Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuun Sissit vko 2!

08.01.2007 |

Viikkopinoa kehiin, kun syyskuisia odottajia tuntuu olevan jo jonkin verran ja edellisessä pinossa mittaa.

No niin esittelylistasta on tehty ensimmäinen versio - sanokaahan mielipiteitä! Yritin tehdä syksyisillä väreillä. Kaikkee tarpeellista voidaan lisätä sitä mukaa kun tulee mieleen :) (esim. synnytyssairaalat ym.) Eli ehdotuksia sitten vaan ilmaan!

Päivitystä helpottaa jos viitsitte laittaa omat esittelyt aina tuoreimpaan päivitykseen (pinon jatkoks), josta minä (tai joku muukin) ne sinne päivitän!! Huom! Myös myöhemmin päivitystä kaipaavat tiedot esim. la:n muuttuessa mielellään sinne! Täältä niitä on erittäin vaikea poimia ja etenkin muistaa ;)

Nyt pyykkäämään, että saa huomiseks puhtaita vaatteita päälle :D

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ainakin tosi hieno ja innokaana kävinkin sinne heti omat tietoni lisäämässä. Ja kiva kun avasit tämän viikkopinonkin, koitetaan pitää ekalla sivulla, eikös juu?

Eilen varasin sitten neuvolan, kuten arvelinkin, viikolla 8 on meilläpäin eka neuvola eli pari viikkoa on vielä odotettavaa sinne. Vaikka eipä sielllä mitään kummempaa luvassa ole..Enemmän sitä ultraa odotan, meillä kaupunki tarjoaa kaksi eli np-ultra n. viikolla 12 ja rakenneultra n. viikolla 20. Yksityiselle en ole ajatellut näiden lisäksi mennä.

Kauhea väsymys vaivaa ihan jatkuvasti, ja nämä ilmatkaan ei kyllä yhtään piristä. Mandariineja oon koittanut pitkin työpäivää syödä, jotta vähän saisi vitamiineja ja että tuo orastava pahoinvointikin pysyisi poissa..

jondeliini rv5+6

Vierailija
2/33 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kolmosta odotellaan meillä. Kaksi poikaa temmeltää kotona, esikoinen syntynyt syyskuussa 2001 ja näyttäisi tuo laskettu aikakin menevän tosi lähelle. Kuopus täyttää huhtikuussa 3v.

Raskaus oli kyllä pikkuinen ylläri sillä jätin ehkäisyn pois vasta marraskuun lopulla ja vain yhdet menkat ehti olla. Tarkoitus oli aloittaa yritys vasta keväämmällä mutta tämä olikin sitten innokas tulija.

minttupipsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se uusi viikko taas pyörähti käyntiin.

Vatsakivut on vähentyneet, onneksi. Niin ja meinasi joku kumma etova olo iskeä ;) Nyt on sunnuntaiaamusta asti ollut aamuisin hieman etova olo, mutta ei kuitenkaan ole tarvinnut oksentaa. Jotenkin tuntuu raskaus todemmalta kun on oireita, mutta vielä maltilla odotetaan ensi viikon maantaita ja ultraa. Miten tämä odottavan aika voi olla näin pitkä!! Tuntuu ettei maanantai tule millään ;) Toisaalta pelottaa, koska sitten sitä tiedetään kasvaako masussa joku.... Sitten on heti tiistaina neuvola.

Vierailija
4/33 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens viikon ma on ultra ja jännittää jo hirveästi.

6päivää pitäisi vielä jaksaa odottaa!

neuvola on ensi viikon to, sitäkin odotan kauhesti.

Ihanaa kun on sama neuvola täti joka oli esikoista odottaessa. Hän tietää taustoista vähän. Lähinnä se, että esikoisen synnyttyä sairastuin masennukseen..

Rinnat on turvoksissa ja kipeät! Ärtyneisyyttä ja menkkamaista kipua alavatsassa on myös ollut. Mutta ei muita oireita vielä.

Pahoinvointia ei esikoisen aikana ollut kuin rv 9 lievänä. Saa nähdä miten nyt käy.

Epätodellinen olo on kun tuntuu ettei ole mitään raskausoireita oikein. lähinnä ehkä sitten mahdollinen pahoinvointi ja masun kasvu konkretisoi tätä. ja ultra! :D

Vierailija
5/33 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Jondeliini[/b] - Kyllä sitä ekaa ultraa jo odottaa - jännä sinänsä että jo tässä aiheessa. Meisän kunta tarjoaa myöskin alkuraskauden ultran siinä ekan neuvolan tienoilla rv 9-10. Mandariinit uppoo täälläkin :D

[b]eppuliini[/b] - Noista raskausviikoista! Eikös ne raskausviikot lasketa niin että esim. nuo sinun 6+1 ovat jo seitsemäs viikko. Kuudes viikko on siis jo täyttynyt ja seitsemäs alkanut. Raskaushan aletaan laskemaan viikoista 0+0 - joka on siis ensimmäinen viikko.

En kerkee nyt kummempia turisemaan - tytön mummo tulee kylään puolen tunnin päästä ja pitäisi tiskata ennen sitä ;) En vain malttanut olla tuelmatta ja hinguin jo päästä tekemään ensimmäiset listaukset esittelyihin!

Hauskaa päivää tai päivän jatkoa :)

Vierailija
6/33 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei kaikille tasapuolisesti!

ja kiitos hienosta esittelysivusta dumlelle:)

meille siis kolmatta lasta odotellaan!

keväällä 2005 esikoisen odotus päättyi kauheimmalla mahdollisella tavalla, synnytin odotetun pienen tyttömme enkelinä kolme viikkoa ennen laskettua aikaa. syytä ei koskaan tapahtuneeseen löydetty.

suru oli suuri ja jatkuu edelleen eikä koskaan lopu, mutta elämä näytti meille myös valoisat kasvonsa ja niinpä meille syntyi terve ja ihana osku-poika helmikuussa 2006. oskun synnyttyä oli selvää jo synnytyssalissa, että pikkusisarus saisi piakkoin luvan tulla ja niinpä jätimme ehkäisyn pois ensimmäisenä hääpäivänämme elokuun lopussa. nyt sitten joulun alta on jo ollut oireita ja eilisiltana plussatesti vahvisti tuntemukset -jos kaikki sujuu parhain päin, niin oskusta on tulossa ensi syksynä isoveikka! :)

tarkkaa raskauden kestoa en tiedä, koska kierto on ollut sekaisin, viimeiset kuukautiset ovat olleet lokakuun alussa!!! mutta varmistelin asiaa joulukuun 8.päivä ennen pikkujouluja ja silloin näytti negaa. neuvolaan en vielä tänään ehtinyt soittaa, täytyy yrittää huomenna. tiedä sitten millä keston varmistavat, käsikopelolla vaiko peräti ultralla?

HIENOA JA ONNISTUNUTTA ODOTUSTA KAIKILLE!

toivottavat auringonkukka ja pieni rv5?

Vierailija
7/33 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin sitten mennä kuitenkin alkuraskauden ultraan yksityiselle ja varasin ajan, sain sen maanantaille.. Silloin viikkoja on 6+5 (tai 6+2) mutta luulisi sykkeen näkyvän, jos on näkyäkseen.. Hirvittävä pelko iski, kun kaverilla huonoja uutisia eilen oli, olin kyllä pähkäillyt ultraa jo aiemmin, mutta nyt päätös sitten kypsyi..

Kyllä täälläkin nykyään pääsee jo peräti np-ultraan ja rakenneultraan, ennen oli vain rakenneultra.. Mutta siltikin haluan käydä kurkkaamassa, onko kaikki ok..

(.) Väsyttää ja kuvottaa

Vierailija
8/33 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt taalla palloilin niin kirjoitan tannekin!

Esittelypinoon menen seuraavaksi.

Taalla odotellaan ekaa syysvauvaa, noiden neljan siskoksen jalkeen! Mulla kaks on talvilapsia (helmi- ja maaliskuu) ja kaksi kesa (kesa-ja heinakuu) kivaa vaihtelua tahan tyttosarjaan, ja tyttoa siis odottelen tallakin kertaa sisimmassani!

LA on vasta 16.9, joten pitka taivallus meilla edessa; jokos teilla on ' tekonimi' vauvelilla? Mulla edelliset km:t olivat nimeltaan Sissi ja Sintti, joten niita en talla kayta. Simoksi taman kylla nimesin kun eilen plussan sain (Simo Simppa), mutta Toivo-nimikin pyorii mielessa, nakeehan sen sitten myohemmin mika tuntuu luontevalta. Hassua nuo nimet kun tyttoa siis toivon, kun pienessa taikauskossani uskon naitten km:ien olleen poikia, kun oviskipuiluja ei niista ollut ja siis saivat alkunsa silloin!

Kysymys; onks mulla nyt siis 4+3 vai 5+3? Kun vikat tatoset tuli 10.12; apuva?!

Laakariin olen menossa ultrattavaksi 19.1; kun silloin pitaisi nakya sydanaanet alakautta! Sekin paiva jannittaa jo nyt: onhan mun edelliset loppuneet niihin aikoihin...

Mutta nyt sinne esittelylistaan!

Kaikille hyvat voinnit!

-levinia-

Vierailija
9/33 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitä ollaan kanssa mukana...

Muistaakseni olen kyllä jo jossain vaiheessa ilmottautunut mukaan, mutta kun en joka päivä kerke kirjoitella niin en muistakaan että mihin sitä vielä tulikirjoteltua :)

Kuitenkin siis kakkosta odottellaan kun esikoinen täyttää kohta 2v.

Todellakin on tämä raskaus ihan erilainen kun esikoisen kanssa. Silloin kun ei tuntemuksia ollut melkein lainkaan. Nyt sitten senkin edestä.

Tuntuu että joka puolella tuntuu jotain. Rinnat kipeet, mahaa vihloo ja etovaa oloa. Ruokahalukin on jo sitä luokkaa että joutu miettimään ettei vaan tulee turhaan paljon syötyä kerrallaan, kun joutuu syömään aika usein.

Neuvolaan kerkesin ajan varata ja sinne pääsee sit vasta 3 vko.päästä.

Ensi viikolla pitäisi Jorviin soittaa ja varata ultra ääni.

Ai niin piti vielä kysyä että missä tämä esityslista on näkyvillä, onko se siinä yahoossa vai täällä Vauva-palstalla?

Can rv.7

Vierailija
10/33 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Can[/b] - Esittely pino pyörii ihan täällä! Yhteisö juttu on sitten erikseen kaikille halukkaille. Itse en kyllä sinne ilmottaudu, kun en jaksa kahdessa paikassa kuitenkaan käydä. Sitä paitsi kun nyt aloin meidän esittelyjä ylläpitämään, mikä vie oman aikansa..

Ja esittelyissähän on aina päivityksen päivämäärä - niin tietää mikä niistä on tuorein versio.

[b]levinia[/b] - Mun laskujen mukaan sulla on nyt rv 4+3, toiv. laskin oikein.. Tässä muuten hyvä linkki raskauskiekkoon: http://www.oys.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111

Vinkkinä muillekkin, siel on hyvä laskee viikot ja muut :)

[b]Heitänpä muuten galluppia ilmaan[/b] - Joko teidän miehet on sisäistänyt vauvan tulon?! Kyllähän se naisille melkein poikkeuksetta kolahtaa ennemmin ja vasta myöhemmin miehille. Mutta joko tässä vaiheessa on miehet täysillä mukana.

Tänään kerroin töissä jo raskaudesta, omalle osastolle (päiväkodissa). Sen verran tuppaa jo olevan kuvotusta, että parempi kun tietävät. Niin ei herätä ihmetystä mun puuskuttamiset ;D

Aika moni muutenkin jo tietää :D En vaan osaa olla kertomatta läheisille ihmisille. Isovanhemmat ei kuitenkaan tiedä, mutta varmasti kuulevat kun seuraavan kerran nähdään.

Tulevalle isosiskolle kerron vasta joskus viikkojen päästä - Tämä 5v neito on niin innokkaasti toivonut siskoa tai veljeä, ettei pysy housuissaan jos saa nyt jo tietää. Ja jos sattuu kesken menemään niin on erittäin vaikea käsitellä sitä asiaa..

dumle rv 5+4 (kalenterista lunttasin, ei muista näitä vielä ;) )

Vierailija
11/33 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin päivän päätteeksi ehtii koneelle kun esikoinen on saatu nukkumaan ja tiskit hoidettua ja koira lenkitettyä ja pyykit ripustettua ja... niin olishan noita hommia, mieskin tulee iltavuorosta vasta yhdentoista jälkeen. Mutta anyway tänään siis soitin ajan neuvolaan ja yksityiselle ultraan menen myös kun en millään jaksa sinne 12 viikolle odottaa. Tänään tuli 6viikkoa täyteen (menkkojen mukaan) vaikka epäilen että ei kyllä ihan niin pitkällä olla vielä kun testikin näytti plussan vasta kp40/28-38. Meillä mies oli suorastaa pienessä paniikissa kun plussa varmistui kun ekaa yritettiin melkeen vuos ja tämä päätti tulla heti ekasta kierrosta. Onneksi on nyttemmin jo hieman rauhoittunut :) Oma olo on ollut melko hyvä, vähän vain väsynyt, mutta en kyllä voinut pahoin ekallakaan kerralla. Kaikille muillekin hyvää vointia toivottelen!

myrsky100

Vierailija
12/33 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, tein tänään testin ja se oli kuin olikin positiivinen :)

Kädet alkoi vapisemaan niin paljon, että testi tippui lattialle...

Soitin sit heti sen jälkeen isännälle, joka oli tosi innoissaan ja alkoi heti hössöttämään. On se suloinen :)

Huhtikuusta 2006 saakka tätä uutista ollaan odoteltu, ja nyt se tuli. En vaan osaa oikein rentoutua, ennen kuin tiedän että kaikki on OK ja että tuolla masussa todellakin olisi meidän oma pieni ihmeemme.

Laskin sillä raskauskiekolla rv:t ja se näytti että nyt olis menossa 4+1 ja LA olis 18.9.

Oon tosi väsyny koko ajan, ja mahaan koskee (olin jo lähes paniikissa, mutta lueskellessani huomasin muillakin olevan vatsakipuja..). Ja kaiken kruunaa etova olo.

Huomenna pitää soittaa neuvolaan!

Hyvää tammikuun jatkoa kaikille!

Vierailija
13/33 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostetaan eka sivulle

Vierailija
14/33 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että täällä ollaan aktiivisia ja tulee uutta väkeä mukaan. Onnea kaikille plussanneille!

Itse ajattelin myös pysyä vain täällä palstalla enkä liittyä yhteisöön mukaan, mitä olen vähän muiden kuukausien odotuspinoja seuraillut niin varsin aktiivisesti ovat kirjoitelleet ja kiinteän tuntuisia ryhmiä on muodostunut niihinkin.

Dumlen galluppiin: Olen oikein ihmetellyt miehen suhtautumista, tuntuu, että on sisäistänyt tämän kakkosen odotuksen ihan toisella tapaa kuin esikoisen. Silloin kaikki oli varmaan niin uutta ja ehkä vähän pelottavaakin, ettei raukka oikein tiennyt mitä tuleman pitää. Nyt kyselee koko ajan miten voin ja puhuu kovasti tulevasta odotusajasta ja ajasta, jolloin meitä on neljä. Odottaa myös tosi innokkaasti ekaa neuvolaa (vaikkei mukaan ole tulossakaan) ja ultria, joihin tulee itsekin mukaan. Varsin herttaista siis.

Ja mies odottaa myös malttamattomana, että pääsee kertomaan asiasta muille. Me kun on päätetty, että kerrotaan vasta kun sydänäänet on kuultu tai vauveli ultrassa nähty- eli menee tuonne rv12 jälkeen. Ja töissä kerron vasta kun alkaa masu näkymään. Esikoisen kanssa meni yli rv20, mutta nyt varmaan jo aikaisemmin. Yksille kavereille oli pakko paljastaa kun olivat uuden vuoden vietossa meillä ja kumma kyllä mulle ei viini ja muut juomat maistuneet..

Jotenkin sitä vaan haluaa suojella itseään siltä, että jos kaikki ei menekään hyvin niin ei tarvitse sitten kaikille olla selittelemässä ja kaikkien kanssa asiaa surra.

Väsymys alkaa mulla olla aika tuskaista. Aamulla ei meinaa millään päästä sängystä ylös ja silmaät on ihan turvoksissa. Koko päivä menee töissä haukotellessa ja illalla kotona ei jaksa mitään tehdä. Nukkumaan meen jo hyvissä ajoin ennen kymmentä, huoh. Jostain syystä en muista, että olis näin tuskallista ollut esikoisen kanssa, tai sitten aika vaan kultaa muistot..

Hyviä vointeja kaikille sisseille!

jondeliini rv6+1

Vierailija
15/33 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken lähti viesti vähän turhan hätäseen kun piti mennä nostamaan esikoinen pois koiran vesikupista (oli tehnyt kivan uima-altaan siitä :)Väsyttää pirusti ja hampilääkäri olisi edessä. Tietääkö kukaan voiko puudutuksen ottaa ihan normaalisti? Itse en kyllä juurihoitoa ilman puudutusta kestä joten mietin että pitäiskö perua koko juttu. Viikkoja nyt siis 6+1

Vierailija
16/33 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospas minäkin varovaisesti tulen tänne listalle :-) Käyn laittamassa tietoni pinoon sitten jossain vaiheessa.

Elikkäs, testi näytti plussaa ja raskaana siis ollaan :-) Tämä raskaus sai alkunsa heti km:n jälkeen, joka siis oli 12/06 rv 6. Tällä hetkellä tietty pelottaa, että miten tämän kanssa käy, mutta jotenkin olen levollisemmalla mielellä nyt :-) Ei kai tässä auta kuin uskoa ja toivoa ja luottaa, että kaikki menee hyvin ja meille tulee syyskuussa vauva.

Tämä vauva on siis meidän kolmas eli kotona on jo -01 ja -03 syntyneet lapset. Minulla on itselläni ollut krooninen vauvakuume sitten kuopuksen syntymän, mutta miehelleni se iski vasta viime syksynä. Sinänsä hyvä, että molemmat olemme varmoja asiasta, ja toisaalta hyvä ikäero tulee lapsille :-) Ihan helppoa ei ole nämä minun raskaudet olleet lukuunottamatta esikkoa. Ykkösen ja kakkosen välissä oli myös km rv 10, mutta siitä(kin) toivuin nopeasti ja tulin aika pian raskaaksi. Ja siitä tuloksena 3-vuotias :-)

Oireina on jatkuva ällö-olo, närästys ja väsymys. Vatsakipuilujakin on, mutta ne kuulunevat asiaan. Itse varmaan odottelen vasta tuonne np-ultraan asti, enkä mene alkuraskauden ultraan. On vaan aika monta viikkoa vielä odotettavana...

Minä niin toivon totisesti, että saan tämän lapsen pitää...

-Ultsi 5+0-

Vierailija
17/33 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira oli ihan innoissaan ku näki ensimmäistä kertaa lunta tänään :D onhan se kiva kun on valkoinen maa. Ja lisää tulee koko ajan.

Mulla on ihan sairaalloinen keskenmenonpelko. Tosiaan kesti puoltoista vuotta päästä siitä edellisestä jotenkin yli.. Neuvolaan en ole soittanut mutta tänään mies patisteli soittelemaan josko menisin vaikka keskustelemaan tästä. Toissailtana ja yönä koski mahaan tosi paljon, olin/olen ihan varma että enää ei ole mitään elossa. Toisaalta seuraavana aamuna ja sen jälkeen ei ole kuitenkaan sattunut oikeastaan ollenkaan (välillä sitä menkkamaista jomotusta mutta se on ihan normaalia). Minkäänsortin punertavaakaan viittaavaa vuotoa ei ole ollut joten voihan se olla että stressaan ihan turhaan. Kuitenkin todennäköisyys kahdelle peräkkäiselle keskenmenolle on kai aika pieni (vaikka siis tapahtuuhan sitäkin) varsinkin kun en kuulu mihinkään riskiryhmään. Tai näin yritän itselleni selittää :D Ihan sellainen olo ettei olisi raskaana.

Ultraan olen todellakin menossa heti kun vaan luulen että siellä jotain näkyisi. Tekayn kiekon mukaan sydänäänet pitäisi kuulua viikon päästä, mutta onkohan se kuitenkin vähän liian aikaista? Nyt on sen kiekon mukaan 4+6 mutta kun en muista koska viimeiset menkat oli niin en ole ihan varma. Ton mukaan olen nyt kuitenkin laskenut :)

Mitenkä muilla on torstai alkanut? Toivottavasti paremmalla mielellä :)

Vierailija
18/33 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas, miten näistä pelkotiloista pääsee irti? Mä jotenkin kuvittelin ottavani tän lungisti ja katson, mitä tuleman pitää...Silti taka-alalla jyytää pelkotila, että entäs sitten...Mä kun haluaisin alkaa nauttimaan tästä raskaudesta. Pelkään että mä näillä pelko- ja jännitystilanteilla aiheutan keskenmenon...

Sinänsä olen luottavainen tähän raskauteen, kuten jo aiemmin kerroinkin, mutta silti...

-Ultsi-

Vierailija
19/33 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, pelkoa keskenmenosta.. Jännä kun en itse osaa pelätä en sitten yhtään. Ja tavallaan unohtaakin liian helposti, olevansakaan raskaana. Esim. töissä (päiväkodissa) aina jälkikäteen tulee mieleen et joissakin asioissa kannattas ehkä höllätä vähän. (kuten kurottelut varastojen hyllyille jakkaralla!) Ja kotona oma pimu saattaa loikata syliin mahan päälle aika ronskein ottein - missä se raja oikein menee? Mikä voi olla vaarallista?

Ultsille ja Oikukkaalle (sanotaanks se näin ;) ) en kyllä osaa sanoa tuohon pelkoon siis mitään.. Mulla on vaan sellanen ajatus päässä et jos se tapahtuu, niin sit se tapahtuu - itse siihen tuskin voi kuitenkaan vaikuttaa näin varhaisessa vaiheessa! :)

Ai niin arvatkaas mitä menin tänään tekemään :D Ostin pienet vauvan housut ja bodyn 50cm! Ihanat. Joskus keräilinkin paljon vauvan vaatteita (taltutin vauvakuumetta) - jotka ovat nyt siskollani lainassa (la huhtikuussa). Ihan sellaisia neutraalin värisiä, pieniä kokoja. Täytyy vain yrittää hillitä nyt tätä vauvanvaate ostelua - kun nekin tulee sieltä takasipäin meidän pienoiselle käyttöön.

Nyt on kyllä tiskattava - ärsyttää tämä saamattomuus! Heippa :)

Vierailija
20/33 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ma kavin sitten ultrassa tanaan. Eilen kun laakarille soittelin oli sita mielta, ettei mun km-taustalla ootella. Joten sikio loytyi ja kokokin oli oikea, ja paljon muutahan siina ei nae nain aikaisilla viikoilla: kuukauden paasta uudelleen.

Oireita ei sen kummempia ole, mutta ne alkaakin mulla vasta rv 6 jalkeen.

Tuosta rapuilla kiipeamisista yms. akrobaattitempuista kylla pitaa alussa ottaa iisisti. Parempi olla liian varovainen, kuin sitten voivotella vahingon satuttua etta miksikohan niin ja nain tein? Ja muksun hyppimisista, etta jos sunhun sattuu on liian kovaa menoa, muuten ' no worries' .

G: meilla on mies kuumeillut jo mua ennen ja siis hanen pikkupainostuksestaan mun suunnittelemasta lapsia3- perheesta on tulossa lapsia5! Ja kivaahan tama kun kaikki menisi hyvvin loppuun asti! Munsta on ihanaa olla raskaana ja se pikkuvauva-aika on superhienoa!

Voikaa siis edelleen hyvin

-levinia menossa kotihommiin-