1-vuotiaan lapsen isä on jo uusissa naimisissa
Kommentit (18)
Kovinpa ovat sitoutuneita perheeseen ja lapsiinsa nuo ikiteinimiehet. Joskus naisetkin.
Mun tuttu tuli lyhyestä suhteesta raskaaksi. Ei siitä parisuhdetta tullut.
1v lapsen synttäreillä oli jo uudelle miehelle raskaana ja naimisissakin, pari tapasi jo raskausaikana.
Christiiina kirjoitti:
Toivoton mies. Kuka nainen alkaa seurustella pikkuvauva isän kanssa? Siis oletan, että seurustelu uuden naisen kanssa on alkanut lapsen ollessa vauva. Johan se mies on ihan kiinni vauvan hoidossa, miten hän on edes ehtinyt tapailla uutta naista?
Vierailija kirjoitti:
1v lapsen synttäreillä oli jo uudelle miehelle raskaana ja naimisissakin, pari tapasi jo raskausaikana.
No ei se uusi mies taida olla ihan se penaalin terävin (tai komein) kynä, kun alkaa seurustella raskaana olevan naisen kanssa ja elättää toisen miehen lasta.
Olisihan se nainen voinut tehdä raskauden keskeytyksen, kun tuli raskaaksi lyhyen seurustelun jälkeen.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se uusi mies taida olla ihan se penaalin terävin (tai komein) kynä, kun alkaa seurustella raskaana olevan naisen kanssa ja elättää toisen miehen lasta.
Olisihan se nainen voinut tehdä raskauden keskeytyksen, kun tuli raskaaksi lyhyen seurustelun jälkeen.
Toisille elämä on niin arvokas, että yhden miehen takia sitä ei päätetä.
Terveisin lapsistaa ikionnellinen ja loputtoman kiitollinen yh-äiti
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän miehen, jolla oli reilu 3v esikoinen ex-puolison kanssa kun hän sai vauvan uuden kumppanin kanssa
Ne ei olisi eronnut niin se olisi vielä vanhoissa naimisissa.
Mitäpä asia sinulle lopulta edes kuuluu, tai kenellekään. Selvästi tämän lapsen äiti on ollut vain pano. Tullut raskaaksi ja siinä on kuitenkin 9kk aikaa, ennenkuin vauva syntyy. Jos suhde ei toimi, se ei toimi. Miehellä on oikeus jatkaa elämäänsä, ei hän ole mitään velkaa vahinkolapsen äidille asioistaan. Sinua tietenkin kaihertaa, kun et kelvannut hänelle
Pääasia, että jätkillä on hauskaa! Muijat hiljaa ja ehkäisy kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä asia sinulle lopulta edes kuuluu, tai kenellekään. Selvästi tämän lapsen äiti on ollut vain pano. Tullut raskaaksi ja siinä on kuitenkin 9kk aikaa, ennenkuin vauva syntyy. Jos suhde ei toimi, se ei toimi. Miehellä on oikeus jatkaa elämäänsä, ei hän ole mitään velkaa vahinkolapsen äidille asioistaan. Sinua tietenkin kaihertaa, kun et kelvannut hänelle
Mitäpä sulle kuuluu itsellesi tuntemattomien valinnat. Mene muille sivustoille länkytyämään roskaasi.
Christiiina kirjoitti:
Mä tiedän miehen, jolla oli reilu 3v esikoinen ex-puolison kanssa kun hän sai vauvan uuden kumppanin kanssa
Mielestäni 3 vuotta on jo aika paljon pidempi aika. Esim jos vauvavuotena tullut ero, siitä 6 kk myöhemmin tavannut uuden naisen ja 1 vuoden jälkeen pulla uuniin. Ei sen puoleen, itse en missään nimessä haluaisi seurustella pienen lapsen vanhemman kanssa mutta koen kuitenkin 3 vuotta olevan aika lailla eri asia kuin 1 vuosi.
Miestä ei saa pidettyä lapsen avulla, moni on sitä yrittänyt.
Ihmiset eroilevat nykyään liian helposti. Narsistinen minäminä-kulttuuri vallitsee joissain piireissä. Väkivalta ja päihdesuhteista eroaminen ei tietenkään koskaan ole liian helposti eroamista, joskin niistä tulee erota samantien. Sanon siksi tuon ettei kukaan vajaa-älyinen nulikka ala vänkäämään aiheesta.
Toivoton mies. Kuka nainen alkaa seurustella pikkuvauva isän kanssa? Siis oletan, että seurustelu uuden naisen kanssa on alkanut lapsen ollessa vauva. Johan se mies on ihan kiinni vauvan hoidossa, miten hän on edes ehtinyt tapailla uutta naista?