneita.

Ei ole mitään "meitä". Jotkut naiset (ne joita yleensäkin lähestytään) varmaan haluavatkin olla rauhassa, mutta ei tätä voi yleistää koskemaan kaikkia naisia.

Ap

Vierailija
54/57 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka haetkin dominoivampaa miestä pidät silti kiinni rajoistasi. Pidä kirjaa jatkoon päässeiden miesten plussista ja miinuksista. Tarkista Linkedenistä ajantasainen työhistoria. Googlaa käyttäjien antamat oikeat nimet sekä kuvat. Etkä niele solvauksia tai ghostaamisia. Uskalla estää ihmisiä. 

Kirjallisuutta:

https://www.amazon.com/gp/aw/d/0979338425/ref=tmm_hrd_swatch_0?ie=UTF8&…

https://www.amazon.com/Becoming-Woman-God-Wants-Me/dp/0800728351/ref=mp…

https://www.amazon.com/Good-Wife-Guide-Keeping-Husband/dp/1933662859/re…

https://www.amazon.com/1950s-Housewife-Hardy/dp/0750964146/ref=mp_s_a_1…

https://www.amazon.com/Victorian-Etiquette-Manners-Customs-Klein-ebook/…

Sivustot:

https://www.farmersonly.com/#step/1

https://www.singlefarmersdating.com/

https://westernmatch.com/

Vierailija
55/57 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakohtainen kokemus on, että ei sitä muutosta yksinelämiseen kannata ainakaan henkeään pidätellen odotella tapahtuvaksi.

Itsekin olen joutunut aina olemaan se aloitteellinen osapuoli ja pakkien lisäksi saldona on pari parisuhdetta, joissa mies on ollut enemmänkin vain paremman puutteessa eli ei mitenkään erityisen kiinnostunut saati ihastunut tai rakastunut minuun vaan on tyytynyt, koska olen ollut saatavilla/tarjolla eikä "flaksi" käy niiden mieluisampien kanssa. Tuon kun tajusin niin aloitteellisuuteni loppui siihen.

Ei kiitos enää yhtään tuollaista kädenlämpöistä vaan mieluummin sitten kokonaan ilman.

Minulla samanlaisia, vaikka en suuremmin kyllä iskenyt heitä vaan taisivat miehet tehdä aloitteen.V-tuttaa vain kuin pientä eläintä,Li A:ta siteeratakseni, kun huomaa aina olevansa se laastarisuhde, kun mieheltä on mennyt bänks se Suuri Rakkaus ja on sit mun kanssa siinä välissä paremman puutteessa, kunnes löytyy se seuraava Suuri Tärkeä Rakkaus. 

Pahin vielä itki sitä entistä naistaan, ja ihmetteli kun sanoin että ei kiinnosta v-tun vertaa kuunnella sun exästä juttua. 

Päätin että yksin parempi, jos en kerran ole kenellekään se heidän elämänsä nainen. 

Vierailija
56/57 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tulisi työpaikalla naista lähestyä? Olemme samalla työpaikalla, mutta eri tehtävissä. Olen itse sairaalassa insinööri, ihastukseni yllätys yllätys hoitsu. Meillä on oma kuntosali sairaalassa. Törmäsimme ensin usein käytävällä, nainen tuli lounaalla istumaan samaan pöytään, kuntosalilla nainen juttelee ja kyselee kuulumisia. Onko kiinnostunut vai vain ystävällinen? Ei näistä ota nyt selvää. Usein kohdatessamme silmät loistaa, nainen yrittää tehdä itsestään mahdollisimman söpön ja naisellisen. 

Jos kysyn että onko viikonloppusuunnitelmia ja lähteekö oluelle, niin onko ahdistelua? 

Miten tehdään itsestä "söpö ja naisellinen"??

Kuntosalilla 6 kg punttien sijaan tekee hauisihaksia 1 kg puntella. Kai. 

Vierailija
57/57 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tulisi työpaikalla naista lähestyä? Olemme samalla työpaikalla, mutta eri tehtävissä. Olen itse sairaalassa insinööri, ihastukseni yllätys yllätys hoitsu. Meillä on oma kuntosali sairaalassa. Törmäsimme ensin usein käytävällä, nainen tuli lounaalla istumaan samaan pöytään, kuntosalilla nainen juttelee ja kyselee kuulumisia. Onko kiinnostunut vai vain ystävällinen? Ei näistä ota nyt selvää. Usein kohdatessamme silmät loistaa, nainen yrittää tehdä itsestään mahdollisimman söpön ja naisellisen. 

Jos kysyn että onko viikonloppusuunnitelmia ja lähteekö oluelle, niin onko ahdistelua? 

Miten tehdään itsestä "söpö ja naisellinen"??

Kuntosalilla 6 kg punttien sijaan tekee hauisihaksia 1 kg puntella. Kai. 

Eli kohdatessa missä tahansa ympäristössä tämä nainen ryntää salille nostelemaan kilon painoja? Kuulostaa erikoiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä