Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

David Lopez löi ja retuutti Nala-koiraa

Vierailija
10.01.2024 |

https://yle.fi/a/74-20068764

Mikä tämä apina on miehiään?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MODE HALOO!!!??? MIKSEI TÄTÄ POISTETA????!!!

Vierailija
22/75 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytön kunnes toisin todistetaan. Varo ettet itse päädy tuomiolle kunnianloukkauksesta.

Minä en varo yhtään mitään tuollaisten spikkien kanssa, jotka tulee Suomeen ihan tarkoituksella aiheuttamaan sekaannusta. Haulikonpiippu suuhun ja latinon pää jauhelihaksi.

Otahan ne lääkkeesi niin vähän rauhoitut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mode ei pidä taavitista? 

Vierailija
24/75 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytön kunnes toisin todistetaan. Varo ettet itse päädy tuomiolle kunnianloukkauksesta.

Minä en varo yhtään mitään tuollaisten spikkien kanssa, jotka tulee Suomeen ihan tarkoituksella aiheuttamaan sekaannusta. Haulikonpiippu suuhun ja latinon pää jauhelihaksi.

Ilmoitettu poliisille.

😁😭😃😅🤣😂🤪😭🤣😂😅😆😁😄😃😀😉

Vierailija
25/75 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisikin melkoista, jos päätyisi tuomiolle Ylen uutisen linkittämisestä keskustelupalstalle.

Ap väitti otsikossa Lopezin syyllistyneen siihen mistä häntä syytetään, vaikka siitä ei ole mitään todisteita. Ja teskstissä väitti miestä vielä apinaksi. Eli kyse ei todellakaan ole mistään linkistä vaan ihan muusta.

Juu kyllä minä voin väittää ihan mitä tahansa tässä maassa. Ja voin tehdä ihmisille ihan mitä huvittaa. Niinhän tuo kurakyrpäkin tekee.

Niin voisit, muttet sairas luuseri muuta uskalla kuin netissä uhota. 

26/75 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin alusta lähtien ettei tuolla miehellä ollut puhtaat jauhot kasseissa.

Veikkaan että kassissa on monenlaista jauhoa ja höpöheinää hänellä. Sen oloinen hampuusi. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
27/75 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana matumies!

Vierailija
28/75 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällaista todistaa ja tekee ilmoituksen, niin otetaanko se koira pois? Vai nuhdellaanko vain? 

Vierailija
29/75 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään pidä, mutta se ei ole syy vajota sille tasolle että uhkaillaan väkivallalla/kannustetaan im.

Vierailija
30/75 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettakaapa epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö.

Vierailija
31/75 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että kassissa on monenlaista jauhoa ja höpöheinää hänellä. Sen oloinen hampuusi. 

Miksi kommentoit noin ala-arvoisesti?

Vaikutat kuitenkin yleensä ihan täyspäiseltä ihmiseltä, vaikka olen monesta asiasta eri mieltä kuin sinä.

Vierailija
32/75 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

33/75 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katso nyt itsekin tuota Davidia ja lue sen juttuja. Jos tuo ei ole pilvenpolttaja niin syön hatullisen paskaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
34/75 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällaista todistaa ja tekee ilmoituksen, niin otetaanko se koira pois? Vai nuhdellaanko vain? 

Tämä kiinnostaa koska olen todistanut tätä erään henkilön kohdalla ja se mikään eläin ei ansaitse sitä.

Vierailija
35/75 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään pidä, mutta se ei ole syy vajota sille tasolle että uhkaillaan väkivallalla/kannustetaan im.

Täällä sairaat modet itsekin kirjoittaa kummallista paskaa, niin en ihmettele jos ei poistu

Vierailija
36/75 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tää on se Tampereen hullu koiranomistaja? Ihme ettei vapaana juokseva koira oo jäänyt jo auton alle.

Joo tämä on just se, joka pitää koiraansa vapaana. Onko ihme jos puree kaikkia, jos omistajan kasvatusmetodit on tuollaiset? Toivottavasti saa eläintenpitokiellon ja lentää maasta ulos pikavauhdilla.

Vierailija
37/75 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli siinä Perjantai-ohjelmassa ja siinä tuli hyvin selväksi ettei ikinä tule muuttamaan tapoja koska mielestään ei tee mitään väärää. Vaikka hänelle rautalangasta vääntäisi lakia niin ei häntä kiinnosta. Tuo koiran tarina päättyy siihen että joskus se koira puree jotain pahasti ja joutuu piikille. Sitten mies ottaa uuden koiran ja jatkaa samalla tyylillä.

Hän on joku oman elämänsä bear grylls, jonka ei myöskään tarvitse noudattaa lakia tai yhteiskunnan sääntöjä, kun hän vaan tekee mitä tykkää. Muista viis. Tällainen mielikuva, mulle syntyi tyypistä haastisten perusteella.

Ei kannattaisi asua kaupungissa tuolla mentaliteetilla.

Vierailija
38/75 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä sen sortin hippi ja yhteiskunnan vihollinen...

Vierailija
39/75 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana matumies!

Ole sinä zuwakki hiljaa!

Vierailija
40/75 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli siinä Perjantai-ohjelmassa ja siinä tuli hyvin selväksi ettei ikinä tule muuttamaan tapoja koska mielestään ei tee mitään väärää. Vaikka hänelle rautalangasta vääntäisi lakia niin ei häntä kiinnosta. Tuo koiran tarina päättyy siihen että joskus se koira puree jotain pahasti ja joutuu piikille. Sitten mies ottaa uuden koiran ja jatkaa samalla tyylillä.

Eikö tämä ollut jotenkin "erityinen" koira, jonka ex-tyttöystävä antoi erolahjaksi tyyliin "ettet joudu olemaan yksin"?

Tyttö taisi arvata että yksin jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän