Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te sydänlihastulehduksen kokeneet, millaisia olivat oireenne?

Vierailija
10.01.2024 |

Itsellä ollut joulun ajoista lähtien korkeaa leposykettä (85-95) johon aloitin beetasalpaajan joka kyllä auttaa. Tänään järkytyksekseni huomasin, että älykellon mukaan syke nousi 148 kun kävin vessassa ja kastelun kukat :/ 

Poskiontelotulehdusoireita ollut v 2021 lähtien mutta kuvissa ei näy mitään...Välillä itselläni pistävää rintakipua vasemmalla, muöjahduksia rinnassa etenkjn iltaisin ja yleistä väsymystä. Limaa nousee paljon kurkusta ja aamuisin se on usein kellertävää ja osin paakkuistakin, tämä lisääntynyt 3 päivän aikana. Huomenna aion ottaa yhteyttä tk, mutta haluaisin kuulla kokemuksianne?

N38

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sairastin viime kuussa koronan. Kuume sahasi ja sain yskän puuskia. Kävin normaalisti töissä kun oireet olivat ohi. Sitten alkoi sydänkipu ja paksun liman irtoaminen yskiessä. Nyt olen pakkolevossa ja soitan huomenna lääkäriin. Sydänkipua ollut neljä päivää ja yskänpuuskat jatkuvat. 

Eikö kannattaisi ottaa jo nyt yhteyttä päivystykseen kun kerran sydänoireita?

+

Vierailija
22/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on flunssspäivä nro 17 nyt menossa. Kurkku on tosi kipeä. Tulee paakkuista limaa ja se on veristä. Eilen oli 37.5 lämpöä. Itsekin mietin milloin lääkäriin koska oireet ovat "lieviä" mutta en parane ja tauti vaan jatkuu ja jatkuu...

Ootko testannu onko korona?  Sinuna menisin jo lääkäriin kun oireet on kestäny noin kauan.

Tein neljänä päivänä peräkkäin koronatestin taudin alussa. Negatiivista näytti. Voi olla joku influenssa. Ei kyllä enää mikään perusflunssa ole..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä