Mitä veikkaatte, olenko koko loppuelämän yksin, kun en suostu tekemään enää aloitteita
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen! Se on naisten vuoro miehet ovat tehneet kaiken työn parisuhde asioissa, nyt olisi naisten aika ryhtyä tekemään jotain näiden parisuhteiden eteen.
Eivät ainakaan mun suhteen :D Itse olen joutunut jokaisen miehen "iskemään".
Ap
No jos olet kerran tässä onnistunut, niin miksi et jatka samaan malliin?
Koska ne miehet on olleet ihan vääriä ja suostuneet suhteeseen sillä ajatuksella, että kai sitä vois kun tuo itseään noin tarjoaa.
Ap
No mikä siinä Tinderissä sitten meni pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Ei naisten oikein kannata tehdä aloitteita. Miehet ottavat usein huomion ja hyödyn vastaan, vaikkei parisuhde kiinnostaisikaan.
Hyödyn? Kun nainen tulee keskustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen! Se on naisten vuoro miehet ovat tehneet kaiken työn parisuhde asioissa, nyt olisi naisten aika ryhtyä tekemään jotain näiden parisuhteiden eteen.
Ap
Kuinka kohteliaat pakit olet saanut miehiltä joiden iskeminen on jäänyt yritykseksi? Tiedän kuinka nöyryyttäviä on naisten antamat pakit, mutta mitä sinä olet kokenut naisena?
Ihan yhtä nöyryyttävältä tuntuu, joskus joku jopa naureskellut perään. Hävettää ja nolottaa, kun on kuvitellut, että mies olisi muka kiinnostunut minusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No jos olet kerran tässä onnistunut, niin miksi et jatka samaan malliin?
Koska ne miehet on olleet ihan vääriä ja suostuneet suhteeseen sillä ajatuksella, että kai sitä vois kun tuo itseään noin tarjoaa.
Ap
No mikä siinä Tinderissä sitten meni pieleen?
Kiinnostun miehistä ensisijaisesti olemuksen perusteella ja sehän ei Tinderissä näy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää. Miten helposti lähestyttävä olet?
Oon ollut 6 vuotta sinkkuna eikä tänä aikana ole tullut ainuttakaan lähestymistä. Siitä voit tehdä päätelmät..
Ap
Ei tuo välttämättä kerro mitään. Vaikka olisi kuinka helposti lähestyttävä, mutta jos ei liiku paikoissa joissa uusiin ihmisiin voisi tutustua, niin ei se paljoa auta.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisten oikein kannata tehdä aloitteita. Miehet ottavat usein huomion ja hyödyn vastaan, vaikkei parisuhde kiinnostaisikaan.
Sä luulet että mies saa automaattisesti pilua kun nainen tulee juttelemaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Naisten ei kannata tehdä aloitetta, koska naiset haluavat nähdä miehen riskinottokyvyn. Mitään tekemistä tällä ei ole minkään hyötyjen kanssa. Tinder tosin ei vaadi mitään riskinottokykyä, ja se näkyykin deittimarkkinoilla sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää. Miten helposti lähestyttävä olet?
Oon ollut 6 vuotta sinkkuna eikä tänä aikana ole tullut ainuttakaan lähestymistä. Siitä voit tehdä päätelmät..
Ap
Ei tuo välttämättä kerro mitään. Vaikka olisi kuinka helposti lähestyttävä, mutta jos ei liiku paikoissa joissa uusiin ihmisiin voisi tutustua, niin ei se paljoa auta.
Liikun kyllä ihmisten ilmoilla.
Ap
Omakohtainen kokemus on, että ei sitä muutosta yksinelämiseen kannata ainakaan henkeään pidätellen odotella tapahtuvaksi.
Itsekin olen joutunut aina olemaan se aloitteellinen osapuoli ja pakkien lisäksi saldona on pari parisuhdetta, joissa mies on ollut enemmänkin vain paremman puutteessa eli ei mitenkään erityisen kiinnostunut saati ihastunut tai rakastunut minuun vaan on tyytynyt, koska olen ollut saatavilla/tarjolla eikä "flaksi" käy niiden mieluisampien kanssa. Tuon kun tajusin niin aloitteellisuuteni loppui siihen.
Ei kiitos enää yhtään tuollaista kädenlämpöistä vaan mieluummin sitten kokonaan ilman.
Mä olen ollut nyt 16 vuotta yksin, reseptillä käyn vain kotona ja töissä (nykyään en sielläkään kun on 100% etätyö), enkä erityisesti etsi ketään enkä tee aloitteita. Minulle loppuelämä yksin on kyllä ihan se toivottu vaihtoehto.
Paljon mahdollista. Naisen on itse etsittävä itselleen mies muutenkin.
Väärät miehet nimittäin tekee niitä aloitteita. Jos sulle sitten sellainen kelpaa...
Vierailija kirjoitti:
Väärät miehet nimittäin tekee niitä aloitteita. Jos sulle sitten sellainen kelpaa...
No tähän mennessä niitä ei ole tehnyt väärätkään joten olen varma siitä, että olen loppuikäni yksin.
ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tähän mennessä niitä ei ole tehnyt väärätkään joten olen varma siitä, että olen loppuikäni yksin.
ei ap
No tee aloite. Jos miehen haluat. Mutta älä yritä sitä joka kulkee naurattamassa kaikkia naisia vaan sitä vähän hiljaisempaa. Tuolla on pilvin pimein kaiken ikäisiä miehiä, jotka vain odottavat, että prinsessauljas ratsullaan tulee noutamaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ap
Ihan sama juttu mulla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ap
No tee aloite. Jos miehen haluat. Mutta älä yritä sitä joka kulkee naurattamassa kaikkia naisia vaan sitä vähän hiljaisempaa. Tuolla on pilvin pimein kaiken ikäisiä miehiä, jotka vain odottavat, että prinsessauljas ratsullaan tulee noutamaan ;)
Olen tehnyt aloitteita, mutta huonolla menestyksellä. Ja en tosiaan ole lähestynyt mitään hamesankareita tai muita suupaltteja, koska olen itsekin enemmän introvertti ja tuollainen sosiaalinen höslääjä olisi ihan kamalaa seuraa. Toisekseen ymmärrän oman "tasoni" enkä edes kuvittele kiinnostavani sellaista miestä jolla olisi kovasti muitakin vaihtoehtoja ja joka imee naisia kärpäspaperin lailla.
Kokemukseni mukaan olen kuitenkin miehelle se johon mies tyytyy tai jonka mies kelpuuttaa, koska ei muutakaan saa vaikka haluaisi. Ja se käy melko nopeastikin suhteen vakiinnuttua selville ihan kaikesta kuinka vääränlainen miehen mielestä olen ja kuinka voisin parantaa sitä ja tätä. Ja nämä siis on nimenomaan aina ulkonäöllisiä seikkoja joista mies narisee ja vasta sitten alkaa luonteessanikin olla vikaa, kun en "korjaa" itsestäni näitä "vikoja" enkä muutenkaan ulkoisesti muutu sellaiseksi mitä mies tahtoisi kumppaninsa olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ap
Eri, mutta oletat jostain syystä että edellinen iskisi vain tuollaisia miehiä vaikka se tuskin pitää paikkaansa, ja toisekseen, ei ne hiljaisemmat ole automaattisesti yhtään parempi kohde. Päinvastoin hyvin vähän huomiota saava ja suuremmassa pillun puutteessa oleva mies saattaa vain innokkaammin tarttua kehen sattuu naiseen, joka tulee vähänkään tarjolle. Kyllä naiselle on suureksi hyödyksi ainakin tuntea miestä hyvin jos sellaista lähtee yrittämään.
Miten tulisi työpaikalla naista lähestyä? Olemme samalla työpaikalla, mutta eri tehtävissä. Olen itse sairaalassa insinööri, ihastukseni yllätys yllätys hoitsu. Meillä on oma kuntosali sairaalassa. Törmäsimme ensin usein käytävällä, nainen tuli lounaalla istumaan samaan pöytään, kuntosalilla nainen juttelee ja kyselee kuulumisia. Onko kiinnostunut vai vain ystävällinen? Ei näistä ota nyt selvää. Usein kohdatessamme silmät loistaa, nainen yrittää tehdä itsestään mahdollisimman söpön ja naisellisen.
Jos kysyn että onko viikonloppusuunnitelmia ja lähteekö oluelle, niin onko ahdistelua?
Vierailija kirjoitti:
Miten tulisi työpaikalla naista lähestyä? Olemme samalla työpaikalla, mutta eri tehtävissä. Olen itse sairaalassa insinööri, ihastukseni yllätys yllätys hoitsu. Meillä on oma kuntosali sairaalassa. Törmäsimme ensin usein käytävällä, nainen tuli lounaalla istumaan samaan pöytään, kuntosalilla nainen juttelee ja kyselee kuulumisia. Onko kiinnostunut vai vain ystävällinen? Ei näistä ota nyt selvää. Usein kohdatessamme silmät loistaa, nainen yrittää tehdä itsestään mahdollisimman söpön ja naisellisen.
Jos kysyn että onko viikonloppusuunnitelmia ja lähteekö oluelle, niin onko ahdistelua?
Miten tehdään itsestä "söpö ja naisellinen"??