Lue keskustelun säännöt.
Harmittaa kun asunnosta puuttuu ikkunalaudat, niin ei saa kukkasia kunnolla esille paitsi jos laittaa lipaston tai keittiötason
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mites kukkajalka?
Tarkoitat varmaan kukkapylväs.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No tulisitpa meille keksimään niitä ratkaisuja.
En ikinä osta itselleni ruukkukukkia, mutta niitä tulee sitten lahjoina. Aina saan miettiä, että mihin hemmettiin minä tämänkin laitan.
Ei ole kuin yksi paikka, pienen huoneen ikkunan edessä oleva lipasto, sen päälle sitten. Ei siihen montaa mahdu.
Meillä on pieni vanha talo, pienet huoneet ja pienet ikkunat. Kasvit tarvitsee kuitenkin sitä luonnonvaloa.
Keittiön pöytä on pieni neljän hengen, isompaa siihen ei mahdu. Siinä on sitten tarpeen tullen pidettävä yhtä kukkaa ikkunan edessä. Aina sitten saa sitä siirrellä pois, kun pöydän ääressä ruokaillaan tms.
Olohuoneessa on sitten se isompi pöytä, koska käyhän niitä vieraitakin välillä. Siinä voi myös yhtä kukkaa pitää, mutta ei ainakaan yhtään enempää. Ei näytä kivalta, jos olkkarin pöytä on kukilla vuorattu.
Toisen ikkunan edessä voisi olla joku lipasto,mutta siinä on meidän koiran tähystys paikka. Sen pitää saada katsella ikkunasta ulos, se on sitä tyyppiä.
Lattialleko sitten ne kukat laitetaan? Ei, ei ole tilaa millekään kukkatelineille. Talomme ja sen huoneet on niin pienet, että tulee liian tupatun näköistä.
Joulun aikaanv ielä hankalampaa, kun ihmiset tuo niitä joulukukkia. Kyllä minä niistä tykkään, mutta ne vie sitten kaiken tilan, mitään muuta kivaa joulukoristetta ei voi laittaa, vaikka tykkäisin lyhdyistä jne.
Ikkunalautoja en haluaisi, ne pienentäisi huoneita vain lisää. Joskus on ollut, mutta rempan jälkeen otettiin pois. Kun ikkunatkin on pienet, niin kukat ikkunalla vain pimentäisi huoneita. On pakko yrittää edes jollain lailla saada huoneita ilmavamman näköisiksi, ei voi olla liikaa tavaraa ja huonekaluja.
Mutta en minä halua ihmisille sanoa, että älä tuo kukkia, tai tietysti joillekin voi. Mutta jos joku naapuri tai kaukaisempi tuttu tai sukulainen tuo kauniin kukan, niin totta kai otan vastaan. Kesällä on helpompi, kun voi viedä ulos.