Kehitetään keskustelu niin ettei A-merkkiä käytetä
Voi kyllä käydä niin, että tulee melko outo keskustelu, en tiedä. Mitä olet tänään tehnyt? Lähdetäänkö siitä liikkeelle? Minä imuroin sekä tein päivälliseksi erästä Välimereltä lähtenyttä evästä. Pesin koneellisen pyykkiä.
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Meteorologi televisiossa kertoi, että kylmyys tärähtää jälleen Suomeen. Nouseeko lämmityskulut myös? Tuleeko pomppu, kenties peräti piikki, pörssisähkön kurssiin? Tyyriiksi tuli viime viikko! Viileässä värjöteltiin meilläkin.
Tässä nyt on ehkä pientä yritystä, tosin kovin jäykäksi menee silti loppuen lopuksi. Ehkä olisi hyvä jos
keskittyisitte siihen kirjoitukseen ensin eikä pelkkiin yksittäisiin merkkiriveihin.
Hyvä esimerkki tästä on kun minä tänään keitin teetä niin älysin että tärkeintä on tekstin sujuvuus eikä
niinkään se että mitä se sisältää.
Ketä tyhjänpuhuminen hyödyttää? Sisältö on myös tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten toki tekstin sujuvuus sekä sisältöä lisäksi, tosin tämä on selkeästi next leveliä sitten jo.
En ole vielä nähnyt yhtäkään viestiä missä olisi sisältöä enempää kuin yksi virke, sekin helvetin jäykkää
väkisinvääntöä. Miinus minun tekeleet joihin olet törmännyt täällä.
Kun lisätään siihen vielä lähes neron älykkyys niin tulos on tässä. Muut idiootit pällistelevät tyhjää tekstisyöttöä kun meikäläinen se tykittää riviä rivin perään eikä tunnu missään. Ehkä eminemin räppäys voi joskus näyttää tältä kun riimit sylkevät ulos itsestään. Ette voi mitään.
Muut eivät kykene mihinkään. Säälittäviä yrityksiä on tässäkin ketjussa. Järki juoksee klöntteinä meillä tyhmillä. Voi, voi!
Onko ihmisillä järki jäässä? Ennätyksiä rikottu myös pään sisällä? Missä luovuus? Missä Suomen huippukoulutuksen tulokset? Ei näköjään yhtään missään! Yksi jos toinenkin täällä kipuilee. Riimitys jumi, writer's block, mikä ikinä. Yksi nero räppää muut suohon kuin ei mitään. Herätys unikeot!!!
Vierailija kirjoitti:
Meteorologi televisiossa kertoi, että kylmyys tärähtää jälleen Suomeen. Nouseeko lämmityskulut myös? Tuleeko pomppu, kenties peräti piikki, pörssisähkön kurssiin? Tyyriiksi tuli viime viikko! Viileässä värjöteltiin meilläkin.
Missä kertoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten toki tekstin sujuvuus sekä sisältöä lisäksi, tosin tämä on selkeästi next leveliä sitten jo. En ole vielä nähnyt yhtäkään viestiä missä olisi sisältöä enempää kuin yksi virke, sekin helvetin jäykkää väkisinvääntöä. Miinus minun tekeleet joihin olet törmännyt täällä. Kun lisätään siihen vielä lähes neron älykkyys niin tulos on tässä. Muut idiootit pällistelevät tyhjää tekstisyöttöä kun meikäläinen se tykittää riviä rivin perään eikä tunnu missään. Ehkä eminemin räppäys voi joskus näyttää tältä kun riimit sylkevät ulos itsestään. Ette voi mitään.
Hyvin nolo olet kun tykkäät hirveistä esityksistäsi, pistät peukut itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten toki tekstin sujuvuus sekä sisältöä lisäksi, tosin tämä on selkeästi next leveliä sitten jo. En ole vielä nähnyt yhtäkään viestiä missä olisi sisältöä enempää kuin yksi virke, sekin helvetin jäykkää väkisinvääntöä. Miinus minun tekeleet joihin olet törmännyt täällä. Kun lisätään siihen vielä lähes neron älykkyys niin tulos on tässä. Muut idiootit pällistelevät tyhjää tekstisyöttöä kun meikäläinen se tykittää riviä rivin perään eikä tunnu missään. Ehkä eminemin räppäys voi joskus näyttää tältä kun riimit sylkevät ulos itsestään. Ette voi mitään.
Hyvin nolo olet kun tykkäät hirveistä esityksistäsi, pistät peukut itsellesi.
Pistä sinä peukku peräreikääsi kun et muuhun kykene. Meikäläinen se riimittelee luuserit suohon.
Kiinnostuitko biiffistä? Tässä ensimmäinen verse: häläpätihämmää häpätihää, hämmää häpätihää!
Miksi täällä nyt jälleen riidellään? Ärsyttävää, kun hyvä ketju menee huonoksi. Toiset tietenkin älyävät nämä hienommin. Itse olen tästä tykännyt.
Tåmå on ärsyttävää. Päässä jäytää. Äly ei säteile. Ei lähde riimin riimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kertoi?
TV:ssä
Tuliko löysät housuun? Muut imbesillit ne täällä tyhjän ruudun ääressä itkee kun meitsi tykittää riimiä riimin perrään!
Säästäkö kuvittelit räppääväsi? Kielletty pedon merkki ilmestyy heti eteesi kuin sähkösopimuksen myyjä cmmän eteisessä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä nyt jälleen riidellään? Ärsyttävää, kun hyvä ketju menee huonoksi. Toiset tietenkin älyävät nämä hienommin. Itse olen tästä tykännyt.
Ei tässä mitään riidellä. Huvikseni kettuilen. Tosikot vetävät herneen nenäänsä.
Ei helmiä sioille huusi pikku-g kun näki neron riimittelyt. Räppijeesus on tittelini, pedon merkin välttely on
tehtäväni, muille luovuusköyhille vittuilu on koulutukseni.
Missä on se Väinö? Löytyykö tietäjää?
On kyllä ikävä työpäivä meneillään. Esihenkilö kärttää tekemään enemmän töitä, työtoverit äkäisinä kyselevät milloin jäänkään eläkkeelle sekä muut työhenkilöt vielä räpättävät tekemistäni virheistä.
Kyllä on sää tänään kylmä. Pää jäätyy, niin ylä- kuin myös se, tiedät kyllä. Keväämmällä sitten pääsee jäästä pois.