Kehitetään keskustelu niin ettei A-merkkiä käytetä
Voi kyllä käydä niin, että tulee melko outo keskustelu, en tiedä. Mitä olet tänään tehnyt? Lähdetäänkö siitä liikkeelle? Minä imuroin sekä tein päivälliseksi erästä Välimereltä lähtenyttä evästä. Pesin koneellisen pyykkiä.
Kommentit (212)
Kuuntelin äsken Nimeni on Dingo levyn läpi. Voi että miten hyviä biisejä etenkin se Levoton Tuhkimo. Myös 80-luvun dj pyöritti sitä vinyyliä kunnes meni reijästä läpi niin että pärähti!
Nykänen (rip) kuunteli myös usein Dingon levyjä etenkin silloin kun piti hypätä sumuun. Joskus Nykänen veti
itsensä sumuun. Sinne porttikongin suojiin mäkimies voi helposti lipittää ne murheet pois. Jos pitäisi näin
jälkikäteen miettiä minkä vuosikymmenen elämä oli ihmisen best time niin kyllä se 80-luku olisi. Silloin elämä
oli sitä lifeä. Kuten Opus yhtye luukutti että live is life!
80-luvun suosituimpiin peleihin kuului myös flipperit missä eräskin äijä heitti koneen nurin kun hävisi.
No porttikielto siitä pätkähti plus tunti turpiin. Chernobylin keissi on jäänyt myös mieleen kun olin keräämässä Joensuun metsissä kärpässieniä niin niissä oli vihreä säteilevä sivuväri. Neuvostoliitto muuttui Venäjäksi, muu sekoilu pysynyt entisellään vielä tänäkin päivänä.
Ihmeellisen näköisiä ihmisiä sillon kyllä oli. Dingomuotiin kuului mm. käsien ympäri sidotut sifonkihuivit
sekä jättimäiset permis hiukset. Sitten oli tuulipuku, juppityyli, fiftees rock'n'roll jenkkityypit jne.
Muistot tulee mieleen välillä niin ettei tiedä miten päin olisi. Joku älykkö vois keksiä miten sinne pääsis vielä.
Memories..
Vierailija kirjoitti:
Imoitin AsiAttomAksi.
Tuliko sillille huono mieli jälleen, kun muut osaa joskus leikkiä. Voi sentään. Lohtupusu.
Olin ystäväni luon, yleensä käyn viikon välein, kun muuten oon melko yksinäinen, viihdyn kyl hyvin yksinkin, mut ihminen muuttuu ku yksin viikosta toiseen käymättä missään vuodest' toiseen. Syrjäytynyt monikipeä ihminen olen siis. Ystäväni on elintärkeä tuki, en niin usein perhettä näe, ne kyl elintärkeimpiä tietenkin, mut aina oon viikot yksin, näköpuheluit kännykäl onneks tehdään usein.
Nyt ollut hyvä päivä, kiitos ystävän.
Hei mitä te teette työksenne? Minun työnimikkeeni on kerääjä. Minä kerään käpyjä, sekä kuusen- että männynkäpyjä. Niistä tehdään muksuille käpylehmiä. On muuten tänäpäivänä hyvä bisnes nuo käpylehmät, menevät kuin kuumille kiville.
Vierailija kirjoitti:
Hei mitä te teette työksenne? Minun työnimikkeeni on kerääjä. Minä kerään käpyjä, sekä kuusen- että männynkäpyjä. Niistä tehdään muksuille käpylehmiä. On muuten tänäpäivänä hyvä bisnes nuo käpylehmät, menevät kuin kuumille kiville.
En mitään, oon eläkeläinen, vaikken vanhus vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Hei mitä te teette työksenne? Minun työnimikkeeni on kerääjä. Minä kerään käpyjä, sekä kuusen- että männynkäpyjä. Niistä tehdään muksuille käpylehmiä. On muuten tänäpäivänä hyvä bisnes nuo käpylehmät, menevät kuin kuumille kiville.
Kielletty merkki! Oletko jotenkin jälkeenjäänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielletty merkki! Oletko jotenkin jälkeenjäänyt?
Hyi, älä ole ilkeä. Voi esittää kommentin nätisti eikä noin kuin sinä teit. Häpeä hävytön!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ollut jälleen tyypillinen päiväni. Vähän kotihommia olen tehnyt, mutta olisi pitänyt tehdä enemmän. Olen työtön ja pitkään olen jälleen tänään täällä ollut. Tämä sivu on kuin päihderiippuvuus.
Kiva tietää, mutta mitä tuo kirjoitus liittyy aloitukseen, sillä sinähän käytät a-kirjainta.
Lintutieteilijä totesi Jopet-shown sketsissä: "Se o' miu syy!"
Julius Robert Oppenheimer oli teoreettinen fyysikko. Hänen työryhmänsä suunnitteli ensimmäisen ydinpommin. Häntä onkin kutsuttu ydinpommin isäksi. Viime kesänä moni tutustui tähän henkilöön biorexin penkissä popcornit syötyään. Ydinpommin äidiksi on kutsuttu Venäjän presidentti Putin sillä hän välittää siitä enemmän kuin muut.
Ydinfissio toimii käytännössä niin että syödään plutonium-isotooppi-ruisleipä, sytytetään kynttilä, pistetään se perseeseen sekä hypätään voltti. Lopuksi röntgensädepulssi räjäyttää koko universumin. Joukkotuhoon menee
myös ufot, jeesus sekä helvetin pirut.
Kun Suomi liittyi lännen yhteiseen puolustusliittoon, meilläkin on nyt ydinpommi Helsingissä keskellä hämeentietä.
Tekoälyn turvinko täällä jengi tätä määrätyntyyppistä settiä sepittää? Niin pitkää päätöntä pärinää että ei liene omin hoksottimin isketty eetteriin.
Mut mikäs siinä, nykypäivänä on nykypäivän vehkeet. Niinhän nuo kertoi ensimmäisen esitellyn UMK-biisinkin tekijätkin vetäneensä bridgen soundin tekoälyn syövereistä.
Päivä on mennyt, ehtoo tullut. Hyvää yötä teille itse kullekin säädylle!
Vierailija kirjoitti:
Tekoälyn turvinko täällä jengi tätä määrätyntyyppistä settiä sepittää? Niin pitkää päätöntä pärinää että ei liene omin hoksottimin isketty eetteriin.
Mut mikäs siinä, nykypäivänä on nykypäivän vehkeet. Niinhän nuo kertoi ensimmäisen esitellyn UMK-biisinkin tekijätkin vetäneensä bridgen soundin tekoälyn syövereistä.
Yksi nero eli minä on sepittänyt noi pitemmät jutut. Tekoäly ei ikinä kykenisi moiseen kuten voit sisällöstä nähdä miten originelliä läppää riimini sisältävät. Tehkääpä perässä!
Perässä hiihdetään. Onneksi meiltä puuttuu tuo sinun ikävä piirteesi: minä minä minä. Miksi kehut itseäsi niin hirveästi? Jättäisit itsekehun vähemmälle, olisi ilo nähdä tekstejäsi muuten.
Mietin tässä jos kertoisin vähän lisää tekoälystä etenkin sen merkityksestä meihin riimittelijöihin.
Suomi on täynnä huipputekstittäjiä esimerkiksi rokkibändien biisien tekijät kuten Vesku Jokinen, jotkut räppääjät (tosin Eminem on edellä), uutisvuodon Tervo, Remes, leffojen tekstittäjät jne. Ikävä juttu jos tekoäly pystyy tekemään nyt heidän työnsä. Ihmisistä tulee entistä tyhmempiä eivätkä edes yritä pärjätä tekemällä itse työnsä. Behm tekee itse biisinsä, Bess ei tee. Oliko toisinpäin?
Tämä pätee myös muihin luoviin hommiin kuten piirtäjiin. Tekoäly pystyy piirtämään hämähäkkimiehen, teräsmiehen sun muut dc comics tyypit hetkessä. Olen huolestunut miten moni duunikin siinä menee sitten. Lomille lomps, kouluun, mäkkäriin myyjäksi? Ei hyvä.
Ymmärrän toki ettei normi-ihmiset voi kyetä tekemään näin hyvää tekstiä muutoin kuin tekoälyllä.
Tekoälyä voi käyttää ne pölvästit joille ei ole suotu ylimääräistä älykkyyttä riimittelyssä. Ongelmiksi siinä
muodostuu se että meitä riimittelijöitä syytetään kopioijiksi siitä syystä että perustollojen päässä ei liiku
kuin öhöhöhö-jutut.
Heillä ei ole kykyä ymmärtää että jotkut ihmiset pystyvät tähän mihin muut eivät kykene edes yhtä riviä
tekemään. Pitkä kirjoitus mikä ei poukkoile, selkeä sisältö, huumori sekä joskus myös runoloppu.
Tosin en ole vielä täällä nähnyt kenenkään muun tekevän näitä pitkiä settejä kuin minun. Olenko yli-ihminen?
Ehkä olen, ehkä en. Noin puolituntinen meni tähänkin.
To be continued..
Yritetäänkö tässä pituusennätystä? En tiennytkään. Moni hyppää pitkät tekstit yli.
Jokunen vinkki keskustelun kehitykseen että tulisi vähän lisää storytellereitä:
- Mieti joku yksittäinen topicci esim mielenkiinnon kohde kuten bändi, reissu, kotieläin, vuosi yms mikä ikinä
- Tee kirjoituksesi sen ympärille. kerro mitä teit silloin, mitä et tehnyt, mitä teet nyt, mitä muut tekivät
- Älä mieti kiellettyä merkkiä, muuten tulee writer's block
- Älä tee tekstistä väkinäistä. Se näkyy heti. Lisää huumori
- windowsin muistio -sovellus näyttää (ctrl-f) onko kiellettyä merkkiä tekstissä
- Pidä fun! xD
Vierailija kirjoitti:
Yritetäänkö tässä pituusennätystä? En tiennytkään. Moni hyppää pitkät tekstit yli.
Lyhyet jutut on helppoheikeille, pitkissä menee sormi suuhun.
Menin tänään nonyymit lkoholisti -kokoukseen, vikken ole lopettnut juomist.